ارائه خدمات دندانپزشکی مشهد به صورت اقساطی و چکی در کلینیک بارانا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

با بالا رفتن هزینه های دندانپزشکی مشهد یا سایر شهر ها جستجوی افراد برای پیدا کردن دندانپزشکی اقساطی یا ارزان افزایش پیدا کرده است. فراموش نکنید که صرفا ارزان بودن خدمات را معیار خود قرار ندهید، چون امکان دارد بر اثر عدم تخصص و مهارت کافی دندانپزشک یا استفاده از متریال بی کیفیت اما ارزان، آسیب هایی به دندان وارد شود که برای درمان آن متحمل پرداخت هزینه های بیشتری شوید. کلینیک دندانپزشکی بارانا؛ یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی در مشهد است که جهت رفاه حال مراجعین خود، امکان پرداخت اقساطی برای برخی خدمات دندان پزشکی پر طرفدار را فراهم کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با سایر ویژگی های کلینیک بارانا و شرایط پرداخت اقساطی خدمات دندانپزشکی مشهد در کلینیک بارانا آشنا شوید.

محبوب ترین خدمات کلینیک دندانپزشکی بارانا

در هر کلینیک یا مطب دندانپزشکی برخی خدمات محبوب تر از سایرین هستند. در ادامه این مطلب پر طرفدار ترین خدمات دندانپزشکی مشهد در کلینیک بارانا را به صورت مختصر برای شما توضیح داده ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از این خدمات میتوانید به سایت کلینیک به آدرس BARANADENTAL.COM مراجعه کنید.

1-کامپوزیت؛ سریع ترین روش برای اصلاح طرح لبخند

ونیر کامپوزیت روشی آسان برای رفع نواقصی مثل زردی دندان، فاصله بین دندان ها، بهم ریختگی های جزئی و شکستگی دندان ها می باشد. ونیر کامپوزیت دندان در مشهد مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین روش اصلاح طرح لبخند در بین مراجعین این کلینیک می باشد.

برندهای مختلف کامپوزیت دندان در کلینیک بارانا وجود دارد که مراجعین میتوانند با توجه به بودجه و سلیقه ی خود هر یک از آن ها را انتخاب کنند. علاوه بر این به تازگی در بارانا امکان پرداخت به صورت چکی فراهم شده است.

مراجعین محترم میتوانند 60 درصد از هزینه کامپوزیت را به صورت نقد در ابتدای کار و مابقی را به صورت چک صیادی 2 تا 3 ماهه پرداخت نمایند.

 

2-لمینت دندان؛ بهترین راه برای داشتن لبخندی زیبا

اگر به دنبال روشی طبیعی برای سفید کردن دندان های خود هستید که نسبت به کامپوزیت مقاومت بالاتری داشته باشد و امکان رنگ پذیری آن هم کمتر باشد، لمینت دندان بهترین گزینه است. لمینت و کامپوزیت تقریبا کاربرد یکسانی دارند اما از نظر هزینه، ماندگاری و… تفاوت هایی نیز دارند. هزینه لمینت در کلینیک بارانا (بهترین دندانپزشکی مشهد) نیز برای برندهای مختلف متفاوت است. اما پرداخت آن مانند کامپوزیت به صورت چکی نیز انجام میشود.

19

3- ایمپلنت دندان؛ جایگزین مناسب برای دندان های از دست رفته

ایمپلنت برای افرادی که یک یا چند دندان از دست داده اند مانند معجزه عمل میکند! چرا که جای خالی دندان های از دست رفته را پر کرده و علاو بر جنبه زیبایی درمانی هم محسوب میشود. در این روش یک پیچ از جنس تیتانیوم که سازگاری بالایی با بدن افراد دارد داخل استخوان فک قرار داده میشود و پس از 3 الی 4 ماه که پیچ کامل به استخوان فک جوش خورد روکش روی آن قرار میگیرد.

از آنجا که پرداخت هزینه ایمپلنت برای اکثر افراد بالا است ما در کلینیک دندانپزشکی بارانا امکان پرداخت چکی این درمان را نیز فراهم کرده ایم.

شما مراجعین گرامی میتوانید برای پرداخت هزینه ایمپلنت در دندانپزشکی مشهد، ابتدای کار 60 درصد مبلغ را به صورت نقد و مابقی را به صورت چک 2 تا 4 ماهه پرداخت نمایید.

4- ارتودنسی دندان؛ روشی ایده آل برای مرتب کردن دندان ها

ارتودنسی یک روش قدیمی برای رفع بهم ریختگی و نا منظمی دندان ها می باشد و افراد زمانی که نا منظمی دندان هایشان به صورتی باشد که با لمینت یا کامپوزیت قابل پوشیدن نباشد از این روش استفاده میکنند.

ارتودنسی دندان به شیوه های مختلف انجام میشود. ارتودنسی لینگوال، ارتودنسی نامرئی و… از انواع آن هستند. از آنجا که پروسه درمان ارتودنسی طولانی می باشد امکان پرداخت آن به صورت اقساطی نیز وجود دارد.

20

5- بلیچینگ دندان؛ کم هزینه ترین روش برای سفید کردن دندان ها

بلیچینگ بهترین روش برای افرادی است که دندان های صاف و یکدست دارند و تنها از رنگ دندان های خود ناراضی هستند. این افراد با بلیچینگ میتوانند دندان های خود را چند درجه سفید تر کنند. سفید کردن دندان ها به دو روش هوم بلیچینگ و آفیس بلیچینگ انجام میشود.

برای اطلاع از قیمت ها، مشاوره رایگان و دریافت نوبت میتوانید با شماره های 09157609009 و 05137609009 تماس حاصل نمایید.

12  ویژگی منحصر به فرد کلینیک دندانپزشکی بارانا

  1. برخورداری از بهترین متخصصان دندانپزشکی زیبایی و درمانی در مشهد
  2. مشاوره از طریق واتساپ و یا چت آنلاین سایت برای انتخاب آسان تر (شما مراجعین محترم میتوانید با ارسال عکس لبخند خود در واتساپ، راهنمایی های لازم جهت انجام هر یک از خدمات دندانپزشکی مشهد را از مشاورین وکارشناسان این مجموعه دریافت کنید)
  3. معاینه و مشاوره رایگان
  4. برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی
  5. استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت
  6. ارائه کاملترین خدمات دندانپزشکی به کودکان و بزرگسالان
  7. قیمت معقول و منصفانه نسبت به کیفیت ارائه شده
  8. برخورداری از پرسنل مجرب و دلسوز
  9. فضای آرامش بخش
  10. رعایت تمام پروتکل های بهداشتی
  11. اتاق اختصاصی برای خدمات دندانپزشکی اطفال
  12. ارائه نمونه کارها و رضایت مراجعین در شبکه های اجتماعی
  13. امکان پرداخت هزینه دندانپزشکی به صورت اقساطی و چکی

21

کلام آخر

امروزه تعداد مراکز دندانپزشکی زیاد و انتخاب بهترین مرکز دندانپزشکی مشهد هم به همان اندازه دشوار است. مهم ترین اقدام قبل از مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی مشهد تحقیق کافی درباره متخصصین آن و رضایت مراجعین قبلی است.

رضایت مراجعه کنندگان کلینیک بارانا را میتوانید در شبکه های اجتماعی و سایت این مجموعه ببینید.