زیرسازی و نصب ساندویچ پانل | نصب انواع ساندویچ پنل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

یکی از متریال های مهم امروزی که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد ساندویچ پانل است، نصب پانل یکی دیگر از مهم ترین بخش های آن به شما می‌رود که دارای عوامل متعدد زیادی است از جمله این موارد می‌توان به زیرسازی هم اشاره کرد که قبل از هرچیز باید با یک تیم متخصص نصاب ساندویچ پانل در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در ادامه به بررسی عوامل و متریال های مورد نیاز نصب ساندویچ پانل می‌پردازیم.

تیم نصاب ساندویچ پانل

همانطور که می‌دانیم پس از خرید پانل ساندویچ نیاز به نصب آن بر اساس نقشه و نیاز شما است که یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش ها حساب می‌شود تیم مرکز ساندویچ پانل ایران با در دست داشتن تیم متخصص به شما در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد لازم به ذکر است که قبل از نصب نیاز به زیر سازی است که باید توسط تیم متخصص نصب تامین شود.

داشتن یک تیم خوب مزایای متعددی دارد یکی از این موارد می‌توانیم به بالا رفتن طول عمر سازه شما و آب بند شدن سازه اشاره کرد که از اصلی ترین موارد محسوب می‌شود. یک تیم خوب برای نصب ساندویچ پانل تیمی است که می‌تواند در سریع ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه و کم ترین ضرر سازه شما را برپا کند.

داشتن نقشه راه برای یک تیم متخصص نصب ساندویچ پانل ضروری است و باید این موضوع را جدی گرفت؛ داشتن شاپ و نقشه سازه ای که می‌خواهید آن را برپا کنید هم نقش بسیار مهمی در طول عمر دارد که باید حتماً رعایت شود.

زیر سازی ساندویچ پانل

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم زیرسازی باید با دقت و طبق نیاز شما فراهم شود تا در طول مدت سازه بتواند به خوبی دوام بیاورد، زیرسازی مخصوص پنل از قوطی های فلزی استفاده می‌شود که نوع استفاده از قوطی های و ضخامت و ابعاد آن بستگی به نوع پانل خریداری شده شما دارد مثلاً اگر سازه شما برای سقف دارای ساندویچ پانل سقفی 4 سانتی پلی اورتان باشد باید از قوطی های 3 استفاده شود که این مشخصات قوطی برای هر ضخامت ساندویچ پانل متفاوت است.

پس از انتخاب قوطی و پانل شما نیاز به یک مجری برای زیرسازی دارید، زیر سازی پانل به این صورت است که باید قوطی ها به صورتی در کنار یک دیگر قرار بگیرند که در عرض 1 متر 1متر بتوانید پنل هارا به یک دیگر پیچ کنید، که این موضوع هم باز بستگی دارد شما از چه نوع پانلی برای سازه خود استفاده کرده اید ساندویچ پانل پلی اورتان عرض 1 متر دارند اما ساندویچ پانل پشم سنگ و اکس پی اس از این قانون مستثنی هستند.

پس برای بخش زیر سازی حتماً باید با یک تیم خبره که تجربه کار در زمینه نصب پانل دارند مشاوره کنید که بتوانید طول عمر و کیفیت سازه خود را تضمین کنید.

متریال مورد نیاز نصب ساندویچ پانل

نصب پانل

فیتر پیچ، چسب عایق پلی اورتان، فلاشینگ تاج و زیر تاج از متریال های مهم در حین نصب ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی هستند که یک تیم نصاب خوب باید این موارد را همراه خود داشته باشد. موارد نام برده شده باید توسط شخص خریدار تهیه شود یا توسط تیم نصاب پانل در پروژه استفاده شود.

فیتر ساندویچ پانل

قطعه ای فلزی است که در حین نصب بین دو پانل از آن استفاده می‌شود فیتر حکم آب بند را در حین نصب دارد، همانند یک واشر برای پیچ که نیاز است فیتر هم برای نصب پانل همانند واشر برای پیچ است پس باید این موضوع را در نظر داشت استفاده از فیترها می‌تواند طول عمر سازه و پانل های شمارا بالا تر ببرد.

چسب عایق پلی اورتان

پلی اورتان نوعی فوم و ماده ای است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، چسب پلی اورتان از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است که معمولاً برای پوشاندن درز سازه پس از نصب بین دو ورق ساندویچ پانل دیواری یا سقفی استفاده می‌شود.

درز ها اگر به درستی با چسب پلی اورتان پس از نصب پانل پوشانده نشوند می‌تواند در طولانی مدت دچار مشکل و خرابی در فوم و ورق شما شود.

تاج و زیر تاج ساندویچ پانل

پس از نصب در لبه های کناری سازه کنج های سازه شاهد ورق و فوم پانل هستیم برای پوشاندن این قسمت های نمایان از فلاشینگ تاج و زیر تاج استفاده می‌شود این موضوع می‌تواند کمک شایانی به طول عمر سازه کند همچنین جلوه زیبایی را به سازه می‌دهد چرا که بخش نمایان پانل که شامل فوم و ورق است به خوبی پوشانده شده و هم سطح دیگر بخش های آن شده است.

پیچ ساندویچ پانل

در حین نصب باید در هر متراژ مشخص تعدادی پیچ مخصوص بلند استفاده شود تا به خوبی بر روی پروفیل زیرسازی شده پانل ها چفت شوند از این رو برآورد پیچ های مورد نیاز قبل از خرید می‌تواند در صرف هزینه های اضافه جلوگیری کند. تیم بزرگ مرکز پانل در زمینه خرید انواع متریال مورد نیاز ساندویچ پانل و برآورد آن می‌تواند یاری رسان شما عزیزان باشد.

برترین مرکز نصب و فروش ساندویچ پانل در ایران

مرکز پانل

در این میان مرکز پانل همراه شما است و می‌تواند در این زمینه به خوبی راهنمای شما عزیزان باشد.

طبق آخرین نظرات کاربرانی که از خدمات مرکز ساندویچ پانل ایران استفاده نمودند مشخص است که یک تیم خبره در زمینه نصب و زیرسازی ساندویچ پانل هستند، که می‌تواند تمام چالش های شما را در زمینه نصب و خرید انواع ساندویچ پانل بر طرف کند.

 

برچسب ها : ساندویچ پانل,ساندویچ پانل دیواری,نصب سوله,نصب سازه,نصب پیش ساخته,نصب مرکز