در سال های اخیر تولید و عرضه ظروف یک بارمصرف کاغذی رونق بسیاری یافته است و به دلیل مسائل محیط زیستی و ضررهای استفاده از ظروف یک بارمصرف پلاستیکی به سرعت جایگزین ظروف پلاستیکی شده است. انواع مختلفی از دستگاه های تولید لیوان کاغذی در کشور وجود دارند که بنا به نیاز و امکانات و فضایی که در اختیار دارید می توانید اقدام به خرید این دستگاه ها کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران کاپ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

فروش انواع دستگاه لیوان کاغذی

انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی در ایران ساخته می شوند که مدل های لوژو TL و ویکتوری از جمله این دستگاه ها هستند و بدون هیچ مشکلی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. همچنین تولید لیوان کاغذی دست دوم نیز به مراتب قیمت پایین تری نسبت به مدل های آکبند داشته و از این جهت خرید آن ها مقرون به صرفه تر خواهد بود. با آشنایی با انواع دستگاه لیوان کاغذی می توانید به راحتی خط تولید کامل لیوان کاغذی را راه اندازی کرده و به درآمد بالایی دسترسی داشته باشید.

یکی از انتخاب های بسیار عالی برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی یک بارمصرف دستگاه ویکتوری است که طول عمر مفید آن بسیار زیاد است. اگر به ویژگی ها و میزان تولید و فضای لازم برای کار با دستگاه ویکتوری دقت نمایید متوجه می شوید که تولید لیوان کاغذی در خانه کار دشواری نیست.

نظرات موجود در مورد تولید لیوان کاغذی با دستگاه ویکتوری نشان می دهند که راه اندازی کسب و کار تولید لیوان کاغذی با این دستگاه هزینه ی بالایی نداشته و تجهیزات مورد نیاز دستگاه نیز موجود است. می توانید از مشاوره های موجود در شرکت های فروش دستگاه های تولید ظروف یک بار مصرف نیز برای انتخابی بهتر بهره مند شوید.

دستگاه تولید لیوان یک بارمصرف TL110 یک دستگاه تمام اتوماتیک است که در لیست تجهیزات استوک چینی قرار می گیرد. دستگاه TL110 یک دستگاه با قابلیت پوشش دهی 220 قالب است. رعایت نکات ایمنی یکی از موارد مهمی است که هم بر روی قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی اثر گذاشته و هم موجب می شود که به علت گران بودن قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی دو جداره پی ببریم. تولید لیوان کاغذی قهوه در مدل های دو جداره سود بیشتری دارد و همچنین شرایط تغییر میزان ظرفیت این دستگاه نیز در نظر گرفته شده و قابل تنظیم است. بنابراین امکان خرید پیشرفته ترین دستگاه با مناسب ترین بودجه برای شما وجود خواهد داشت.

لیست قیمت دستگاه ساخت لیوان کاغذی

همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد، قیمت دستگاه ساخت لیوان کاغذی به عوامل گوناگونی بستگی دارد و بسته به نیاز و بودجه خود باید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. قیمت دستگاه های تولید لیوان کاغذی از 320 میلیون شروع می شود و بسته به نوع و برند و کیفیت دستگاه می تواند قیمت های بالاتری نیز داشته باشد.

نمایندگی دستگاه لیوان کاغذی

با توجه به این مسئله که دستگاه های تولید لیوان کاغذی انواع مختلفی داشته و از سراسر کشور درخواست خرید این دستگاه ها وجود دارد، بسیاری از شرکت ها اقدام به پذیرش نمایندگی فروش دستگاه های تولید لیوان کاغذی می کنند. این کار موجب افزایش تولید دستگاه ها و راندمان تولید و همچنین دسترسی آسان به خدمات پس از فروش شده و شرکت های تولید رونق بسیاری می یابند.

سود دستگاه تولید لیوان کاغذی

اغلب دستگاه های تولید لیوان کاغذی قادر هستند روزانه 12 ساعت کار کرده و حدود 30 هزار تعدا لیوان یک بارمصرف را تولید نمایند. این دستگاه ها اکثراً اتوماتیک هستند و حتی توانایی کار 24 ساعته را نیز دارند. در این حالت که میانگین کار تولیدی این دستگاه ها است می توانید به سود حدود 1 تا یک و نیم میلیون تومان به صورت روزانه دست پیدا کنید. به طور کلی می توان گفت که سود تولید لیوان کاغذی به طور میانگین 25 الی 35 میلیون تومان در ماهه است که این میزان بسته به ساعات کاری و کیفیت مواد اولیه برای تولید لیوان کاغذی و بازار فروش محصولات می تواند متغیر باشد.

مواد اولیه دستگاه لیوان کاغذی

تعدادی از کارخانه های کاغذسازی در ایران مواد اولیه دستگاه تولید لیوان کاغذی را تولید می کنند که شامل پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن است. این کاغذها در سایزها و ابعاد گوناگون لیوان کاغذی برش یافته و سپس مدل های مختلفی بر روی آن ها چاپ می شود که به این کار استروک می گویند.

مدل های نقش ده بر روی این استروک ها که بسته به نوع مراسم و تاریخ و مناسبت های گوناگون از الگوهای عمومی گرفته می شوند. برای چاپ انواع شکل های مخصوص که طرح های تبلیغاتی سازمان ها، شرکت ها، رستوران ها، هتل ها و زمینه های دیگر را تبلیغ می کنند، باید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید.

فضای لازم برای راه اندازی دستگاه لیوان کاغذی

حداقل فضای لازم برای راه اندازی کسب و کار تولید لیوان کاغذی 20 الی 30 متر است. البته می توان گفت که در واقع در یک کارگاه کوچک تولید هم می توانید این کار را راه اندازی کرده و درآمد بالایی کسب کنید.

راه اندازی بسیاری از کسب و کارها به فضای بسیار زیادی نیاز دارد اما در مورد تولید لیوان کاغذی یک بارمصرف تنها کافی است که فضایی اندک مانند انباری خانه یا یکی از اتاق های منزل خود را در اختیار داشته باشید و آن را به عنوان کارگاه در نظر بگیرید و اقدام به تولید لیوان کاغذی یک بارمصرف نمایید.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فضاهای اندک به دلیل کمبود جا مشکلات زیادی را برای شما ایجاد خواهند کرد به عنوان مثال ممکن است پس از تولید تعداد بالایی از لیوان های کاغذی، برای انبار کردن محصولات تولیدی فضای کافی در اختیار نداشته باشید. در صورتیکه قصد داشته باشید این شغل را به عنوان یک شغل دائمی برای خود در نظر داشته باشید باید فضای نسبتاً بزرگی را برای آن در نظر بگیرید. با این کار می توانید در آینده تولیدات خود را افزایش داده و حتی دستگاه های بیشتری را بدون نیاز به تغییر مکان به کارگاه خود اضافه کنید و به سود بیشتری دست پیدا کنید. 

جهت تولید لیوان کاغذی در خانه با دستگاه تولید لیوان کاغذی میتوانید با مشاوران ایران کاپ تماس حاصل فرمایید. با وارد شدن به سایت ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir با پر کردن فرم مشاوره رایگان کارشناسان فروش ایران کاپ با شما تماس خواهند گرفت.