پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شاید بلاک چین به نظر شما پیچیده به نظر برسد و البته برای کسانی که تا به حال با اسم آن روبرو نشده اند، مفهومی گنگ وعجیب است. این در حالی است که درک و نحوه استفاده از آن بسیار ساده است. بلاک چین نوعی پایگاه داده است.  پایگاه داده مجموعه ای از اطلاعات است که به صورت الکترونیکی در یک سیستم کامپیوتری ذخیره می شود. اطلاعات یا داده‌ها در پایگاه‌ های داده معمولاً در قالب جدول ساخته می‌شوند تا امکان جستجو و فیلتر کردن اطلاعات منحصر به فرد را آسان‌ تر نمایند. صفحات گسترده برای یک فرد یا گروه کوچکی از افراد برای ذخیره و دسترسی به مقادیر محدودی از اطلاعات طراحی شده اند که مقادیر قابل توجهی از اطلاعات را در خود جای دهند که توسط تعداد زیادی از کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. با این پایگاه، دسترسی به داده های کارآمد راحت است و بدون هیچ مشکلی می توان آنها را بکار گرفت. نکته جالب این است که پایگاه های داده  بر روی سرورهایی از رایانه های قدرتمند ساخته شده اند. این سرورها قادر هستند با استفاده از صدها یا هزاران رایانه قدرت محاسباتی و ظرفیت ذخیره سازی لازم برای دسترسی همزمان بسیاری از کاربران به پایگاه داده را بدست آورند.

بلاک چین - سرمایه گذاری رزسا

آیا بلاک چین امن است؟

بلاک چین هم مانند سایر سیستم های اطلاعاتی باید دارای امنیت باشد تا مردم بتوانند به آن اعتماد کنند و از فناوری آن استفاده کنند. فرض کنید یک هکر می خواهد بلاک چین را تغییر دهد و بیت کوین را از دیگران بدزدد. اگر بخواهند نسخه تکی خود را تغییر دهند، دیگر با کپی دیگران همخوانی ندارد. همین امر باعث ایجاد مشکلات خواهد شد. در حالت کلی هک به مقدار زیادی پول و منابع نیاز دارد زیرا آنها باید همه بلوک ها را جداگانه بررسی کنند و کدهای متفاوتی را طراحی کنند. اما با توجه به مسیر رو به رشد بیت کوین، انجام هک کردن به صرفه نیست. بنابراین نیازی نیست متقاضیان نگران این پروسه باشند.

آشنایی با کاربردهای بلاک چین

بلاک چین در اموری مربوط به جامعه و اقدامات انسان دوستانه فعالیت می کند تا از مشکلات مردم بکاهد. یکی از کاربردها در ارتباط با ثبت پیشینه پزشکی است زیرا در این پایگاه داده امکان تغییر یا حذف اطلاعات وجود ندارد. یکی دیگر در خصوص ثبت اطلاعات در سازمان حلال احمر است. این سازمان همیشه شلوغ است و ثبت داده ها با سرعت کمی انجام می شود. با بلاک چین سرعت دهی این روند افزایش یافته است.

کاربرد آخر در ارتباط با قانون کپی رایت است. معمولا در همه جای دنیا از این قانون پیروی می شود. اما در ایران، عده کمی هستند که برای پیشبرد اهداف خود از اطلاعات دیگران استفاده نمی کنند. به همین دلیل توصیه شده که برای بهره مندی از قانون کپی رایت، فناوری بلاک چین بکار گرفته شود

چرا سیستم بلاک چین در سرمایه گذاری رزسا

کار با سیستم بلاک چین می تواند سخت باشد به همین دلیل همکاری با تیمی همچون سایت سرمایه گذاری رزسا توصیه می شود. به منظور افزایش سرعت دهی در ثبت اطلاعات و داده های مورد نظر در خرید و فروش بیت کوین می توان از سرمایه گذاری رزسا در فعالیت بلاک چین استفاده کرد.

https://rozesainvest.com/