در این مقاله با معرفی دو ادوپرفیوم مردانه جذاب و اقتصادی سعی کردیم پیشنهادی برای هدیه بعدی یا عطر جدید کلکسیون شما ارائه کنیم. همچنین هردو عطر سلطان و عطر ورساچه اروس آبی در وب سایت عطرفرید به نشانی Atrefarid.com موجود میباشد.

ورساچه آبی و عطر سلطان: جذابیت مردانه با عطرفرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

عطرهای مردانه دنیای وسیع و گسترده ای دارند. در بسیاری از آنها با اینکه از روایح شیرین و لطیف زنانه استفاده میشود، اما همچنان امضای مردانه بودن، آن حس و حال تلخی و سرسختی در رایحه آنها به مشام میخورد. در این مقاله با دو محصول اشرافی و سلطنتی از این دنیای لوکس و پیچیده همراه هستیم: عطر سلطان و عطر ورساچه اروس آبی.

عطر Sultan نامی است که در بازار تسخیر شده توسط برندهای بزرگی مثل تام فورد و دیور و ورساچه  کمتر شنیده میشود، با این حال این سری از عطرها در بین شیخ ها و بزرگان عرب و همچنین کشورهای خلیج فارس طرفداران بسیاری دارد.

پس از آن به یکی از شناخته شده ترین برندهای بازار عطر و ادکلن یعنی ورساچه می پردازیم، برندی ایتالیایی و لوکس که سابقه طولانی در دنیای مد و فشن دارد و عطرهای اغواکننده آن همیشه در لیست برترین ها قرار دارد. اروس آبی یکی از محصولات شناخته شده ورساچه یا ورساچی است که در سال 2012 به بازار عرضه شد و هنوز هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

آشنایی با عطر سلطان، محصولی گرم و شرقی

سلطان یکی از محصولات بنام و شناخته شده از برند الراحب، یک برند شناخته شده در جهان عرب و واقع در عربستان است. این برند در سال 1975 فعالیت خود را آغاز کرد و با محصولات با کیفیت خود جایگاه ویژه ای بین شیوخ عرب دارد.

سلطان، یک عطر گرم، چوبی و با تندی ظریف است که تلخی بی نظیری در نت های آن رعایت شده است، به شکلی که کاملا میزان تلخی آن به اندازه باشد و در کنار سایر ترکیبات یک رایحه لوکس و نشان دهنده زندگی اشرافی را نمایان کند.

- نت و روایح عطر سلطان 

اگر قصد خرید عطر سلطان یا هر عطر دیگری را دارید، بسیار مهم است که بدانید رایحه آن از چه ترکیباتی تشکیل شده است؛ و با گذر زمان بوی آن چه تغییری میکند و به چه سمتی میرود. به همین دلیل در ادامه عناصر تشکیل دهنده نت های این عطر و همچنین حس و حال هر نت آن را بررسی میکنیم.

اولین رایحه ای که سلطان در اختیارتان می گذارد، یک رایحه چوبی با حس و حال آشنا و شرقی است. در این نت، رایحه چوب صندل و سدر به خوبی توانسته اند با یکدیگر ترکیب شوند و بخش چوبی آن را تشکیل دهند؛ همچنین رایحه مشک یک با گرمای خود یک آرامش و انرژی عالی برای نت ابتدایی ایجاد میکند.

بعد از آن نوبت به نت های میرسد. در این نت گرمای عطر بیش تر می شود، چرا که رایحه دارچین و هل کم کم خودشان را نشان می دهند. در کنار آنها سرو کوهی به همراه ترنج، حس و حال تازه و مرکباتی به آن میبخشند. نت میانی معمولا طولانی ترین نت عطرها است، این مسئله خصوصا در ماندگاری عطر سلطان دیده می شود.

پس از مدت طولانی، نت های پایه با رایحه سرو، ترنج، هل و دارچین از راه می رسند. بله، هل و دارچین دوباره در این نت تکرار می شوند و یک حس اسپایسی و پودری به آن میدهند، با این تفاوت که اینبار، شیرینی وانیل ملایمت وانیل را بیش تر کرده و یک حس تعادل و آرامش عمیق به آن بخشیده است.

اسانس عطر سلطان با تخفیف sultan perfume

- خرید عطر سلطان مناسب کیست؟

عطر عربی و روغنی سلطان یکی از بهترین عطرهای بازار از نظر ماندگاری و پخش بو است و با طبع گرم، تلخ و نسبتا شیرین خود می تواند یک انتخاب عالی برای آقایانی باشد که مایلند حس و حال مردانه، گرم و پر انرژی خود را در قالب یک رایحه خوشبو که از بدنشان ساطع میشود، نشان دهند.

الراحب، برند سازنده سلطان، این محصول خود را طوری طراحی کرده که حجم وسیعی از سلایق را شامل شود. با ترکیبی هنرمندانه از گل ها، ادویه ها، گیاه ها و چوب ها، عطر سلطان بین افرادی که به هریک از این روایح علاقه داشته باشند پیشنهاد می شود.

قیمت فروش عطر سلطان

یکی از نکات مثبت درباره عطرهای شرقی و خصوصا عطرهای عربی این است که علاوه بر ماندگاری و پخش بوی بالایی که دارند، قیمت آنها نسبت به عطرهای اروپایی و آمریکایی بسیار کمتر است. قیمت عطر سلطان در بهار 1402 بین 800 تا 1 میلیون و 700 هزار تومان متغیر است.

همچنین عطرفرید اسانس تاپ گرید این عطر را با قیمت 14000 تومان برای هر میل ارائه می دهد و شما عزیزان می توانید جهت خرید اسانس عطر سلطان، این محصول را در شیشه های 10 تا 100 میل از وب سایت atrefarid.com دریافت نمایید.

عطر ورساچه اروس آبی: رایحه خدایان یونانی!

ورساچه، برند ایتالیایی و مطرح دنیای مد و فشن در این محصول عطری طراحی کرده که ادعا می کند رایحه و بوی خدایان یونان باستان را به شما هدیه می دهد! دلیلش هم این است که این عطر از اروس الهام گرفته شده، خدای عشق و لذت.

امروزه این محصول کمی نسبت به نسخه اورجینال آن که در سال 2012 وارد بازار شد متفاوت است؛ یک حس و حال چوبی و عطری به همراه یک پارادوکس زیبا از تازگی و گرم، شیرینی و تندی را در خود جای داده است.

ظاهر ادوپرفیوم ورساچه اروس نیز جذابیت خاصی دارد؛ یک رنگ آبی جذاب در کنار طراحی های جالبی که در کناره های آن کار شده، به همراه نمایی از صورت اروس، همان خدای عشق و جذابیت که الهام بخش این عطر است.

- نت و روایح عطر ورساچه اروس آبی

ادوپرفیوم ورساچه اروس رایحه ای تاثیرگذار با پخش بویی بی نظیر دارد و با ترکیبات نت های مختلف خود رایحه ای خاص و یونیک برجای می گذارد.

اولین تجربه شما بعد از اسپری آن روی پوست یا لباستان، شروعی تازه و میوه ای بود که به لطف نت ابتدایی آن شامل پرتقال، سیب و نعناع به وجود آمده است. این نت مرکباتی حس سرزندگی و انرژی مثبت را در شما افزایش می دهد و کمی هم به شیرینی می زند.

نت های میانی یا قلب این عطر به مرور زمان شکوفا می شوند و حس و حال عطری و گلی به آن می دهند. دانه تونکا و گل شمعدانی تشکیل دهنده های قلب ورساچه اروس هستند و حس گرمی و عمیق بودن عطر را نشان می دهند.

این نت می تواند تا ساعت ها روی پوست شما ماندگاری داشته باشد، البته که با خرید اسانس عطر ورساچه اروس آبی ماندگاری آن افزایش می یابد؛ این به علت بافت روغنی و الکل کمتر موجود در اسانس عطرهای اورجینال و Top Grade است.

در آخر نت های پایه از راه می رسند، جایی که حس آمیزی و تحریک کنندگی عطر با جذابیت رمزآلود آقایان ترکیب می شود. رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس و سدر این نت را تشکیل می دهند؛ یک نت چوبی و تلخ و شیرین که طراوت و تازگی را در خودش دارد. رایحه تلخ و چوبی این عطر می تواند توجه هر بانوی خوش سلیقه ای را به صاحب این عطر مردانه جلب کند.

اگر بخواهیم مسیر بویایی این عطر را بررسی کنیم، ورساچه اروس آبی محصولی است که به مرور زمان روی پوست شما تکمیل می شود و نت ها و روایح مختلفی از خود ساطع می کند. در یک کلام، عطری است که می تواند با بوی حس آمیز و تحریک کننده خود توجه هرکسی را به خود جلب کند.

اسانس عطر ورساچه اروس مردانه Versace Eros

خرید عطر ورساچه اروس آبی مناسب کیست؟

این ادوپرفیوم برای مردان با اعتماد به نفسی است که با عطر خود، احساس قدرت و حس آمیزی خود را منتقل می کنند. همانطور که گفتیم این عطر الهام گرفته از اروس، خدای عشق و لذت در یونان باستان است و در افسانه ها گفته میشود که او بسیار جذاب و دلربا بود. ورساچه میگوید این عطر میتواند احساس اروس را با رایحه تحریک کننده، تلخ و مردانه خود به شما القا کند.

همچنین این عطر برای مردانی با تمام سنین مناسب است. اگرچه، فروش عطر اروس آبی در بین جوان تر ها بیشتر است از آن استقبال بیش تری می کنند. اگر به دنبال عطری هستید که در مراسم های مختلف و یا کارهای روزمره آن را به تن داشته باشید، خرید اسانس ورساچه اروس آبی بهترین گزینه برای شماست!

قیمت عطر ورساچه اروس آبی

ورساچه اروس آبی یکی از عطرهای ایتالیایی بنام و البته اقتصادی در بازار عطر و ادکلن است و این یکی از مزایا و نقطه قوت های این محصول است که با داشتن رایحه ای بی نظیر، ماندگاری و پخش بوی بالا، قیمت نسبتا مناسبی در برابر رقبای خود دارد.

قیمت این عطر در بهار 1402 از 3 میلیون و 100 هزار تومان تا 4 میلیون و 700 هزار تومان متغیر است.

مردانه ترین عطرهای سراسر دنیا در عطرفرید

عطرهای تلخ، جذابیت ویژه ای در بین عطرهای مختلف دارند و همین باعث شده تا فروش آنها نسبت به عطرهای زنانه بیشتر باشد، چرا که بسیاری از خانم ها نیز از استفاده از آنها لذت می برند.

در این مقاله با معرفی دو ادوپرفیوم مردانه جذاب و اقتصادی سعی کردیم پیشنهادی برای هدیه بعدی یا عطر جدید کلکسیون شما ارائه کنیم. همچنین هردو عطر سلطان و عطر ورساچه اروس آبی در وب سایت عطرفرید به نشانی Atrefarid.com موجود میباشد.