پیروزی در نبرد ورود به اکسپلور اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

ورود به اکسپلور اینستاگرام، کاری است که هرکسی نمی‌تواند آن را انجام دهد. چرا که وارد شدن به آن همانند پیروزی در نبردی سخت است. اما چگونه می‌توان به اکسپلور اینستاگرام راه یافت؟ در ادامه به راه یافتن به اکسپلور و فروش فالوور واقعی اینستاگرام می‌پردازیم.

 

راه یافتن به اکسپلور اینستاگرام

اول از همه باید بدانیم که صفحه اکسپلور اصلا چه معنایی دارد! صفحه اکسپلور اینستاگرام مجموعه‌ای از عکس‌ها، ریلیزها، ویدیوها و استوری‌هایی است که برای کمک به هر کاربر اینستاگرام در کشف پست‌ها، حساب‌ها، هشتگ‌ها یا محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشند، طراحی شده است. الگوریتم صفحه اکسپلور از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند تا بفهمد که شما با چه محتوایی درگیر می شوید تا محتوای توصیه ای به شما را بهبود بخشد.

الگوریتم اینستاگرام از اکسپلور چه می‌گوید؟

در یکی از پست‌های اینستاگرام توضیح می‌دهد: «ما در تلاش هستیم تا انواع عکس‌ها و ویدیوهایی را که در اکسپلور می‌بینید را به‌روزرسانی کنیم تا آن‌ها را برای شما بهتر تنظیم کنیم».  اینستاگرام می گوید که پست های نمایش داده شده بر اساس مواردی مانند افرادی که دنبال می کنید یا پست هایی که دوست دارید، انتخاب می شوند. این به این معنا است که اگر می خواهید به  فروش فالوور واقعی اینستاگرام برسید، یکی از کارهای لازم، حضور در اکسپلور اینستاگرام است.

صفحه اکسپلور اینستاگرام را می‌توانید با ضربه زدن روی آیکون ذره‌بین که در منوی پایین قرار دارد، پیدا کنید. همچنین در نوارجستجو بالا می توانید اکانت‌ها، هشتگ‌ها و مکان ها را جستجو کنید.

 

اهمیت ورود به اکسپلور اینستاگرام

سوال اصلی باید این باشد که چرا نمی خواهید در صفحه اکسپلور باشید؟ دلیل اصلی که باید به آن توجه کنید این می باشد  که محتوای شما با قرار گرفتن در صفحه اکسپلور، دسترسی بهتر و در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرد. در نتیجه اگر در صفحه کاوش قرار بگیرید، یک سری مزایا به شما تعلق می‌گیرد که شما را از دیگر کاربران و رقبا برای به دست آوردن و خرید و فروش فالوور واقعی اینستاگرام جلو می‌اندازد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

مزایای کلیدی قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

گفتیم که اگر می خواهید که به فروش فالوور واقعی اینستاگرام برسید وصفحه یا اکانت خود را بالا ببرید، باید درصفحه  اکسپلوراینستاگرام قرار بگیرید. حال این قرار گرفتن یک سری مزایای مفید و کلیدی برای شما دارد که باعث رونق صفحه شما می‌شود که در موارد زیر خلاصه می شود:

  • کاربران زیادی می‌توانند محتوای شما را ببینند که این به دلیل مشارکت بیشتر در پست شما که در صفحه اکسپلور قرار گرفته است. 
  • افزایش فالوورها (دنبال کنندگان)، به دلیل آنکه افرادی که شما را در اکسپلور می‌بینند، اگر محتوای موردعلاقه آن‌ها باشد باز هم به اکانت شما سر خواهند زد و شما را دنبال می‌کنند.
  • افزایش تعامل در پست‌های آینده، به دلیل این که فالوورها (دنبال کنندگان) جدید برای شما اضافه می‌شود.
  • با فراخوانی عمل‌های مناسب (CTA)، به تبدیل های بمبی کاربر به مشتری می‌رسید.
  • با به اشتراک گذاشتن محتوای خود با افراد بیشتر، درگیری بالاتر در محتوایی که به اشتراک گذاشته شده را کسب می‌کنید.
  • اگر در محتوای خود یک فراخوان برای اقدام دارید، تبدیل‌های بیشتری برای شما رقم میخورد.
  • اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب باشد و بتواند افراد را به دنبال شما تبدیل کند، فالوور واقعی اینستاگرام را کسب می‌کنید.

     

فاکتورهای مهم رتبه بندی اینستاگرام چیست؟

12

 

الگوریتم کاوش اینستاگرام از سیگنال‌های مشابه فید اصلی برای رتبه‌بندی محتوا استفاده می‌کند.

فاکتور اول | اطلاعات مربوط به پست

از جمله زیرنویس ها، هشتگ ها، برچسب های مکان، لایک ها، نظرات و ...

فاکتور دوم | فعالیت کاربر در اینستاگرام

صفحه کاوش برای هر کاربر بر اساس آنچه در اینستاگرام با آن درگیر است شخصی سازی می شود.

فاکتور سوم | سابقه کاربر با سازنده محتوا

اگر محتوا توسط حسابی منتشر شده باشد که کاربر قبلاً با آن تعامل داشته است، احتمال بیشتری دارد که در کاوش ظاهر شود.

فاکتور چهارم | اطلاعاتی در مورد سازنده محتوا

شامل معیارهایی مانند محتوایی که منتشر می‌کنند، تعداد فالوورهایشان، میزان مشارکت پست‌هایشان و ...

 

۸ نکته بمبی و طلایی برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام

این نکات برای شما، پلی است تا در کمترین زمان ممکن در صفحه اکسپلور کاربران خود، ظاهر شوید و به خرید و فروش فالوور واقعی اینستاگرام برسید.

 

نکته اول | بازار هدف خود را بشناسید

مخاطبان شما از قبل شما را دنبال می کنند. بنابراین برای ورود به صفحه کاوش اینستاگرام، «مخاطبان خود را بشناسید» یک قدم جلوتر بروید. با اطلاعات جمعیتی اینستاگرام خود آشنا شوید، مخاطبان هدفی را که می‌خواهید در کاوش به دست آورید، شناسایی کنید و بدانید که این کاربران بیشتر با چه محتوایی تعامل دارند.

 

نکته دوم | محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید

تحقیقات مخاطبان خود را در استراتژی محتوای رسانه اجتماعی برند خود انجام دهید. تصاویری با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید تا بینندگان را زودتر جذب کنید و چیزهای ارزشمندی از متن عالی گرفته تا هدیه در صورت مشتری شدن ارائه دهید. تعامل خود را فراتر از لایک و کامنت ببرید. بنابراین سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که مردم بخواهند به اشتراک بگذارند ویا ذخیره کنند.

 

نکته سوم | یک جامعه فعال پرورش دهید

یکی از اهداف برتر و اصلی صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که افراد را به جوامع روی پلتفرم متصل کند. ایجاد جامعه کلید موفقیت اینستاگرام است. به این معنی است که باید کلید برای برنامه بازاریابی خودتان بدانید. هر چه جامعه برند شما در اینستاگرام فعال‌تر باشد، احتمال اینکه اینستاگرام آن را به «مخاطبان شبیه به ظاهر» در صفحه اکسپلور وارد کند، بیشتر می‌شود. مکالمات را در بخش نظرات، پیامک ها و سایر کانال های فعال شروع کنید و در آن شرکت کنید.

 

نکته چهارم | زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، پست بزارید

الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن (معروف به تازگی) را در اولویت قرار می دهد. به این معنا است که اگر پست شما کاملاً  تازه و جدید باشد، تعداد بیشتری از دنبال کنندگان به  شما نشان داده می شود و کسب تعامل بالا با فالوورهای خود، اولین گام برای به دست آوردن جایگاه در صفحه اکسپلور است. نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر مخاطبان شما آنلاین هستند در حالی که شما آنلاین نیستید، برنامه زمان بندی اینستاگرام بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

نکته پنجم | از تگ‌های مرتبط استفاده کنید

تگ جغرافیایی، تگ‌های حساب و هشتگ‌ها، راه‌های دیگری برای افزایش دسترسی به محتوای شما در اکوسیستم اکسپلور هستند. به یاد داشته باشید، افراد از صفحه اکسپلور اینستاگرام برای جستجو بر اساس هشتگ و مکان نیز استفاده می‌کنند. تگ‌ها، راه دیگری برای نمایش پست‌های شما به مخاطبان جدید را ارائه می دهند. مطمئن شوید که تگ مرتبط را در پست‌های خود استفاده کنید.

 

نکته ششم | به تجزیه و تحلیل خود اهمیت بدهید

به کاری که انجام می‌دهید نگاهی بیندازید که در حال حاضر با مخاطبان شما طنین‌انداز شده است. ممکن است متوجه شوید که آنها بوم‌رنگ‌های شما را بیشتر از چرخ فلک های شما دوست دارند. اگر بتوانید مخاطبان خود را وادار کنید که به طور مداوم بر قلب ضربه بزنند و نظرات خود را کامنت کنند، مشارکت آنها به شما کمک می کند تا به صفحه کاوش بروید. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که از ابزار Hootsuite's Post Performance برای شناسایی پست‌هایی با عملکرد بهینه و برتر خود استفاده کنید و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

 

نکته هفتم | تبلیغات را برای ورود به اکسپلور در نظر بگیرید

این تبلیغات شما را مستقیماً وارد شبکه فید اکسپلور نمی‌کند. درعوض، آن‌ها شما را در بهترین موقعیت‌ها قرار می‌دهند. فید قابل پیمایش عکس‌ها و ویدیوها که وقتی شخصی روی یک پست در شبکه کلیک می‌کند ظاهر می‌شود.

 

نکته هشتم | از هک‌ها و روش‌های سیاه الگوریتم دوری کنید

ایجاد پادهای اینستاگرام ممکن است سودهای کوتاه مدتی را داشته باشد، اما معمولا در درازمدت جواب نمی دهد. رتبه‌بندی فید اینستاگرام توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود که دائماً با الگوهای تازه در داده‌ها سازگار می باشد. بنابراین می‌تواند فعالیت‌های غیرمرتبط و معتبر را تشخیص دهد و تنظیمات را انجام دهد.

 

حوزه بهینه سازی محتوا برای اکسپلور اینستاگرام

13

 

اگر می خواهید شانس خود را برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام، با بهینه سازی محتوا برای سیگنال‌های رتبه بندی شناخته شده آن و فروش فالوور واقعی اینستاگرام چند برابر کنید باید به چند سینگال توجه کنید. به طور خلاصه، این سیگنال‌ها عبارتند از:

  • اطلاعات در مورد پست
  • فعالیت کردن یک کاربر در اینستاگرام
  • سابقه تعامل کردن کاربر با سازنده محتوا
  • اطلاعاتی در مورد سازنده محتوا

 

 

کلام آخر

از قدرت اکسپلور اینستاگرام غافل نشوید و برای اینکه  شانس بیشتری برای حضور در اکسپلور پیدا کنید، باید به نکات گفته شده، توجه کنید تا به فراخوان عمل و هدفی که دارید برسید. درواقع شما می‌توانید برای خرید و فروش فالوور واقعی اینستاگرام از سایت‌های معتبر مانند کافه مجازی، اقدام کنید.

 

منبع: cafemajazi.net