پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تمرکز بر سئو یکی از ضروری ترین جنبه های اداره یک تجارت دیجیتال مدرن است. در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه و چرا سئو مهم است، و زمانی که با محتوای ثابت همراه شود ، می‌تواند بالاترین بازگشت سرمایه را در بین هر رویکرد بازاریابی ارائه دهد.

در یک نظرسنجی اخیر، گزارش شده است که 84 درصد از مشاغل در حال افزایش هزینه های خود در زمینه سئو، PPC، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی هستند. 64 درصد دیگر قصد دارند وب سایت خود را به روز کنند، URL ها را بازسازی کنند و اطلاعات موجود در صفحات محصول و خدمات خود را تغییر دهند.

و همه اینها هزینه اسکناس دلار را دارد عزیزم! اما آیا می توان سئو سایت را "ارزان" انجام داد؟

01

سئوی ارزان چیست؟

«سئوی ارزان» را گوگل کنید و چیزی حدود 10 میلیون نتیجه دریافت خواهید کرد. بدیهی است که این میدان شلوغ است. اما دقیقاً منظور ما از ارزان چیست؟ فقط به آن 10 میلیون نتیجه جستجو نگاه کنید - سئوی "ارزان" همه جا وجود دارد! این چیزی است که مرا وادار می کند تا بپرسم: "آیا واقعاً ارزان است؟"

ممکن است هزینه اولیه پول کم باشد. اما این بدان معنا نیست که در دراز مدت ارزان خواهد بود. تنها راه معقول برای اندازه‌گیری سئو، ROI است و راهی که روشن‌ترین بینش را در مورد اقتصاد یا گزینه‌های دیگر سئو شما می‌دهد، بررسی هزینه به ازای هر مشتری جدید است.

بر این اساس، سئوی ارزان که کار نمی کند ، ارزان نیست. بی ارزش است

نکته دیگری در اینجا مطرح است و تعداد کمی از صاحبان کسب و کار تا زمانی که مجبور به انجام آن نشوند، با پیامدهای آن روبرو می شوند. وقتی یک سئوکار استخدام می کنید، آنها نام شما را روی کارشان می گذارند. این طبیعت سئو است: تمام استراتژی های پیوند آنها، تمام محتوای آنها و تمام بهینه سازی برچسب HTML آنها تحت نام تجاری ارزشمند شما منتشر می شود.

این بدان معناست که اگر استراتژی‌های پیوند آن‌ها مبهم باشد یا محتوای بی‌کیفیت را برای دریافت پول سریع تولید کنند، وقتی گوگل یک جریمه الگوریتمی را برای کار آنها اعمال می‌کند، ترافیک شما کاهش می‌یابد. این سایت شماست که اعتبار خود را از دست خواهد داد. و این تجارت شماست که ضرر خواهد کرد. این به نظر مقرون به صرفه نیست.

02

سئو چه هزینه ای دارد؟

بنابراین قیمت استاندارد سئو چگونه به نظر می رسد؟ معیار این مورد قبلاً نظرسنجی اصلی Moz بود، اما ما ارقام به‌روزتری را به لطف Backlinko ، Ahrefs و Growth Ramp دریافت کرده‌ایم . این مطالعه شامل قیمت‌های هر ساعت و پروژه می‌شد و بینشی در مورد نحوه ساختار قیمت‌گذاری ارائه می‌کرد.

قیمت سئو ساعتی از 50 دلار در ساعت تا 400 دلار در ساعت متغیر است. و در حالی که قیمت‌های ساعتی می‌تواند برای صاحب کسب‌وکار احساس کند که راهی برای کنترل هزینه‌ها هستند، پرداخت ساعتی می‌تواند مشکل‌ساز باشد: سئو ممکن است زمان زیادی طول بکشد (چرا سئو اینقدر طول می کشد؟) تا تاثیرگذار باشد، و بسیاری از بهترین روش‌ها در حال حاضر صرفاً در جدول لیست قیمت قرار می‌گیرند. .

به این اضافه کنید که برخی از روش‌های سئو مانند بازسازی URL کاملاً مزاحم هستند، و می‌بینید که چرا پرداخت ساعتی برای سئو همیشه ایده خوبی نیست. مطمئناً هزینه کمتری ندارد و ممکن است برای شما هزینه بیشتری داشته باشد.

جایی که نرخ ساعتی به خوبی کار می کند، زمانی است که برای پروژه های محدود و یکباره اعمال می شود. برای اکثر نیازهای SEO شما، تقریباً مطمئناً یک اقتصاد کاذب است.

قیمت‌گذاری سئوی جانبی پروژه اغلب یک پیشرو است – همان شرکت‌ها برنامه‌های ماهانه را انجام می‌دهند، و علاقه آنها به انجام پروژه جانبی شما فرصتی برای نشان دادن ارزش است. برای آنها و برای شما، این می تواند پلی بین سئو ساعتی و تمام وقت باشد.

از آنجایی که هدف‌محور، چارچوب زمانی محدود و متمرکز بر نتیجه است، اگر مشکلی فوری دارید که باید به آن رسیدگی شود و بقیه وضعیت سئو شما خوب است، می‌تواند برای هر دو طرف معامله خوبی باشد. قیمت گذاری بسیار موقعیتی و وابسته به پروژه است، اما انتظار می رود از 1000 دلار به بالا پرداخت شود.

در نهایت، اکثر خدمات سئوی کامل با یک برچسب قیمت ماهانه به شما ارائه می شود. شما برای خدمات پرداخت می‌کنید، نه پروژه‌ها یا ساعت‌های کار، که می‌تواند باعث شود چند ماه احساس کنید که پول زیادی پرداخت می‌کنید و پول زیادی پس نمی‌گیرید - درست مانند هر سرویس اشتراک دیگری.

برای اکثر شرکت ها این بهترین گزینه است: شما با آژانس رابطه همکاری دارید، برخلاف اینکه آنها دقیقه شماری می کنند و همچنان گزارش هایی دریافت خواهید کرد که به شما می گویند چه کاری انجام شده است. در نهایت، معمولاً از نظر مالی کارآمدترین راه برای ساختار خدمات سئو و در نهایت است.

03

به دنبال بسته سئو هستید؟ صبر کنید ایده خوبی نیست!

این واقعاً یکی از آن موقعیت‌هایی است که برای هیچ‌ سایتی مناسب نیست. دریافت یکسری خدمات خاص از یک شرکت سئو ایرادی ندارد، در واقع این کاری است که باید انجام دهید. اما شما نباید آن را از قفسه بردارید.و شما نباید آن را از کسی که پیشنهاد می کند نتایج را تضمین کند دریافت کنید.

اگر یک شرکت تضمین کند که شما را در صفحه اول SERP قرار دهد یا ارقام افزایش ترافیک تضمین شده خاصی را ارائه دهد، زنگ های هشدار باید به صدا درآیند. شرکت‌های سئوی با کیفیت پایین اغلب هنوز از تاکتیک‌های قدیمی استفاده می‌کنند که به ترافیک و اعتبار آسیب می‌رساند – پس از اینکه چک خود را دریافت کردند عواقب آن را سایت شما متحمل خواهد شد.

چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟

کلید واقعی سئوی مقرون به صرفه که اگر انتخاب شما «سئوی ارزان» باشد یک اقتصاد کاذب است و شما نباید به دنبال بسته‌های خارج از قفسه باشید، چگونه باید برای سئو خرید کنید؟

متأسفانه روش آسانی برای اعتباربخشی سایت شما نیست. با خرید برای شرکت هایی که در مورد نیاز شما تخصص دارند یا بهترین شرکت سئو تهران که پیشنهاد سئو ورد | seoword شروع کنید.

اگر کاملاً مطمئن هستید که محتوای سایت و محتوای شما عالی است، و فقط به یک متخصص برای ارزیابی برچسب‌های خود یا تقویت نمایه بک لینک خود نیاز دارید، به دنبال آژانسی باشید که در آن زمینه و با مشاغلی با اندازه و فضای شما عالی باشد. .

و حرفه‌ای‌های مدرن فروش و بازاریابی اغلب در این زمینه نیز سهل انگاری می‌کنند. اما باید زودتر بودجه تعیین کنید و آن را با شرکت های سئو که در مراحل اولیه مذاکره ارزیابی می کنید، در میان بگذارید. هیچ فایده ای برای هیچ یک از طرفین وجود ندارد اگر انتظارات بودجه آنقدر متفاوت باشد که هرگز برآورده نشوند.

جاستین هرینگ توصیه می‌کند از جستجوی وب برای بررسی ویژگی‌های یک شرکت SEO استفاده کنید.سه فیلتر اول شما باید رتبه‌بندی، بررسی و واکنش باشد. همه شرکت‌های سئوی خوب روی هر سه مورد تمرکز نمی‌کنند، اما اگر نتوانند هیچ یک از این‌ها را به درستی برای خودشان انجام دهند، تصور اینکه بتوانند آن‌ها را برای برند شما درست کنند، دشوار است.

در نهایت، به یاد داشته باشید که سئو یک شیب طولانی است: هر چه بیشتر در آن بمانید، بالاتر خواهید رفت. شرکت SEO که با شما صحبت می کند که انگار پنج سال با هم کار خواهید کرد؟ آنها فقط ممکن است در نهایت ترافیک شما را دو برابر کنند.

سخن آخر تیم سئو ورد : https://seoword.org 

سئوی ارزان امروز می تواند در بودجه شما صرفه جویی کند – اما خطر جریمه و تغییر جایگاه که نام دامنه شما برای همیشه در چشم موتورهای جستجو تغییر دهد یا شهرت شما نزد مشتریانتان خراب شود. حتی اگر از بدترین سناریو اجتناب کنید، باز هم این خطر وجود دارد که چیزی جز وعده های توخالی برای پول نقد خود دریافت نکنید.

یک شرکت SEO با شهرت خوب در فضای خود پیدا کنید و به یاد داشته باشید که این یک سرمایه گذاری است: شما در حال خرید کارخانه جدید هستید، لوله کشی را تعمیر نمی کنید و آنی نیست.

در حالی که جستجوی ارگانیک اکثریت ترافیک بیشتر کسب و کارها را فراهم می کند، و لینک بیلدینگ سهم بیشتری در رتبه بندی نسبت به هر عامل دیگری دارد، سئو زمانی که با محتوای مناسب اضافه شود، نتایجی را ایجاد می کند . تلاش برای ارزان‌قیمت اغلب به معنای انجام بد آن است.

برای یک استراتژی سئو بلندمدت متمرکز بر رتبه‌بندی گوگل مبتنی بر هدف و محتوای با کیفیت بالا که با مخاطبان شما صحبت می‌کند،  امروز خدمات سازنده محتوای سئو ورد را بررسی کنید !