پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سریال ساخت ایران که از سال ۱۳۹۰ پا به شبکه نمایش خانگی گذاشت و پس از استقبال گرم علاقه‌مندان به آثار داخلی از شبکه تهران نیز پخش شد. فصل دوم این سریال نیز در سال ۱۳۹۷ پخش شد. در ادامه به معرفی و بررسی سریال ساخت ایران میپردازیم. با ما همراه باشید.

سریال ساخت ایران ۱ فصل اول

معرفی سریال ساخت ایران فصل اول

ساخت ایران ۱ محصول سال ۱۳۹۰ کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. کارگردانی این فصل را  محمدحسین لطیفی برعهده داشته است.

بازیگران سریال ساخت ایران 1: در این سریال امین حیایی، محمدرضا گلزار، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما و الیکا عبدالرزاقی به هنرمندی پرداخته‌اند. غلامحسین، دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می شود. وی کیف مرد مجروح را می رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می کند. او سعی دارد که کیف رابه فروش برساند. اما به دلیل این که پلیس دنبالش است. او تصمیم می گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند.

سریال ساخت ایران ۲ فصل دوم

معرفی سریال ساخت ایران فصل دوم

سریال ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

بازیگران سریال ساخت ایران 2: در این سریال محمدرضا گلزار، امین حیایی، محسن کیایی، سارا بهرامی، سحر دولتشاهی، مهران احمدی و امیرحسین رستمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان ساخت ایران 2 در ادامه فصل اول اتفاق می افتد جایی که دکتر مخترع تصادف میکند و ساک او که حامل اختراعات نویی در علم بشریت است دست غلام فرد لاتی می افتد و او به بهای همین ساک به خارج می رود اما هیچکس نمیداند او دکتر واقعی نیست.

دانلود سریال ساخت ایران

هم اکنون میتوانید سریال ساخت ایران ۱ و ۲ و ۳ را از رسانه هکس دانلود با ترافیک نیم بها دانلود و تماشا نمایید.

سریال ساخت ایران ۳ فصل سوم

معرفی سریال ساخت ایران فصل سوم

فصل سوم ساخت ایران سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهمن گودرزی در ادامه دو فصل قبلی خود است، ساخت ایران ۳ به تهیه‌کنندگی سیدامیرپروین حسینی تولید شده است. تولید این سریال از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد. ساخت ایران یکی از سریال‌های قدیمی و محبوب شبکه نمایش خانگی است که مخاطبان بسیاری را در مدت زمان پخش به خود جلب کرد.

بازیگران سریال ساخت ایران 3: امین حیایی، آناهیتا درگاهی، مجید صالحی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، عایشه گل جوشکن، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، مرحوم عزت الله مهرآوران، ماهان کشفی، بردیا گودرزی و… در این سریال ایرانی سه به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان فصل سوم ساخت ایران آمده است که "غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می خواهد. غلام تصمیم می گیرد به ستاره کمک کند. غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می اندازند، در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است. غلام که از قبل سیاوش را می شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می کند و این باعث می شود سیاوش هم با غلام و مرتضا همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد".

 

بیوگرافی امین حیایی بازیگر نقش اصلی سریال ساخت ایران

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ بازیگر ایرانی است. حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. او برای دو فیلم شب ساخت سال ۱۳۸۶ و برف آخر ساخت سال ۱۴۰۰ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد. حیایی با کارگردان ایرانی، بهمن گودرزی، در پنج فیلم و سریال همکاری داشته‌است که آخرین آن برای فصل سوم مجموعهٔ ساخت ایران است. او از سال ۱۳۹۷ به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت می‌کند. حیایی از سال ۱۳۷۷ با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.