بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

ما سال هاست که سامسونگ را به عنوان یک برند معتبر و فعال در زمینه تولید بهترین گوشی های موجود در بازار می شناسیم.

قیمت  گوشی سامسونگ و قابلیت های آن باعث شده که طرفداران زیادی را در سراسر دنیا پیدا کنند و همه مردم توانایی خرید آن ها را داشته باشند.

در کشور ما گوشی هایی که قیمت ده میلیون و زیر ده میلیون تومان دارند، جزء گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می روند. گوشی های ده  میلیونی سامسونگ در رده گوشی های میان رده قرار دارند که برخی از آن ها با توجه به قیمتشان، توانایی های فوق العاده ای را ارائه می دهند. اگر قصد دارید برای خرید گوشی های سامسونگ تا ده میلیون تومان هزینه کنید، ما در این مقاله بهترین های سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52

این گوشی ده میلیونی سامسونگ از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که شما هنگام در دست گرفتن آن متوجه می شوید که تا چه اندازه خوش دست و راحت است. در ساخت A52 از یک نمایشگر سوپر امولد با اندازه 6.5 اینچ استفاده شده است که کنتراست و دقت رنگ خوبی را ارائه می دهد. نرخ تازه سازی 90 هرتزی این پنل باعث می شود تا شما شاهد روان و سریع بودن همه نمایش ها باشید. در بخش سخت افزاری گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 720 استفاده کرده اند که در اجرای بازی ها و برنامه های مختلف عملکرد خوبی دارد.

در بخش دوربین های گوشی به یک لنز 64 مگا پیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی برمی خوریم. این دوربین ها، عکس های خوب و باکیفیتی را می گیرند و وضوح و دقت آن ها برای یک گوشی ده میلیونی قابل قبول است. سامسونگ این محصول خود را با رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی و با حافظه ذخیره سازی 128 و یا 256 گیگابایت روانه بازار کرده است. از دیگر ویژگی های خوب A52 می  توان به گواهی IP67 آن اشاره کرد.

5

  • گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

این گوشی مانند نسخه پایه خود به اندازه کافی زیباست و طراحی ارگونومیک آن، فشاری روی دستان و انگشتان شما وارد نمی کند. گواهی IP67 گوشی نشان از مقاومت خوب آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. A52s از لحاظ صفحه نمایش شبیه به نسخه پایه خود است و تنها تفاوت آن نرخ تازه سازی 120 هرتزی است که باعث روان شدن اجراها می شود. پردازنده مرکزی گوشی یک تراشه اسنپدراگون 778 است که پردازش داده ها و اجرای بازی ها و برنامه ها را به خوبی انجام می دهد. در قاب پشتی گوشی ما با لنزهای چهارگانه روبه رو هستیم که می توانند عکس هایی با جزئیات و دقت رنگ بالایی را ثبت کنند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی از یک شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

  • گوشی سامسونگ Galaxy A71

قیمت گوشی سامسونگ گلگسی A53 در حدود 8 میلیون تومان است که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد، می تواند یک گوشی ایده آل باشد.

A71 طراحی بسیار زیبایی دارد و کار کردن با آن بسیار لذت بخش خواهد بود. نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی با فناوری سوپر AMOLED پلاس ساخته شده است  که تصاویری با وضوح 1080 در 2400 پیکسل را نمایش می دهد. تماشای فیلم در این پنل حس زنده بودن صحنه ها را در شما القا می کند.

مغز متفکر گلگسی A71، تراشه اسنپدراگون 730 است که امکان اجرای بازی ها و برنامه های مختلف را تا حد زیادی برای شما فراهم می کند. این گوشی ده میلیونی از نظر توانایی دوربین ها عملکرد بسیار خوبی دارد و شما می توانید با استفاده از آن ها عکس هایی با حداقل نویز را بگیرید. این دوربین ها می توانند عکس هایی با کنتراست و شارپنس بالا را ثبت کنند. لنز 64 مگا پیکسلی گوشی در کنار لنزهای اولتراواید 12 مگا پیکسلی، ماکرو 5 مگا پیکسلی و تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی قرار گرفته است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. قیمت گوشی سامسونگ A71 کمی از ده میلیون تومان پایین تر است و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسی باشد که یک گوشی میان رده، اما همه چیز تمام می خواهد.

6

  • گوشی سامسونگ Galaxy M52 5G

این گوشی ده میلیونی سامسونگ مانند دیگر میان رده های با این قیمت از طراحی خوب و زیبایی برخوردار هستند که شما با در دست گرفتن آن  حس خوبی خواهید داشت. نمایشگر 6.7 اینچی M52 از نوع Super AMOLED Plus می تواند تصاویری با وضوح و کیفیت بالا را نشان دهد. رزولوشن تصاویر این پنل برابر با 1080 در 2400 پیکسل است. سریع و روان بودن برنامه ها در این نمایشگر به خاطر نرخ تازه سازی 120 هرتزی آن است.

تراشه اسنپدراگون 778 5G از قدرت پردازش خوبی برخوردار است و اجرای بازی ها و برنامه ها را برای شما راحت می کند. تراشه گرافیکی گوشی از نوع Adreno 642L است. M52 با توجه به قیمتی که دارد در بخش دوربین های خود عملکرد فوق العاده‎ ای را ارائه می دهد. دوربین های گوشی یک لنز اصلی 64 مگا پیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگا پیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگا پیکسلی را شامل می شوند. شما می توانید با دوربین 32 مگا پیکسلی آن عکس های سلفی خوب و قابل قبولی را بگیرید. به طور کلی شما با کمک این دوربین ها، عکس هایی دقیق و با جزئیات بالا را ثبت خواهید کرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 25 واتی انرژی موردنیاز M52 را تأمین می کند.

  • گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G

در ساخت بدنه گلگسی A53 از پلاستیک مقاوم استفاده شده که چیزی از زیبایی آن کم نکرده است. گواهی IP67 این گوشی نشان از مقاومت بالای آن در برابر آب دارد. در بخش صفحه نمایش ما با یک پنل 6.5 اینچی از نوع سوپر امولد روبه رو هستیم که تصاویر را با نرخ 120 هرتز تازه سازی می کند. شما می توانید در این نمایشگر فیلم هایی با کیفیت و دقت بالای رنگ ها را مشاهده کنید که حس واقعی بودن صحنه ها را در شما القا می کند. سخت افزار گوشی با یک تراشه اگزینوس 1280 کامل شده است که به شما اجازه می دهد تا اکثر بازی ها را به صورت روان و سریع بازی کنید و شاهد هنگ کردن گوشی هنگام اجرای برنامه ها نباشید.

دوربین اصلی گوشی یک لنز 64 مگا پیکسلی است که با لنز اولتراواید 12 مگا پیکسلی و لنز ماکرو و تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی همراه شده است. این لنزها توانایی ثبت عکس هایی با جزئیات دقیق و واضح را دارند. شما در عکس های خود شاهد نویزهای کمی خواهید بود. این گوشی با قیمت کم تر از ده میلیون خود با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی شارژ می شود.

نتیجه گیری

برای داشتن یک گوشی خوب نیازی نیست که حتماً هزینه  زیادی را پرداخت کنید، به خصوص اگر قصد خرید گوشی از برند سامسونگ را داشته باشید. ما در این مقاله به شما نشان دادیم که با صرف هزینه ده میلیون و حتی کم تر می توانید از امکانات بهترین گوشی های سامسونگ بهره مند شوید. گوشی های معرفی شده در این مقاله از بهترین ها هستند که جزء میان رده های سامسونگ قرار دارند. در بین گزینه های گفته شده در این مقاله قیمت گوشی سامسونگ M52 کم تر است؛ اما با وجود قابلیت های خوبی که دارد می تواند یک گزینه مناسب برای کسی باشد که می خواهد در بازه قیمتی بین 8 تا 10 میلیون هزینه کند.