در مصاحبه ما دکتر مرجان همتی متخصص کاشت مو به روش fue در مجموعه زیبایی آدینا در تهران,به مزیت کاشت مو به روش fue اشاره شده.

5 مزیت کاشت مو به روش FUE نسبت به سایر روشهای مرسوم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

تجربه کاشت مو به روش fue

ریزش مو یک تجربه بسیار ناخوشایند برای مردان و زنان است.اگر به دنبال یک راه درمان قطعی باشید، حتما روش کاشت FUE یکی از روش های رایج کاشت مو توسط متخصصان در مجموعه زیبایی آدینا در تهران است.اگر شما نیز یکی از آنها هستید که به دنبال ترمیم مو از طریق FUE هستید،باید در مورد آن بیشتر بدانید، پس این خبر را تا انتها بخوانید.در مصاحبه ما دکتر مرجان همتی متخصص کاشت مو به روش fue در مجموعه زیبایی آدینا در تهران,به  مزیت کاشت مو به روش fue اشاره شده.

توضیحات دکتر همتی در رابطه با روش کاشت fue

کاشت مو به روش FUE (استخراج واحد فولیکولی) یکی از بهترین تکنیک های ترمیم مو است و ما متخصص یکی از کلینیک های برجسته کاشت مو در مجموعه آدینا در تهران هستیم. در روش FUE، فولیکول‌های مو با دقت از ناحیه اهداکننده استخراج و به ناحیه نازک‌کننده پیوند می‌شوند. اجازه دهید نگاهی اجمالی به پنج مزیت انتخاب کاشت مو FUE داشته باشیم.

 

حداقل بودن جای زخم :

تکنیک FUE عملاً جای زخم آشکاری نمی گذارد. این یکی از مزایای عمده این روش است، به خصوص زمانی که سایر روش های کاشت مو از نظر زخم چندان تمیز نیستند. FUT از این نظر بسیار نزدیک به آن در نظر گرفته می شود، اما برای کاهش جای زخم نیاز به مراقبت عمیق بیش از 3 ماه پس از جراحی دارد. اما چنین مشکلی در مورد FUE وجود ندارد زیرا یک تکنیک کم تهاجمی است. این مزیت همچنین انعطاف پذیری را برای به رخ کشیدن مدل موی انتخابی خود می دهد، زیرا نیازی به پوشاندن جای زخم روی پوست سر خود ندارید.

بازده بیشتر در هر پیوند:

اگر جراح کاشت مو شما به اندازه کافی متخصص باشد، پیوند FUE می تواند موهای بیشتری را در هر پیوند نسبت به FUT ارائه دهد. تکنیک‌های FUE جراحان کاشت مو را قادر می‌سازد تا بدون آسیب رساندن به پیوندهای اطراف، یک پیوند/فولیکول را در یک زمان انتخاب کرده و تولید کنند. همچنین انعطاف پذیری برای انتخاب پیوند/فولیکول قوی تر و متراکم تر را فراهم می کند. اگر با دقت انجام شود، او می تواند تا 33٪ موهای بیشتری در هر پیوند نسبت به روش FUT داشته باشد.ما در مجموعه زیبایی آدینا چنین متخصصانی را برای انجام عمل کاشت داریم.همین امر مجموعه آدینا را از سایر کلینیک های زیبایی متمایز می کند.

کمتر احساس درد نسبت به سایر تکنیک ها:

از آنجایی که FUE کم تهاجمی است، به ما امکان می دهد از مسائل رایج مانند بی حسی و درد در پوست سر جلوگیری کنیم. این مسائل در سایر روش های کاشت مو مانند FUT بسیار رایج است. این پدیده به این دلیل اتفاق می افتد که اعصاب و رگ های خونی در طول درمان fue تقریباً دست نخورده باقی می مانند.

طبیعی ترین حالت کاشت را به زیباجو می دهد

کاشت مو با FUE نتایج طبیعی می دهد زیرا جای زخم های قابل مشاهده ای بر جای نمی گذارد و همچنین نتایج طولانی تری ایجاد می کند. علاوه بر این، فولیکول‌های مو در صورت پیوند از طریق تکنیک FUE بسیار زیباتر از FUT پیر می‌شوند، زیرا فولیکول‌ها زمان کمتری را در خارج از بدن در طول FUE می‌گذرانند.

کوتاهترین دوران نقاهت برای زیباجو

FUE نه تنها احتمال بی حسی و درد را کاهش می دهد، بلکه به بیماران امکان می دهد سریعتر بهبود یابند. شما می توانید حتی روز بعد از عمل FUE به محل کار خود بازگردید، در حالی که FUT تقریباً به دو هفته زمان بهبودی نیاز دارد زیرا بخیه ها / منگنه ها باید در نهایت برداشته شوند.

مراجعه به کلینیک های مجرب و معتبر برای انجام عمل

در صورت استفاده از درمان FUE توسط پزشکان مجرب کاشت مو، تمام مزایای ذکر شده در بالا به احتمال زیاد رخ می دهد. ترمیم موهای خود را توسط متخصصین مراقبت از مو مجموعه آدینا، یک کلینیک معتبر کاشت مو در تهران انجام دهید. در حالی که درمان کاشت مو FUE را انجام می دهیم، اطمینان حاصل می کنیم که کمترین جای زخم را دریافت می کنید، بازدهی بیشتر در هر پیوند را دریافت می کنید، درد و بی حسی کمتری را تجربه می کنید، و نتایج عالی در دسترس را در حالی که بهبودی سریع تری دارید، ایجاد می کنید.همان نکات ریز ما را از سایر کلینیک ها جدا می کند.

منبع اصلی این خبر سایت معتبر adinabeauty.ir می باشد