پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید تتر با کمترین کارمزد

تتر (Tether) یا USDT در زمان نگارش این مقاله، سومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. اما چرا این استیبل کوین، تا این حد رشد کرده است و از کجا می‌توان آن را خرید؟ در این مقاله، به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

همان‌طور که دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، پول‌ها هم در حال دیجیتالی شدن هستند. ارز دیجیتال به پول‌هایی گفته می‌شود که نمود فیزیکی نداشته و نمی‌توان آن‌ها را در بانک‌ ذخیره کرد. رمزارزها، دسته‌ای از ارزهای دیجیتال هستند که  با استفاده از فناوری بلاک چین ایجاد شده و به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بارز رمز ارزها این است که دولت‌ها نمی‌توانند بر نحوه صدور آن‌ها دخالتی داشته باشند. اگرچه واژه‌های رمز ارز و ارز دیجیتال تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما معمولا با یک معنی و به جای یکدیگر استفاده می‌شوند.

اگر شما هم می‌خواهید یکی از این ارزهای دیجیتال مانند تتر را داشته باشید، باید آن‌ها را از یک صرافی معتبر خریداری کنید. برای خرید تتر و اطلاع از قیمت تتر با ما همراه باشید.

تتر چیست؟

به‌احتمال‌زیاد باید نام بیت کوین را شنیده باشید، اما نام تتر را چطور؟

تتر یک استیبل کوین است؛ این یعنی قیمت آن مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال نوسان ندارد. قیمت استیبل کوین‌ها، به دارایی‌های واقعی مانند دلار، یورو، یوآن و غیره متصل هستند. ارزش تتر تقریبا همیشه ثابت و معادل 1 دلار است. تتر به‌گونه‌ای طراحی شده که ارزش آن همواره برابر با ارزش یک دلار امریکا باشد. درحالی‌که ارزش سایر ارزهای دیجیتال اغلب در نوسان است، قیمت تتر معمولا ثابت می‌ماند.

معامله گران بازار ارزهای دیجیتال معمولا از تتر برای خرید رمز ارزها استفاده می‌کنند. تتر، در واقع دلار در دنیای ارزهای دیجیتال است. می‌توان ارزها را با آن خریداری کرده و یا هنگام فروش ارزها، آن‌ها را به تتر تبدیل کنید. این کار هم سریع‌تر است و هم کارمزد کمتری دارد.

اگر شما هم می‌خواهید برای خرید ارز دیجیتال تتر اقدام کنید، بهتر است این کار را از طریق صرافی آنلاین ارزپایا انجام دهید.

قیمت تتر

قیمت تتر

همان‌طور که گفتیم، قیمت ارز دیجیتال تتر تقریبا ثابت است و نوسانات شدیدی ندارد. قیمت این ارز دیجیتال حدود 1 دلار است و با نوسانات دلار تغییر می‌کند. این ارز دیجیتال شما را از نوسانات هیجانی بازار محافظت می‌کند. اگر در کیف پول دیجیتال خود ارز دیجیتال تتر داشته باشید، می‌توانید با آن بیت کوین را در قیمت‌های پایین خریداری کرده و هر زمان که قیمت بیت کوین افزایش یافت آن را به تتر تبدیل کنید. با این کار، تتر بیشتری خواهید داشت و بازهم می‌توانید در قیمت‌های پایین بیت کوین بخرید. با این روش، می‌توانید سرمایه خود را چند برابر کنید.

نوسانات قیمت تتر بسیار کم و در حد چند صدم دلار است. قیمت تتر معمولا بین 1.01 و 0.99 دلار نوسان می‌کند. البته در گذشته، این ارز دیجیتال با نوسانات شدید نیز روبه‌رو شده است. این نوسانات، بیشتر در زمان‌هایی رخ می‌دهند که تقاضای زیادی برای خرید ارزهای دیجیتال وجود دارد و نوسان‌های زیادی در کل بازار مشاهده می‌شود.

اهمیت تتر در دنیای کریپتوکارنسی

ارز دیجیتال تتر به‌عنوان پناهگاه دنیای کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. تتر بسیار قابل‌اعتماد است، زیرا طبق ادعای بنیاد تتر، به‌ازای هر توکن تتر، یک دلار در حساب این بنیاد وجود دارد. درواقع، توکن‌های تتر با دلار واقعی پشتیبانی می‌شوند.  

دارندگان تتر می‌توانند به‌راحتی با استفاده از این ارز دیجیتال، برای خرید کالا، خدمات مختلف و ارزهای دیجیتال دیگر اقدام کنند. با این روش معاملات شما به‌سرعت و با کارمزد کم انجام می‌شوند.

نکاتی که باید قبل از سرمایه‌گذاری روی تتر بدانید

اگرچه ارز دیجیتال تتر در طول سال‌ها رقبای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، اما همچنان بزرگ‌ترین استیبل کوین دنیا به شمار می‌رود. سرمایه‌گذاران از این ارز دیجیتال برای تجارت، وام و کسب سود استفاده می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید از امکانات و ویژگی‌های تتر استفاده کنید می‌توانید این ارز دیجیتال را از صرافی آنلاین ارزپایا خریداری کنید.

آیا تتر برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

خرید تتر کاملا مشابه با خرید دلار است. از آنجا که تورم زیادی در کشور ما وجود دارد، خرید تتر می‌تواند راه مناسبی برای حفظ ارزش دارایی شما باشد. اگر نمی‌خواهید ریسک خرید ارزهای دیجیتال پرنوسان را بپذیرید، می‌توانید با خرید تتر، به‌راحتی دلار را وارد سبد سرمایه‌گذاری خود کنید.

اگر قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را داشته باشید و بخواهید یک ارز دیجیتال دیگر خریداری کنید، چند روز طول می‌کشد تا پول آن به حساب شما واریز شود، اما با تبدیل آن‌ها به تتر، به‌راحتی می‌توانید معاملات خود را انجام دهید. همچنین با فروش ارزهای دیجیتال از شما کارمزد کسر می‌شود، اما با تبدیل آن‌ها به تتر نیازی نیست کارمزد فروش پرداخت کنید.

خوبی دیگر تتر این است که باعث ایجاد ثبات در پرتفوی شما می‌شود، زیرا قیمت آن تقریبا ثابت است.

علاوه بر این موضوعات، تتر را می‌توان به‌سرعت و با کارمزد کمتر به بانک‌ها و مؤسسات در هر نقطه از جهان انتقال داد. درحالی‌که سرمایه‌گذاران از بیت کوین یا اتریوم به دلیل نوسانات زیاد برای انجام معاملات روزانه استفاده نمی‌کنند، استفاده از تتر برای این کار بسیار مناسب خواهد بود. شما هم می‌توانید با خرید تتر از صرافی ارزپایا به‌راحتی نسبت به نگهداری و یا تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال اقدام کنید.

با توجه به دلایلی که ذکر کردیم به نظر می‌رسد که تتر ارزش سرمایه‌گذاری کردن را داشته باشد. البته تتر برای سرمایه‌گذاری بلندمدت توصیه نمی‌شود، زیرا قیمت آن تغییر زیادی نمی‌کند و باعث افزایش سرمایه شما نخواهد شد. البته اگر تتر خود را در بعضی از صرافی‌ها ذخیره کنید، به شما سود تعلق می‌گیرد.

خرید تتر در ایران

خرید تتر در ایران

کاربران ایرانی هم می‌توانند مانند سایر افراد در جهان به انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند. برای معامله ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی معتبر ضروری است. صرافی ارز دیجیتال ایرانی ارزپایا، امکان انجام معاملات در بستری امن را برای شما فراهم می‌کند. کارمزد پایین و پشتیبانی تمام‌وقت این صرافی را می‌توان به‌عنوان ویژگی‌های مثبت آن در نظر گرفت.

برای خرید ارز دیجیتال در این صرافی آنلاین، ابتدا باید در آن ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از گذراندن مراحل احراز هویت، می‌توانید نسبت به خریدوفروش ارزهای دیجیتال ازجمله ارز دیجیتال تتر اقدام کنید.