سری گلکسی S22 سامسونگ به‌زودی بزرگ‌ترین آپدیت دوربین را دریافت می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا از جمله بهترین دوربین‌های گوشی‌های موجود در بازار هستند، اما کاربران هنوز کاملا از آن‌ها راضی نیستند. به‌طور خاص، کاربران انتظار داشتند که گوشی‌های آن از نظر HDR، نویز در شرایط کم نور و عکس برداری از سوژه‌های متحرک حتی بهتر بتوانند عمل کنند. به نظر می‌رسد که شرکت بالاخره به آن‌ها گوش داده و قصد دارد که یک آپدیت بسیار مهم برای دوربین خودش داشته باشد. سامسونگ امروز اعلام کرد که به‌زودی آپدیت نرم افزاری سری گلکسی اس ۲۲ را برای بهبود عملکرد دوربین منتشر خواهد کرد. فیلم‌برداری هایپرلپس با استفاده از دوربین تله‌فوتو 3X، حالت Astro Hyperlapse هم به‌زودی ارائه خواهد شد.

به آپدیت جدید، این گوشی‌ها می‌توانند با استفاده از تله فوتو 3X ویدیوهای هایپرلپس ضبط کنند. این شرکت کره‌ای همچنین اعلام کرد که حالت Astro Hyperlapse در حال توسعه بوده و گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا هم به زودی می‌توانند این ویژگی‌ها را دریافت کنند. بهبودهای جالب دیگری هم وجود دارد که کیفیت عکس برداری با این سری را بیشتر کرده و کاربران هم می‌توانید از نظر نرم افزاری به یک سری حالت‌های بهبود یافته دسترسی پیدا کنند. گوشی سامسونگ همواره از نظر دوربین برتری محسوسی نسبت به گوشی هواوی و گوشی شیائومی داشته است و همواره با آیفون اپل مقایسه می‌شود.

بهبود اسکن کد QR در گوشی سامسونگ اس ۲۲

سامسونگ در حال بهبود ویژگی اسکن QR است. همراه با آپدیت آینده، این شرکت منطقه اسکن کد QR را بزرگ‌تر کرده و روند اسکن را هم سریع‌تر خواهد کرد. اگر گوشی‌ها ابتدا سندی را شناسایی کنند، یک کد QR درون آن اسکن نمی‌شود و شرکت کره‌ای با به‌روزرسانی جدید آن را تغییر خواهد داد. اکنون هم می‌توانید روی یک کد QR در داخل یک سند کلیک کرده و برنامه دوربین را مجبور کنید که آن را اسکن کند. برنامه دوربین استوک در گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا نمی‌تواند یک کد QR را پس از رد کردن اولین اسکن دوباره اسکن کند.

سامسونگ در رفع این باگ است و آپدین دوربین آینده به کاربر این امکان را می‌دهد که روی کد QR کلیک کرده و دوباره آن را اسکن کند. تثبیت کننده ویدیو، عملکرد هوش مصنوعی، HDR و حالت شب هم بهبود یافته خواهد یافت. سامسونگ با این کار قصد دارد که هوش مصنوعی HDR را در حالت اتوماتیک بهتر کرده و بازتولید رنگ‌ها را در حالت عکس برداری بهتر انجام دهد. همچنین، استفاده از حافظه و عملکرد هوش مصنوعی هم در حالت‌های مختلف عکس برداری در روز و شب و ویدیوها بهینه‌سازی خواهند شد. این روند می‌تواند برتری گوشی سامسونگ نسبت به گوشی شیائومی و گوشی هواوی را بیشتر کند.

برتری دوربین اس ۲۲ نسبت به گوشی شیائومی ۱۲

این شرکت ادعا می‌کند که آپدیت آینده باعث بهبود تثبیت کننده ویدیو و کیفیت تصویر در ویدیوها می‌شود. همراه با آپدیت ژوئن ۲۰۲۲، سامسونگ وضوح و کنتراست طبیعی دوربین واید را بهبود بخشیده است. این بهبودها اکنون در دوربین‌های تله فوتو و اولترا واید سری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ هم وجود دارند. این شرکت کره‌ای مدعی شده است که رنگ‌ها و نوردهی هم در نواحی تاریک در طی عکس برداری حالت شب بهبود بخشیده می‌شوند. این شرکت گفته است که در حال حاضر روی بهبود عملکرد دوربین در شرایط نور بسیار کم کار می‌کند و به زودی هم آپدیت‌هایی برای بهبود این وضعیت در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا منتشر خواهد شد.

این روند سبب می‌شود که برتری اس ۲۲ نسبت به گوشی شیائومی ۱۲ و گزینه‌های بعد بیشتر شود. سامسونگ با اس ۲۲ خود توانست قلم اس پن را به این سری آورده و تقریبا پایانی را برای سری نوت خود رقم بزند. گوشی سامسونگ گلکسی اس احتمالا تنها سری پرچم‌دار این کمپانی خواهد بود که چشم‌های زیادی روی آن قرار داشته و به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب برای گوشی‌های آیفون اپل هم شناخته می‌شوند. اپل با آیفون ۱۳ خود باز هم کیفیت عالی دوربین خود را به رخ کشیده و توانست نظر مثبت خیلی از مخاطبین و کارشناسان را هم به دست آورد و سامسونگ هم همواره در تلاش است که با این گوشی‌ها رقابت داشته باشد.

گوشی هواوی و عملکرد آن در بازار

گوشی هواوی در طول سال‌های گذشته دچار افت شده است، اما همچنین فروش خوبی را در بازار تجربه می‌کنند و توانسته‌اند که برند را زنده نگه دارند. تحریم آمریکا سبب شد که سرویس‌های گوگل دیگر برای این گوشی‌ها عرضه نشود و سهم بازار این کمپانی هم به دست اپل و شیائومی افتاد این کمپانی چینی هنوز هم با اکونومی خاص خود به فعالیت ادامه داده و سعی دارد که سرویس‌های اختصاصی خود را جایگزینی برای سرویس‌های گوگل کند. این روند سبب شده است که خیلی از کاربران دیگر تمایلی به خرید گوشی هواوی نداشته باشند. اما این دلیلی بر عدم کیفیت این گوشی‌ها نیست.

گوشی هواوی هنوز هم از نظر دوربین، طراحی زیبا و مشخصات فنی مانند تراشه و باتری حرف‌‌های زیادی برای گفتن داشته و گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی هم می‌تواند با رقبا قیاس شود. این محصولات در کنار محصولات سری A سامسونگ قرار گرفته و مخاطبین تنوع خوبی هم برای انتخاب از بین گوشی‌های ارزان قیمت دارند. گوشی شیائومی هم با سری‌های ردمی و پوکو خود عملکردی مانند گذشته در بازار داشته و می‌تواند هنوز هم دست بالایی را در بازار داشته باشد. شیائومی اکنون جزو سه برند برتر در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند است.

خرید گوشی سامسونگ از مقداد آی تی

برای خرید گوشی سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ در تمامی مدل‌ها می‌توانید به سایت مقداد آی تی مراجعه کنید. این فروشگاه گوشی سامسونگ سری اس ۲۲ را در رنگ‌ها و طیف‌های مختلف پیکربندی ارائه کرده و مناسب‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌کند. تنوع خوبی از گوشی شیائومی و گوشی هواوی را هم می‌توانید در فروشگاه مقداد آی تی مشاهده کرده و با یک بررسی دقیق بین آن‌ها و خواندن نظرات و مشخصات فنی، انتخاب نهایی خود را انجام دهید. گوشی سامسونگ همواره در بازار ارزش بالایی داشته و اطمینان کافی توسط مشتریان نسبت به آن وجود دارد.

 

برچسب ها : گوشی سامسونگ,گوشی شیائومی,گوشی هواوی,مقداد آی تی