قطعا خرید دام زنده به روش قدیمی (حصور فیزیکی) با مشکلاتی همراه است که میتواند سلامت٬ اقتصاد و زمان طلایی شما را مورد هدف قرار دهد و لذت قربانی کردن را از شما بگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شما برای خرید گوسفند زنده آیا هنوز مثل گذشته ها به حاشیه شهرها ( مراکز عرضه دام زنده) مراجعه میکنید؟ آیا هنوز برای خرید گوسفند زنده باید از روزها قبل برنامه ریزی کنید؟ آیا برای رفتن به مراکز عرضه دام باید از ترافیک های سنگین بگذرید؟ آیا نگران سلامت دام هستید ؟ آیا قیمت های بروز و لحضه ای را ندارید و نگران اقتصاد جیبتان هستید؟ !!!

قطعا خرید دام زنده به روش قدیمی (حصور فیزیکی) با مشکلاتی همراه است که میتواند سلامت٬ اقتصاد و زمان طلایی شما را مورد هدف قرار دهد و لذت قربانی کردن را از شما بگیرد.

شاید عجیب باشد بتوانیم دام زنده را مدرن و امروزی و بدون خارج شدن از منزل با یک تماس سفارش دهیم و درب منزل با خدمات جانبی دیگر ( قصاب برای ذبح اسلامی و ...) تحویل بگیریم ٬ اما سوال مهم این است ما با خارج شدن از منزل برای خرید دام با مشکلاتی رو به رو می شویم آیا به صورت آنلاین خرید انواع دام زنده مشکلاتی ندارد؟

پاسخ روشن است اگر مراکز عرضه دامی که انتخاب میکنید به صورت شفاف شماره تلفن ثابت ٬ مکان ثابت و مهم تر از همه مجوزات رسمی و قانونی داشته باشد شما دیگر نباید دغدغه ی خرید آنلاین دام زنده را داشته باشید چرا که نظارت ها به صورت حرفه ای و ۲۴ ساعته انجام می شود تا مردم در امنیت واقعی اقدام به خرید کنند.

اما کدام مراکز معتبر و قابل اطمینان هستند؟ آیا می شود با وبگردی به انواع وبسایت ها اعتماد کنیم؟ قطعا پاسخ خیر می باشد. چرا که داشتن یک صفحه ی اینترنتی مانند داشتن یک مغازه است ٬ اما آنچه مهم است مجوزاتی است که باید وبسایت های فروش دام زنده داشته باشند و البته نحوه پشتیبانی و خدمات و ضمانت ها ...

باید بدانیم اعتماد بی جا در این زمینه بسیار خطرناک است چرا که گوشت دام در سبد غذایی ما انسان ها قرار دارد و ممکن است افرادی برای منفعت بیشتر با ترفندهایی به سلامت دام آسیب وارد کنند ٬ مثلا خوراندن انواع ترکیب های غیر مجاز به دام جهت سنگین تر کردن وزن دام ..

معرفی یک مرکز معتبر فروش اینترنتی دام زنده

368

 

چرا باید به گروه گوسفند زنده  اعتماد کنیم؟ آیا این مطلب صرفا یک شعار و تبلیغات است؟  

۱-گروه گوسفند زنده دارای مجوز رسمی از شهرداری و اتحادیه گوشت گوسفندی میباشد و جزء مراکز معتبر فروش گوسفند شهرداری تهران میباشد.

۲-عمر خدمات اینترنتی این گروه بیش از ۹ سال می باشد و اگر در این سال ها مشکلی وجود داشت قطعا واحدهای نظارتی از ادامه فعالیت این گروه جلوگیری میکردند.

۳- موقعیت جغرافیایی شفاف و در دسترس عموم – برای خرید های حضوری

۴- شماره تماس های ثابت که اطمینان از خدمات ارایه شده دارد. ( واسطه ها با یک خط اعتباری به دنبال جذب مشتری هستند )

۵- اعلام قیمت گوسفند زنده به صورت شفاف و ارایه خدمات با فاکتور رسمی جهت پیگیری ها

و ...

اما چرا باید گوسفند زنده را اینترنتی خریداری کنیم؟ آیا بهتر نیست حضوری مراجعه کنیم و دام را از نزدیک ببینیم و اگر رضایت بخش بود خریداری کنیم؟  

۱-اگر از واسطه ها دام زنده خریداری کنید هرگز ضمانتی بابت مزه و طعم آن به شما نمیدهند چرا که اکثر این گوسفندان در یک محیط بسته و تاریک پروار شدن! اما گروه گوسفند زنده به شما ضمانت میدهد٬ تمام گوسفندانی که برای فروش قرار میدهد بصورت ارگانیک رشد کرده (پرورش در دشت های مغان (استان اردبیل) و این مورد باعث طعم و مزه بهتر گوسفندان می شود.  

 ۲-قطعا با حضور فیزیکی برای خرید دام زنده شما تخصص بررسی دقیق سن دام را ندارید و ممکن است دامی پیر خریداری کنید که گوشتی سفت و دیرپز دارند – اما گروه گوسفند زنده این ضمانت را میدهد که دام های جوان و سالم را به شما بفروشد تا طعم لذیذ تری را تجربه کنید

۳- وزن دام بسیار اهمیت دارد که دقیق و واقعی باشد ٬ واسطه ها و فروشندگان غیرمجاز با خوراندن آب نمک و .. وزن دام را بالا میبرند اما گروه گوسفند زنده دام را درب منزل و جلو چشمان مشتری و با ضمانت کتبی وزن میکند ( هرگز سابقه ۹ ساله این گروه اجازه فریب کاری نمیدهد)

۴- نگرانی های ذبح اسلامی و خردکردن گوشت را این گروه با ارسال رایگان قصاب از بین می برد در صورتی که شما از هر کجا دام خریداری کنید باید به فکر قصاب هم باشید.

۵- با خرید اینترنتی از گروه گوسفند زنده میتوانید در خریدهای بعد تخفیف های ویژه ای دریافت کنید

۶- میتوانید برای مراسمات مذهبی – عروسی و ... ثبت سفارش کنید بدون پیش پرداخت و در ساعات تعیین شده دام زنده را تحویل بگیرید( ارسال رایگان قصاب حرفه ای)

9542

چگونه از گروه گوسفند زنده ٬ دام مدنظرمان را خریداری کنیم؟

میتوانید بدون محدودیت زمانی (۲۴ساعته) با شماره های ثابت ما تماس بگیرید ٬ مشاوره رایگان دریافت کنید و ثبت سفارش کنید ( در مرحله مشاوره میتوانید سن دام – وزن دام – نژاد دام و .. ) را مشخص کنید. سپس تصاویر و فیلم دام های انتخابی را از طریق یکی از شبکه های اجتماعی مشاهده کنید و درنهایت بدون پیش پرداخت٬ زمان و مکان تحویل دام را به کارشناسان ما اعلام کنید. البته میتوانید از خدمات جانبی رایگان ما نیز استفاده کنید ( مثلا ارسال قصاب حرفه ای همراه با دام)

بدون تاخیر و بدون تغییر در دام انتخابی شما ٬ با ماشین مخصوص حمل دام زنده ٬ سفارش شما در مقصد مجدد وزن شده ٬ فاکتور ارایه می شود و درنهایت توسط قصاب ذبح و خورد می شود.  

گوسفند زنده را بدون واسطه  و ارزان تر اما باکیفیت بالاتر ( گوسفندانی که در مراتع به صورت طبیعی رد کردند) خریداری کنید ...

نه گوسفندانی که در محیط های تاریک و بسته و با تغذیه نامناسب رشد کردند

دیگه وقتشه هوشمندانه انتخاب کنید

تماس با گروه گوسفند زنده

انتهای اتوبان ستاری – شمال میدان دانشگاه – ۱ کیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باکری – نبش خیابان کشاورز - درب سفید باغ انار

شماره تلفن همراه: ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ ,۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵

شماره تلفن ثابت

۲۲۵۰۷۲۵۵ , ۲۲۳۰۲۰۳۰, ۲۲۳۲۲۱۰۰, ۲۲۳۱۸۷۵۹

۲۲۳۲۱۰۹۱ , ۲۲۵۲۲۴۶۷

livesheep.com