هوم وین؛ تولید کننده درب و پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پنجره دوجداره این روزها به یکی از ملزومات مهم ساختمانی جهت عایق‌بندی محل زندگی و کار تبدیل شده است. استفاده از این مدل پنجره به شما این امکان را می‌دهد که راه نفوذ گردوغبار، آلودگی و سروصدا را به داخل ساختمان مسدود کنید.

همچنین اهمیت صرف‌جویی در مصرف انرژی نیز یکی از دلایل مهمی است که در انتخاب پنجره‌ دوجداره بی‌تاثیر نیست. بنابراین اگر راه برای نفوذ حرارت و برودت به داخل خانه باز باشد ما مجبور خواهیم شد که هزینه بیشتری را صرف گرم یا سرد نگه داشتن محیط بکنیم.

خرید پنجره‌های دوجداره آلومینیومی و یو پی وی سی باید با تحقیق و به صورت اصولی صورت گیرد. چرا که این مسئله در ادامه ممکن است برای ما دردسرساز شود و ما مجبور باشیم برای رفع مشکلات پنجره به سراغ یک تعمیرکار برویم که برای ما هزینه‌بر خواهد بود. بنابراین در مرحله اول لازم است که یک شرکت تولیدکننده پنجره حرفه‌ای پیدا کنیم.

چرا پنجره دوجداره؟!

همانطور که گفتیم پنجره‌های دوجداره تاثیرعمده‌ای در عایق‌بندی خانه دارند. هرچه کیفیت ساخت این پنجره‌ها بالاتر باشد میزان نفوذپذیری آن‌ها کمتر خواهد بود. همچنین استفاده از شیشه دو لایه این امکان را می‌دهد که انتقال حرارت از پنجره تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

از دیگر دلایل استفاده از پنجره‌های دوجداره کاهش ورود آلاینده‌های صوتی به داخل ساختمان است. بدون شک هیچ‌کس دوست ندارد که صدای محیط اطراف باعث برهم‌زدن آرامش او شود. پس سک راهکار ساده برای کاهش سروصدا استفاده از پنجره با میزان عایق‌بندی بالا است.

ویژگی پنجره‌های دوجداره UPVC و آلومینیومی

تمامی موارد بررسی شده بخشی از ویژگی‌های پنجره‌های دوجداره هستند، اما آن‌ها دارای مزایای دیگری نیز هستند که به شرح زیر است.

  • عایق‌بندی صوتی
  • جلوگیری از نفوذ آلودگی و گردوغبار
  • عایق حرارتی
  • کاهش هزینه‌های انرژی
  • نورگیر کردن خانه
  • زیباتر شدن نمای ساختمان

خرید پنجره دوجداره با کیفیت

9

با کیفیت بودن پنجره تا حد زیادی به متریال استفاده شده در ساخت پروفیل و یراق‌آلات بستگی دارد. بنابراین اگر پروفیل تولید شده دارای ضخامت و کیفیت مناسب باشد، کارایی پنجره افزایش خواهد یافت. همچنین توجه داشته باشید که پنجره خریداری شده باید دارای ضمانت دوام رنگ باشد و فروشنده این تضمین را به شما بدهد که رنگ پروفیل زرد نخواهد شد.

اگر قصد خرید پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی را دارید باید به این نکته دقت کنید که تمامی آزمایش‌های لازم روی پروفیل صورت گرفته باشد. برای مثال در شرکت‌های تولیدکننده پروفیل تست‌های مقاومت در برابر حرارت، برودت و تابش اشعه UV صورت می‌گیرد تا مشخص شود دوام آن‌ها چقدر خواهد بود.

از کجا بخریم؟!

اگر تصمیم خود را برای خرید پنجره دوجداره گرفته‌اید، لازم است با کمی جستجو در اینترنت از شرکت‌های تولید کننده درب و پنجره استعلام قیمت بگیرید. اگر قیمت استعلام شده مناسب بود، از آن‌ها بخواهید برای متراژ برداری به محل نصب مراجعه و هزینه نهایی را به شما اعلام کنند.

بعد از مشخص شدن هزینه تکنسین نصب یک پیش فاکتور جهت اخذ قرارداد برای شما ارسال می‌کند که تمامی موار اعم از برند پروفیل، یراق و هزینه نصب در آن مشخص شده است.

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت بالا در بازار فعالیت دارد. همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار است و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را مونتاژ و نصب می‌کند.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت فراوری درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار پنجره های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می نماید که قیمتی ارزان را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم، ترمال بریک و UPVC برندهای مختلف با بهره گیری از فناوری های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به سازندگان ارائه می‌دهد.