پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در صورتی که قصد اخذ اقامت کانادا را دارید قبل از اقدام به مهاجرت باید اطلاعات مهمی را در مورد این کشور بدانید. بیش از 80 درصد جمعیت کشور کانادا از زندگی خود رضایت کامل دارند، این کشور از کمترین میزان جرم و جنایت برخوردار است. کانادا برای شهروندان خود بهترین امکانات را در زمینه کار و تحصیل فراهم نموده است، از این رو بهترین مقصد برای زندگی، تحصیل و کار کشور کانادا می باشد. به راستی مزایای زندگی در کانادا چیست؟ آیا واقعا جای مناسبی برای زندگی می باشد؟

کشور کانادا جزء فهرست کشورهای آرام، مرفه و آزاد دنیا قرار دارد. زیرا در این کشور امید به زندگی 86 سال می باشد، هر کانادایی به طور متوسط می تواند 2/5 اتاق در اختیار داشته باشد. هر طور که حساب کنید و با هر فاکتوری کانادایی ها مردمانی مرفه هستند.

روند اخذ اقامت کانادا چگونه است ؟

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا با توجه به شرایط این کشور به تحلیل و بررسی نیاز دارد. به منظور مهاجرت به هر کشوری شما باید چند عامل را در نظر داشته باشید. با توجه به شرایط کشور مورد نظر باید هزینه های مورد نظر را پیش بینی کنید تا بتوانید با برنامه ریزی از پس هزینه های آن برآیید. بسیاری از افراد علاقه مند به اخذ اقامت کانادا و زندگی در این کشور می باشند. کشور کانادا از نظر عملکرد در میان معیارهایی مانند درآمد، مسکن، سلامت و ایمنی و... در فهرست بهترین کشورهای جهان قرار دارد.

یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا کانادا می باشد. بسیاری از افراد بر این باورند که هزینه زندگی در کانادا نسبت به سایر کشورها بسیار پایین تر است. در رابطه با شرایط و راه های اخذ اقامت کانادا سوالات بسیاری وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره نموده ایم.

  1. آیا امکان اخذ اقامت کانادا به صورت دائم وجود دارد؟
  2. راه های اخذ اقامت کانادا چگونه است؟
  3. چه مدارکی برای اخذ اقامت دائم کانادا مورد نیاز است؟
  4. قوانین اخذ اقامت کانادا چیست؟
  5. تحصیل در کانادا، سرمایه گذاری در کانادا، مهاجرت کاری به کانادا، اخذ ویزای دانشجویی کانادا و... چگونه می باشد؟

بهتر است بدانید کشور کانادا برای شهروندان و مهاجرانی که به این کشور راه می یابند شرایط ایده الی را فراهم می کند. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات جامع تری می باشید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

کشور کانادا به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از آب و هوای سردی برخوردار است، به همین دلیل شاهد زمستان های طولانی و سرد در این کشور خواهیم بود. در واقع این کشور بین آمریکا و انگلستان قرار دارد و تا حدودی قواعد زندگی در آن به آمریکا شبیه است. کشور کانادا از موقعیت اقتصادی، سیستم زندگی پیشرفته و کیفیت تحصیل خوبی برخوردار است، به همین دلیل هر ساله افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف دنیا خواهان مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا می باشند. به علاوه کانادا کشوری مدرن است.

راه ها و شرایط اقامت در کانادا

راه های بسیار متفاوتی برای ورود به کانادا و اخذ اقامت کانادا وجود دارد :

  1. از طریق ویزای توریستی کانادا می توانید برای اخذ اقامت کوتاه مدت یا موقت اقدام نمایید که مدت آن زیر 6 ماه است.
  2. اقامت دائم کانادا یا اقامت بلند مدت کانادا که مدت آن حداقل 6 ماه است. کارت پی آر که مربوط اقامت دائم کانادا می باشد تنها در این کشور صادر می شود و هر 5 سال یکبار صادر می شود. هر فردی برای تمدید کات پی آر می تواند با ارائه تقاضانامه ی خود مدت کات اقامت دائم کانادا را تمدید نماید. البته باید ثابت کند که در این مدت در کانادا حضور داشته است.

راه های متعددی برای اخذ اقامت دائم کانادا وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره نموده ایم.

  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق تولد
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار و سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل
  • شرایط اقامت در کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق پناهندگی

اگر قصد مهاجرت به کانادا و هم چنین اخذ اقامت دائم کانادا ( کارت پی آر ) و در مهایت اخذ تابعیت کانادا را دارید می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با موسسه کانتیننتال تماس حاصل فرمایید.