با توجه به بودجه خود در استانبول خانه بخرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

همانطور که می دانید، استانبول یکی از بهترین شهر های ترکیه محسوب می شود و محیط بکری را به خود اختصاص داده است و به علت نزدیکی فرهنگی به ایران و توریستی بودن این شهر یکی از اولین مقاصد ایرانیانی است که قصد مهاجرت به  استانبول را دارند. بازار کار آزاد و پر رونق یکی دیگر از مزایای کشور ترکیه می‌باشد. به همین خاطر بسیاری از افراد تمایل دارند تا یک ملک مناسب را برای خود در استانبول خریداری نمایند. اما ممکن است عده ای با خود بپرسند کدام منطقه برای خرید ملک در استانبول مناسب تر است؟ برای دریافت پاسخ این سوالات با ما همراه بمانید.

قوانین و شرایط و دسترسی های محلی

اگر می خواهید به خرید ملک در استانبول بپردازید و نمی دانید قوانین و شرایط آن چیست، باید بگوییم اتباع خارجی تنها می توانند تا 30 هکتار زمین را به نام خود بزنند و کشور استانبول اجازه دریافت بیش از این مقدار را به اتباع خارجی نخواهد داد.

 همچنین طبق قوانین کشور ترکیه اتباع خارجی نمی توانند بیشتر از 25 درصد از مساحت یک منطقه را خریداری کنند. برای اینکه به مشکلات حقوقی بر نخورید بهتر است از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. املاک پوریا با داشتن سالها تجربه در این زمینه در کنار شما خواهد بود برای مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لازم است بدانید تمامی مناطق استانبول به مراکز خرید نزدیک می‌باشند و به دسترسی به حمل و نقل خوبی برخودار هستند و افراد لازم نیست نگران چنین مسائلی باشند و می توانند با توجه به بودجه خود، یک منطقه مناسب را برای خرید ملک برگزینند.

8

بررسی مناطق با توجه به قیمت ارزان و متوسط و گران

باید توجه داشته باشید که استانبول مناطق گوناگونی را به خود اختصاص داده است که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. برای آن که بتوانید بهترین منطقه را برای خرید ملک انتخاب نمایید، می بایست در ابتدا بودجه تان را مشخص کرده تا بتوانید بهترین منطقه شهر استانبول را برای خود برگزینید. بعضی از محبوب ترین مناطق استانبول با توجه به قیمت عبارت اند از:

  • منطقه فوق العاده بشیکتاش

یکی از بهترین منطقه استانبول برای خرید ملک که می خواهیم برای تان معرفی نماییم، منطقه بشیکتاش می باشد. افرادی که تمایل دارند تا ملک شان نزدیک به ساحل باشد، می توانند این منطقه را برای خرید برگزینند، زیرا بشیکتاش در مجاورت تنگه بسفر می باشد و می توانند تمامی افراد را با زیبایی های خود به وجد آورد.

اما باید بدانید املاکی که در این منطقه وجود دارند، اغلب بخاطر موقعیت مکانی شان از قیمت های بالایی برخوردارند و تمامی قشر های جامعه قادر به خرید آن ها نخواهند بود. لذا اگر مشکل مالی ندارید، بهترین منطقه استانبول برای خرید ملک، بی شک بشیکتاش خواهد بود.

  • منطقه باکیرکوی

از دیگر مناطق پر طرفدار در استانبول برای خرید ملک، منطقه باکیرکوی می باشد. دقت داشته باشید باکیرکوی در کنار دریای مرمره واقع گردیده است و چشم انداز های طبیعی بسیاری را به خود اختصاص داده. در این منطقه اغلب منازل مسکونی گران قیمت قرار دارد و افرادی که تمایل دارند یک ویلای زیبا در استانبول داشته باشند، می توانند منطقه باکیر کوی را در نظر بگیرند.

9

  • منطقه اسنیورت در استانبول

یکی از بهترین منطقه استانبول برای خرید ملک و با بودجه کم، منطقه اسنیورت می باشد. این منطقه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند.

 اغلب افرادی که می خواهند برای خود در استانبول ملکی را تهیه نمایند؛ منطقه اسنیورت را مد نظر شان قرار می دهند. زیرا این منطقه علاوه بر داشتن مکان های تجاری و همچنین منازل مسکونی ارزان قیمت، از تمامی امکانات برخوردار بوده که افراد می توانند از آن ها بهره کافی و لازم را ببرند.

  • منطقه زیتون بورنو

از دیگر مناطق مناسب برای خرید ملک در شهر استانبول، منطقه زیتون بورنو می باشد. برای خرید ملک در این منطقه می بایست بودجه متوسطی را در اختیار داشته باشید.

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند این منطقه به کدام یک از مناطق استانبول نزدیک است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم مناطق باکرکوی، ایوب سلطان و فاتیح به منطقه زیتون بورنو نزدیک می باشند و افراد می توانند با صرف کم ترین زمان ممکن خود را به یکی از این مناطق برسانند و از طبیعت بکر آن استفاده نمایند.

قطعا مهاجرت و خرید ملک یک کشور دیگر کار آسانی نیست. اما با توجه به مهاجرت روز افزون افراد به کشور ترکیه مخصوصا شهر استانبول، افراد متخصص در زمینه فروش ملک در استانبول کم نیستند. املاک پوریا به مدیریت جناب آقای نظری با داشتن سالها تجربه و دارا بودن کادر مجرب در زمینه خرید ملک در استانبول میتواند به شما کمک کند تا بهترین ملک را خریداری کنید.