پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بدون شک شما هم برای خرید درب ضد سرقت حساسیت بالایی به خرج می‌دهید؛ چراکه در عصر حاضر که قیمت‌ها به شدت بالا رفته‌اند می‌بایست انتخابی عالی و مقرون به صرفه داشته باشید. از آنجا که درب ضد سرقت می‌تواند هر خانه‌ی کوچک یا بزرگی را مثل یک گاوصندوق ایمن در بیاورد خرید آن برای درب ورودی، عاقلانه‌ترین تصمیم ممکن است. البته می‌بایست بهترین برندهای تولیدکننده این نوع درب و نزدیک‌ترین نماینده آن را نیز بشناسید تا خریدی مطمئن را تجربه نمائید.

خوشبختانه امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی با استفاده از بهترین متریال و دستگاه اقدام به تولید درب‌های ضد سرقت کرده‌اند که از میان آن‌ها آلدورا درب از همه برتر است. می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید تا به پاسخ سوال خود برسید.

 

ایمنی بیشتر با نصب درب ضد سرقت

هدف اصلی از تولید انواع درب‌های ضد سرقت، بالا بردن ایمنی واحدهای ویلایی یا آپارتمانی است به همین جهت می‌بایست از برندی خرید کنید که تمام اصول ایمنی و استاندارد تولید درب را رعایت کرده باشد. تا سال‌های قبل بهترین انتخاب از میان درب‌های ضد سرقت نمونه‌های ترک بوده است، اما امروزه تولیدات داخلی کشور با درب‌های ترک هیچگونه تفاوت کیفی ندارند. بنابراین به‌هیچ وجه نباید نسبت به خرید درب‌های ضد سرقت تعلل کنید. با انتخاب و خرید یکی از مدل‌های موجود می‌توانید از مزایای مختلف این نوع درب، از جمله موارد زیر بهره‌مند شوید:

  1. این نوع درب از سه لایه مستحکم و قوی تولید می‌شود که لایه‌ی میانی آن دارای قابلیت‌های ضد حریق و ضد سرقت می‌باشد. بنابراین از همه نظر محکم و ایمن هستند.
  2. درب‌های ضد سرقت دارای قفل‌های چند زبانه قوی و محکم هستند که به راحتی باز نخواهند شد.
  3. این نوع درب‌ها در مدل‌های مختلف و در رنگ‌های مد روز تولید می‌شود تا باب میل افراد با سلایق مختلف باشد.
  4. نصب درب ضد سرقت ظاهری شکیل و خاص همانند واحدهای لاکچری خارجی ایجاد می‌کند که بسیار مورد پسند واقع خواهد شد.

با قاطعیت می‌توان گفت که خرید این مدل درب از لحاظ ایمنی و زیبایی ظاهری، خیال شما را راحت خواهد کرد. پس نسبت به خرید بهترین برند داخلی از همین حالا اقدام کنید.

آلدورا درب، موفق‌ترین برند تولیدکننده درب‌های ضد سرقت

اگر برای انتخاب از میان برندهای تولیدکننده ایرانی دچار مشکل هستید و به دنبال کیفیت درجه یک می‌باشید، بهتر است محصولات برند آلدورا را انتخاب کنید. این شرکت که با نام آلدورا چلیک درب شناخته می‌شود یکی از اولین شرکت‌‌هایی است که برای تولید درب ضد سرقت آغاز به کار نموده و تا به امروز توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این مجموعه که فعالیت خود را از سال 2009 آغاز کرده است در ارومیه  با بکارگیری برترین مهندسین ترک و بروزترین ماشین آلات روز دنیا، به تولید درب باکیفیت و ضد سرقت ایرانی می‌پردازد و دارای نمایندگی فروش رسمی در مازندران نیز می‌باشد.

از آنجا که تولیدات شرکت آلدورا چلیک درب بر اساس استانداردهای جهانی و با متریال باکیفیت برای عرضه در بازارهای ایران و جهان آماده می‌شود، طرفداران زیادی دارد. آلدورا درب انتخابی است که شما را تا سالیان متمادی از استرس‌ها و دغدغه‌های مربوط به ایجاد ایمنی برای واحدهای مسکونی و تجاری دور خواهد کرد؛ چراکه کیفیت مدل‌های مختلف درب این برند بسیار بالا است.

درب ضد سرقت را از نمایندگی رسمی آلدورا بخرید!

ممکن است درب‌های ضد سرقت آلدورا را در فروشگاه‌های محل سکونت خود ببینید، اما اگر یک استعلام قیمت از نمایندگی انحصاری این برند داشته باشید، متوجه خواهید شد که قیمت‌ها تفاوت زیادی دارند. بنابراین برای خرید درب‌ ضد سرقت باکیفیت آلدورا می‌بایست نمایندگی مجاز این شرکت را پیدا کنید. بدون تردید خرید از نمایندگی کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. از سوی دیگر نمایندگی‌های مجاز آلدورا محصولات را به صورت تضمین شده به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا رضایت ایشان را جلب نمایند. به همین دلیل، خرید از نمایندگی‌ها معقولانه‌تر نیز هست. البته ناگفته نماند که در یک مرکز نمایندگی، می‌توانید تمامی مدل‌های تولید شده در شرکت را ببینید و از میان تنوع بالای درب‌ها، انتخابی دقیق داشته باشید.

معتبرترین نماینده انحصاری آلدورا درب در مازندران

برای خرید از نمایندگی مجاز آلدورا درب بهتر است سراغ مرکز نمایندگی این برند در مازندران بروید تا بتوانید به راحتی و آسودگی خیال خرید کنید. این مجموعه که کیان درب نام دارد، به عنوان نماینده انحصاری آلدورا در مازندران در حال فعالیت می‌باشد و مرجع مناسبی برای خرید محسوب می‌شود. این مجموعه که به صورت کاملاً قانونی فعالیت می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که درب‌های باکیفیت ضد سرقت آلدورا را مستقیم از کارخانه تحویل بگیرید. پس لازم است برای خرید، آدرس این تیم متخصص را در اختیار داشته باشید تا بتوانید برای تهیه این درب‌ها اقدام نمائید.

کیان درب را بهتر بشناسید!

اگرچه هدف شما از مطالعه‌ی این مقاله و تمایل به آشنایی با این مجموعه اقدام به خرید درب ضد سرقت است، اما می‌بایست بدانید مجموعه‌ای که به عنوان نماینده انحصاری آلدورا فعالیت می‌کند، خود در حوزه تولید انواع درب، جزو برترین‌ها محسوب می‌شود. این تیم متخصص در زمینه تولید محصولات زیر توانسته است تا به امروز کاملاً موفق عمل کند:

  • درب رویه طبیعی از جنس چوب راش، بلوط و گردو
  • درب ضد آب با روکش PVC
  • درب با روکش ABS
  • درب با روکش ملامینه
  • درب HDF و...

بنابراین لازم است، آدرس کیان درب را داشته باشید تا بتوانید به راحتی از این مجموعه مطمئن خرید نمائید. خبر خوب آن است که برای خرید از این نمایندگی درب ضد سرقت آلدورا نیازی به مراجعه حضوری در مازندران و منطقه رویان نیست بلکه با کلیک بر روی لینک https://kiandoor.co  امکان خرید به صورت آنلاین برای شما فراهم شده و می‌توانید بهترین درب را خریداری و در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید.