اقامت در هتل های استانبول با سفرمارکت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

رزرو هتل و هتل آپارتمان با ارزان‌ترین قیمت در شهرهای مختلف ایران به خصوص کشورهای همسایه ایران مثل ترکیه، از فرصت‌هایی است که پلتفرم گردشگری تخصصی سفرمارکت در اختیار ایرانگردان و جهانگردان قرار داده است تا اقامت‌گاه‌های خود را با نرخ‌های رقابتی، پیش از عزیمت به مقصد، رزرو کنند.

رزرو آنلاین بهترین هتل‌های استانبول با سفرمارکت، یکی از ده‌ها سرویسی است که سفرمارکت به جهانگردان وطنی ارائه می‌دهد. استانبول، در فهرست پر طرفدارترین مقصدهای گردشگری خارجی در کشورهای همسایه ایران است و سالانه صدها هزار مسافر از شهرهای کشور عازم پایتخت گردشگری ترک‌ها می‌شوند.

با توجه به رکود تورمی شدید ترکیه از سال ۲۰۲۱ میلادی و افت نرخ برابری لیر ترکیه در برابر ارزهای خارجی، به نظر می‌رسد که سفر به ترکیه هم‌چنان در اولویت سفر گردشگری ارزان ایرانیان قرار دارد. برای سفری ارزان، صرفا کاهش ارزش لیر ترکیه در برابر ریال ایران، کفایت نمی‌کند. شما بایستی به عنوان گردشگر مقتصد، مکان اقامتی ارزان و مناسب را برای خود و همراهان رزرو کنید.

اقامت در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های شهر استانبول به سفرمارکت، شما را از مراجعه به سایت های گردشگری و اقامتی مختلف بی نیاز می‌کند. از طرفی، می‌توانید ارزان‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول را در نقاط مختلف این کلانشهر ترک ها، رزرو کرده و هزینه اقامت را به ریال پرداخت کنید.

 

رزرو هتل در استانبول با سفرمارکت

به منظور مشاهده فهرستی از بهترین هتل‌های استانبول جهت اطلاع از قیمت و خدمات آن‌ها، بایستی به بخش رزرواسیون هتل در سایت سفرمارکت مراجعه کرده و نام شهر را وارد و زمان عزیمت و خروج و تعداد مسافر را مشخص کنید تا سایت، لیستی از هتل‌های قابل رزرو را به نمایش درآورد.

قیمت اتاق‌های هر هتل در کنار نام هر هتل مشخص می‌شود. آدرس و تصاویر هتل‌های استانبول را نیز می‌توانید در فهرست به نمایش درامد مشاهده کنید و با امکانات هر یک آشنا شوید. با انتخاب گزینه خرید، وارد درگاه پرداخت شده و هزینه رزرو هتل در استانبول را به صورت ریالی پرداخت می‌کنید.

البته علاوه بر رزرو هتل های استانبول از طریق سفرمارکت می‌توانید خرید بلیط هواپیما استانبول را نیز از سفرمارکت انجام دهید تا با بهترین قیمت هتل و هواپیما، رهسپار این شهر دیدنی و خاطره‌انگیز ترکیه‌ای ها برای ایرانیان شوید.

 

هتل‌های مناسب استانبول به پیشنهاد سفرمارکت

استانبول مملو از هتل لوکس و هتل آپارتمان و هاستل و مسافرخانه و هم‌چنین خانه‌های اجاره‌ای یک تا چند روز و هفته و ماه است. اما پنج هتل مناسبی که سفرمارکت به گردشگران ایرانی عاشق استانبول گردی معرفی می‌کند، هتل‌هایی به نام: هتل الیزیوم، هتل هیلتون بومونتی، هتل مرکور، هتل کاخ مگنورا و هتل آجوا سطان احمد است.

2

 

در انتخاب هتل در استانبول دقت کنید که:

  • هتل حتما در نزدیک مقصدهای گردشگری مهم استانبول باشد.
  • هر اندازه هتل در نزدیک مقصدهای توریستی مهم استانبول مثل میدان تکسیم و خیابان استقلال باشد، هزینه هر شب اقامت در هتل بیش‌تر از هتل‌های واقع در مناطق حاشیه‌ای شهر استانبول است.
  • پیش از رزرو نهایی هتل استانبول از طریق سفرمارکت، حتما تجارت و نظران کاربران و گردشگران را بررسی کنید تا از نقاط قوت و ضعف هتل آگاهی لازم را پیدا کنید.
  • در صورتی که خواهان رزرو هتل در استانبول هستید، باید بدانید که شرایط هر هتل برای ورود حیوان خانگی متفاوت است.
  • هر هتلی در استانبول، تاریخ ورود و خروج متفاوتی دارد. به این موضوع دقت کنید تا مشمول شارژ اضافی نشوید.
  • در رزرو هتل در استانبول دقت کنید که در ایام بهار و تابستان و روزهای منتهی به تعطیلات ژانویه و اغاز سال نو شمسی، شاهد افزایش قابل توجه مسافران از مقصدهای داخلی هستیم. لذا در این ایام، سفر خود را از قبل برنامه ریزی کرده تا قیمت های کمتری را پرداخت کنید.
  • هتل‌های استانبول همگی در شبکه‌های اجتماعی دارای پیج هستند. نظرات مشتریان و تصاویر و ویدیوی اتاق‌ها ولابی و دسترسی به مراکز خرید و گردشگری و تاریخی شهر را در اینستاگرام بررسی کنید.

 

بهترین منطقه استانبول برای رزرو هتل

شبکه مترو استانبول یکی از بهترین و گسترده‌ترین شبکه مترو در جهان است. هر جای استانبول که مستقر باشید، می توانید ظرف مدت کوتاهی خود را به مرکز شهر برسانید و از مقصدهای گردشگری و خرید شهر بهره‌مند شوید. با خرید استانبول کارت هم می‌توانید در هزینه‌های حمل‌ونقل خود به خصوص استفاده از مکان‌های توریستی شهر، صرفه‌جویی کرده و پول کم‌تری پرداخت کنید.

حوالی میدان تکسیم و خیابان استقلال یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در شهر استانبول است. هم دیدنی‌های شهر در اطراف شما است و هم مملو از فروشگاه و مقصدهای شکم گردی و خرید است. برای گردشگرانی که با تور استانبول ارزان سفر می‌کنند و دوست دارند تا پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند، استانبول گردی مقرون به صرفه در اطراف تکسیم، مناسب است. قیمت بنزین در ترکیه بالا است و هزینه حمل و نقل تاکسی قابل توجه است. لذا بهترین منطقه استانبول که شما را از تردد درون شهری بی‌نیاز می‌کند، همین اطراف میدان تکسیم است.

البته معروف‌ترین پاساژهای خرید استانبول در مناطق حاشیه‌ای شهر و مناطقی که باید از خطوط مترو برای عزیمت به آن ها استفاده کرد، واقع شده است. مراکز خرید فروم، جواهیر و کانیون مال از نزدیک‌ترین مراکز خرید به میدان تقسیم استانبول هستند.

3

 

اقتصادی‌ترین هتل‌های استانبول

برای سفری ارزان به استانبول ترکیه به خصوص اگر گروهی سفر می‌کنید، اقتصادی‌ترین هتل‌های استانبول در دسترس است. یکی از آن‌ها، هتل ۲ ستاره فاوری است. دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و خرید شهر دارد. اگر پرواز استانبول را از لینک https://safarmarket.com/flights/istanbul خریداری کرده باشید، می‌توانید استانبول گردی ارزان و خاطره‌انگیز را برای خود و همراهان گرامی به ارمغان آورید.

هتل آرارات از دیگر هتل های اقتصادی استانبول است. در محله سلطان احمد واقع شده و از محبوب‌ترین گزینه‌های استانبول گردی به شمار می رود. هتل مرمره از دیگر هتل های اقتصادی استانبول است که در حوالی بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه قرار دارد. هتل سنترال، هتل کالیفرنیا، هتل پکس و هتل ادا از دیگر مقصدهای اقامتی ارزان قیمت در شهر استانبول است.

البته هتل هایی چون: هتل دابل تری هیلتون، هتل الیت ورد و تکسیم گونم و تایتانیک سیتی در فهرست محبوب‌ترین مقصدهای اقامتی استانبول قرار دارد که رتبه بالایی در سایت تریپ ادوایزر هم دارند. عاشقان شب‌گردی در استانبول، این اقامت‌گاه ها را در نظر داشته باشند.