پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نظافت صنعتی یکی از امور بسیار مهم و حساس برای امکان تجاری پر تردد، مراکز تفریحی و زیارتی، کارخانجات و تولیدی‌ها و... به شمار می‌رود. امروزه برای انجام نظافت به شیوه صنعتی از دستگاه آسان مصرفی به نام اسکرابر استفاده می‌شود، این دستگاه که توسط شرکت‌های داخلی و خارجی طراحی و تولید می‌شود دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های خاصی است که کار نظافت را آسان می‌کند. البته لازم است بدانید که برای خرید اسکرابر می‌بایست یک مرجع مطمئن را بشناسید تا دستگاهی باکیفیت و مطمئن خریداری نمائید. اگر به دنبال خرید به روزترین دستگاه کفشوی صنعتی هستید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

اسکرابر، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا مخصوص کفشویی

اسکرابر یا همان زمیشوی صنعتی دستگاهی است که منحصراً برای نظافت و شستشوی کف زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که این نوع دستگاه کاربری اختصاصی دارد، نهایت قدرت را در تمیزکاری داشته و امروزه در ایران نیز همپای دیگر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با به کارگیری این دستگاه که دارای مخزن آب مخصوص می‌باشد تنها با استفاده از مواد شوینده و آب به آسانی می‌توان کف زمین را در مراکز مختلف شستشو داد. این تکنولوژی روز دنیا مزیت‌های مختلفی را برای افراد و ارگان‌ها و مراکز تجاری دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:

  1. اسکرابر فشار وارد بر افراد و نیروی کار انسانی مراکز مختلف را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  2. سرعت نظافت صنعتی با این نوع از کفشوی‌ها بسیار بالا بوده و به همین جهت امور نظافتی با سرعت به اتمام می‌رسد.
  3. روش استفاده از دستگاه‌ها بسیار آسان بوده و مشقت زیادی برای کار با اسکرابر وجود ندارد.
  4. طول عمر دستگاه بسیار بالا بوده و در صورت نیاز در داخل کشور قابل تعمیر می‌باشد.

یکی از مزایای عمده این دستگاه زمین شوی صنعتی افزایش قابل توجه راندمان کاری نظافت بوده که این امر در اماکن وسیع نمود بیشتری پیدا میکند.

از دیرباز نظافت و شستشوی سازمانی در اماکن وسیع یکی از مسایل چالش برانگیز سازمانی محبوب گردیده است. از آنجاییکه نظافت اینگونه اماکن نیاز مبرمی به تعداد نیروی انسانی و نیز نیروهای خدماتی داشته و در نهایت زمان زیادی صرف نظافت میگردیده در مجموع هزینه هایی که جهت نظافت به سازمان متحمل میگردد بسیار بالا و به دور از صرفه اقتصادی بوده است اما با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش تجهیزات مکانیزه نظافت کل پروسه نظافت در قالب یک سیستم مکانیزه انجام میپذیرد که این امر سبب کاهش الزام وابستگی به تعداد نیروی انسانی بوده که خود در دراز مدت سبب کاهش هزینه های سازمانی میگردد و از طرفی سبب افزایش راندمان کاری و کارایی پرسنل گردیده و پروسه نظافت را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفی عملی میسازد.

به نوعی میتوان گفت که خرید دستگاه اسکرابر به نوعی یک سرمایه گذاری محسوب گردیده که در دراز مدت با کاهش هزینه ه از طرفی و نیز خرید یک سرمایه بعنوان یکی از تجهیزات از طرفی دیگر سبب ایجاد منفعت در سایت های یک سازمان میگردد.

اسکرابر ها بطور کلی از دو مخزن آب تشکیل شده اند که یکی جهت نگهداری آب تمیز جهت شستشوی زمین و دیگری جهت آب کثیف میباشد که نباید مدلهای مختلف حجم متفاوتی دارند و بالطبع امکان استفاده از دستگاه در مدت زمان طولانی تری را فراهم می آورند

موراد فوق تنها بخشی از مزایای اسکرابرها محسوب می‌شود، بنابراین طبیعی است که مراکز مختلفی در ایران در زمینه فروش دستگاه‌های مدرن و تولید شده توسط برندهای معتبر فعالیت نمایند. البته از میان تعداد بالای فروشندگان لازم است، مطمئن‌ترین مرجع را انتخاب نمائید تا از اصالت و سلامت دستگاه اطمینان خاطر داشته باشید.

اسکرابر فلامک ماشین

چرا زمینشوی صنعتی پرفروش است؟

همانطور که گفته شد، اسکرابر مزیت‌های بی‌شماری دارد، اما شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین دلیل پرفروش بودن این نوع از دستگاه‌ها نوع ساختار آن است. با توجه به اینکه کار نظافت برای افراد در مراکز مختلف به خودی خود مشقت بار می‌باشد، شرکت‌های تولیدکننده این دستگاه را در دو مدل خاص طراحی و تولید کرده‌اند. این دو مدل به شرح زیر می‌باشند:

  • زمینشوی بدون سرنشین: این مدل از دستگاه کفشوی که توسط اپراطور هدایت می‌شود دارای دسته‌ای می‌باشد که با وارد آمدن فشار دست و عملکرد موتور و باتری کار خواهد کرد. بنابراین اپراطور دستگاه باید قدم به قدم همراه آن پیش برود.
  • زمینشوی سرنشین‌دار: نوع دیگر این دستگاه نظافتی دارای صندلی سرنشین است که امکان نشستن را برای اپراتور فراهم می‌کند. به همین جهت به وضوح روشن است که زمینشوی سرنشین دار فشار کمتری را به نیروی انسانی وارد می‌کند و تنها با یک فرمان قابل هدایت می‌باشد.

ناگفته نماند که برای اماکن شلوغ و بزرگ مثل کارخانجات یا حرم ائمه و مراکز مذهبی بزرگ ممکن است به هر دو مدل زمینشوی صنعتی نیاز داشته باشند. بنابراین لازم است مجموعه‌ای را برای خرید در نظر بگیرید که انواع مختلف دستگاه کفشوی صنعتی را موجود داشته باشد.

اسکرابر فلامک ماشین بهترین انتخاب برای خرید

اگر به دنبال خرید دستگاهی با طول عمر بالا و قابلیت‌های به روز هستید، می‌بایست برای خرید Gansow اقدام کنید. این شرکت تخصصی که متشکل از تیم مهندسی حرفه‌ای می‌باشد، اسکرابرها را با بهترین کیفیت طراحی و تولید می‌کند. البته نکته مهم آن است که چگونه می‌توان از داخل ایران برای خرید دستگاه‌های برند Gansow اقدام کرد؟ پاسخ روشن است، تنها راهکار آشنایی با نمایندگی رسمی فروش محصولات این برند می‌باشد.

کفشوی صنعتی Gansow را به صورت اصل و اورجینال از شرکت فلامک ماشین خریداری کنید. شرکت تخصصی فلامک ماشین که دارای نمایندگی رسمی و انحصاری این برند خارجی موفق است، توانست با ارائه بهترین خدمات تا به امروز رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شرکت فلامک ماشین که دارای یک وبسایت اختصاصی نیز می‌باشد، شرایط را برای خرید آنلاین و غیرحضوری هم فراهم کرده تا هم‌وطنان از سراسر ایران به راحتی خرید نمایند. بدون تردید تنها با یکبار خرید از این تیم متخصص مشتری ثابت و دائمی خرید ماشین آلات خاص از فلامک ماشین خواهید شد. از همین حالا برای خرید اقدام کنید...

http://www.falamakmachine.com/

8 - 88535444 (021) 2088156 0912