یکی از بهترین روش ها برای خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات زنبور عسل، مراجعه به زنبورستان های تولید محصولات زنبور عسل است. با این روش مصرف کنندگان به محصولات اصل دسترسی یافته و امکان خرید محصولات تقلبی تقریباً به صفر می رسد. البته مصرف کنندگان برای این کار بهتر است از زنبورستانی خرید کنند که سابقه درخشانی در زمینه تولید و عرضه محصولات زنبور عسل داشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زنبورستان دکتر هانی راد در سال 1370 هجری شمسی فعالیت خود را به صورت یک حرفه خانوادگی در این زمینه آغاز کرد. فعالیت این مجموعه سال ها به صورت سنتی ادامه یافت تا آنکه در سال 1394 هجری شمسی فعالیت خود را در زمینه تولید حرفه ای محصولات زنبور عسل گسترش داد.

این مجموعه با به کارگیری نیرو های متخصص، مجرب، تحصیل کرده و فعال در زمینه تولید و پرورش محصولات زنبور عسل، اقدام به توسعه فعالیت خود در این زمینه کرد. این مجموعه با استفاده از کندو های مدرن و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا اقدام به تولید محصولات خود کرده و همچنان سعی در افزایش سطح کیفی محصولات خود دارد.

از جمله فعالیت های تخصصی زنبورستان دکتر هانی راد می توان به تولید محصولات زنبور عسل با استفاده از زنبور های اصلاح نژاد شده، پرورش ملکه زنبور عسل، طراحی و تولید کندو های مدرن، تولید کلنی های اصلاح شده و به طور کلی تولید تجهیزات زنبورداری استاندارد اشاره کرد.

مناطق فعالیت زنبورستان دکتر هانی راد

خانمی در کنار کندو های زنبور عسل

زنبورستان دکتر هانی راد در مناطق مختلفی در سراسر ایران فعالیت می کند. به طور مثال خراسان شمالی، ارتفاعات کوهستانی سنجر بیگ، پتلگاه، شاه جهان و گلیل از جمله مکان هایی هستند که زنبورستان دکتر هانی راد در آن ها اقدام به پرورش و تولید زنبور و محصولات زنبور عسل کرده است.

زنبورستان دکتر هانی راد با انجام کوچ های مختلف از مناطق گرمسیر و سردسیر سعی در تولید عسل های متفاوت کرده است. در اواخر زمستان و اوایل بهار این زنبورستان در خراسان شمالی، مناطق گرمسیری استان گلستان و باغ های مرکبات مازندران مستقر بوده و به زنبورداری و تولید محصولات مختلف مشغول است. این زنبورستان در اواخر اردیبهشت فعالیت خود را در ارتفاعات استان خراسان شمالی ادامه می دهد و به تولید عسل و محصولات زنبور عسل می پردازد.

راه اندازی  فروشگاه اینترنتی دکتر هانی راد

زنبورستان دکتر هانی راد با هدف تولید محصولات زنبور عسل درجه یک و عرضه مستقیم و بدون واسطه آن ها، تلاش در تعیین قیمت هایی معقول و منصفانه کرده است. زنبورستان دکتر هانی راد همواره سعی در ارائه محصولات خود در کمترین زمان ممکن دارد تا مصرف کنندگان به محصولات تازه و اصل دسترسی داشته باشند.

یکی از امکاناتی که زنبورستان دکتر هانی راد برای رفاه حال مصرف کنندگان فراهم کرده است، امکان خرید غیر حضوری از طریق سامانه اینترنتی این مجموعه است. فروشگاه اینترنتی دکتر هانی در واقع یک آنلاین شاپ فعال در این زمینه است که محصولات زنبور عسل و تجهیزات زنبورداری را در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان می رساند.

بدین ترتیب امروزه خرید آسان و سریع عسل از زنبورستان دکتر هانی راد فراهم شده است. بدین ترتیب مصرف کنندگان لذت خریدی آسان و سریع را در این فروشگاه اینترنتی تجربه خواهند کرد.

درباره فروشگاه اینترنتی دکتر هانی راد

لازم به ذکر است که کلیه محصولات زنبورستان دکتر هانی راد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای برگه تست سلامت هستند. کلیه نتایج این تست ها روی سایت دکتر هانی راد قرار داده شده است. بنابراین مصرف کنندگان با خیالی آسوده می توانند به خرید محصول مورد نظر خود بپردازند.

فروشگاه اینترنتی دکتر هانی راد همچنین مرجع مناسبی برای دستیابی به اطلاعات و اخبار صحیح درباره انواع عسل، محصولات زنبور عسل و خواص آن ها است. این مجموعه در کنار تولید و عرضه محصولات خود، سعی در افزایش سطح آگاهی عمومی مردم در زمینه محصولات زنبور عسل نیز دارد. بدین منظور در بخش مقالات به معرفی دقیق محصولات، خواص آن ها، نحوه استفاده از انواع عسل و دیگر محصولات زنبور عسل از جمله ژل رویال، گرده گل و غیره پرداخته است.

مزایای خرید اینترنتی از آنلاین شاپ دکتر هانی راد

ظرفی حاوی عسل طبیعی

امروزه با گسترش زندگی ماشینی اهمیت صرفه جویی در وقت و هزینه ها به شدت افزایش یافته است. به طوری که این روزها خرید حضوری کاملاً جای خود را به خرید اینترنتی و غیر حضوری داده است. با این کار خریداران مدت زمان بسیار کمتری را صرف خرید محصول مورد نظر خود خواهند کرد. همچنین هزینه های رفت و آمد به شدت کاهش خواهد یافت. دسترسی به محصول مورد علاقه و مورد نیاز نیز آسان تر خواهد شد.

همچنین در سال های اخیر امکان خرید مواد غذایی به صورت اینترنتی نیز مهیا شده است. عسل طبیعی یکی از محصولاتی است که مصرف کنندگان در شناسایی اصل یا تقلبی بودن آن همیشه در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به عسل طبیعی، خرید آنلاین و مستقیم از زنبورستان های تولید کننده محصولات زنبور عسل مانند زنبورستان دکتر هانی راد  است. به طور کلی از جمله مزایای خرید اینترنتی از آنلاین شاپ زنبورستان دکتر هانی راد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرید مستقیم و بدون واسطه محصول از زنبوردار
  2. کاهش درصد خرید محصولات تقلبی از فروشندگان غیر متخصص
  3. امکان دستیابی به محصولات اصل و کاملاً طبیعی
  4. ارائه محصولات با قیمت منصفانه و عادلانه
  5. امکان دسترسی مصرف کننده به انواع مختلف عسل طبیعی
  6. امکان مطالعه مشخصات محصول و خرید بر اساس طبع و خواص درمانی آن
  7. امکان کسب اطلاعات کامل درباره محصولی که خریداری می شود
  8. امکان خرید محصولی کاملاً ارگانیک که در تولید آن از سم پاشی و مواد شیمیایی استفاده نشده است
  9. ارائه محصول با ضمانت اصل بودن کالا و نشان استاندارد
  10. امکان پیگیری و ارتباط با تولید کننده از طریق راه های ارتباطی
  11. امکان دسترسی به عسل حرارت ندیده و طبیعی
  12. افزایش سطح اطلاعات درباره نحوه تولید عسل با مطالعه مقالات موجود در سایت
  13. دسترسی فوری و خرید آسان در کمترین زمان ممکن

امکان دسترسی به انواع عسل

امکان دسترسی به انواع عسل نیز یکی از مزایای خرید از سایت دکتر هانی راد معرفی شد. از جمله عسل های طبیعی این مجموعه می توان به عسل گون، کتیرا، آویشن، گز انگبین، چهل گیاه و غیره اشاره کرد. همان طور که می دانید فروشندگان عسل، ادعا می کنند عسل های طبیعی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. این در حالیست که شاید خود آن ها نیز مهارت کافی در شناخت عسل طبیعی نداشته باشند.

زیرا این روزها تولید کنندگان سودجو به منظور افزایش تولید خود از شربت شکر به جای گرده طبیعی گل در تغذیه زنبور ها استفاده می کنند و در نهایت با افزودن اسانس یا حرارت دادن عسل رنگ و بوی آن را تغییر می دهند. برخی دیگر نیز اقدام به تولید عسل های غیر طبیعی می کنند که زنبور عسل هیچ نقشی در تولید آن ندارد.

بنابراین تنها راه برای در امان ماندن از شر متقلبان و کلاهبرداران، خرید مستقیم از تولید کنندگان خوش سابقه و مجرب در زمینه تولیدات زنبور عسل مانند زنبورستان دکتر هانی راد است.

برای خرید عسل آویشن طبیعی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://drhoney.net/product/avishan-honey/

همچنین برای خرید عسل کنار طبیعی از سایت دکتر هانی راد به لینک زیر مراجعه کنید.

https://drhoney.net/product/konar-honey/

برای خرید عسل گون طبیعی  روی لینک زیر کلیک کنید.

https://drhoney.net/product/forty-gavan-herbs-honey/