مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای که شنبه منتشر شده گفت که هدف دولت ترامپ تغییر نظام ایران نیست.

جان بولتون: هدف ما تغییر نظام ایران نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه‌ای که روز شنبه منتشر شده مدعی شد که هدف دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا تغییر نظام ایران نیست.

«بولتون» در مصاحبه‌ای با «صدای آمریکا»، در پاسخ به سوال مجری این برنامه مبنی بر اینکه موضع دولت ترامپ در خصوص تغییر نظام ایران چیست، گفت: «بسیار خوب، هدف دولت این نیست. هدف ما این است که از نزدیک شدن آنها به دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای جلوگیری شود.»

«بولتون»، سال گذشته در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس ضمن استقبال از لفاظی‌های خصمانه ترامپ علیه ایران گفت انقلاب اسلامی ایران نباید سالگرد چهل سالگی‌اش را جشن بگیرد.

«رکس تیلرسون»، اولین وزیر خارجه دولت ترامپ هم در یک نشست استماع مقابل کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در پاسخ به سؤال یک نماینده گفته بود که دولت ترامپ سیاستش را کار با مخالفان داخلی در ایران برای تغییر نظام این کشور قرار داده است.

وی همچنین درباره خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برجام گفت: «این توافق، از اساس در راستای منافع راهبردی آمریکا نبود و عملاً کاری برای مهار ایران در مسیر حرکت به سلاح‌های هسته‌ای انجام نمی‌داد و مکانیسم‌های راستی‌آزمایی موثر در اختیار نداشت.»