پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرآنلاین: محمود صادقی گفت: انتخابات به هر حال  فصل رقابت های سیاسی است و طبیعتا فضا خیلی برای انتشار فیک نیوز ها و .. فراهم است اما من میخواهم نگاه ریشه ای تری به آن بکنم؛ ما اجازه ندادیم در طول سال ها نهادهای جامعه مدنی یا  نهادهای مدنی شکل بگیرند، احزاب به معنای واقعی تشکیل بشود که حزب به صورت شناسنامه دارحرف بزند و بیانیه بدهد، ارگان و نشریه داشته باشد و شفاف و پاسخگو باشد، اجازه شکل گیری این فضا را ندادیم و به اصطلاح جامعه شناسان جامعه ما دچار آنومی شده است، در واقع یک جامعه توده وار که خیلی در واقع ناپیوسته و واگرا است، در چنین فضایی طبیعی است که اشخاص میتوانند به خصوص اگر متصل به یک جایی بشوند که قدرت رسانه ای هم پشتش باشد این حرف ها و شایعات و تخریبات را ایجاد کنند و ترویج بدهند.

وی افزود: چون من تا حدودی به فضای محلی آشنا هستم چون محدود هستند و یکدیگر را میشناسند این تخریب خیلی زودتر تاثیر خودش را میگذارد، بخشی از این طبیعی است و بخش دیگر هم به نظر من ناشی از ضعف در مجموعه ساختارها و سیاست های جاری است.

نماینده تهران گفت: موازین اسلامی هرگز اجازه ی تحریف را نمی دهد اما صدا و سیما رسما تحریف می‌کند. در آن بحثی که شما به طور خاص اشاره میکنید کاملا مشخص است که یک شبکه ی بهم پیوسته ای وجود  دارد که گاهی اسم آن را میشود گذاشت لشکر سایبری و یا هر چیز دیگری ، در فضای رسانه لشکری ایجاد شده است که به شکل سیستماتیک بلافاصله شروع به واکنش نشان دادن نسبت به اظهار نظرها می‌کند. چون من در توئیتر حضور دارم دو جریان کاملا فعال در رسانه وجود دارد یکی ریشه در یک جریان رسانه ای خاصی دارد که از یک جاهای خاصی ظاهرا پشتیبانی می‌شود که اسامی مختلفی دارد و ظاهرا شبکه ای بهم پیوسته است که خودشان فکر می‌کنند وابسته به انقلاب اند یا اصولگرایان هستند و مقابلشان شبکه ی براندازان هستند؛ زمانی که من توئیتی می‌نویسم در عرض چند ثانیه این دو لشکر فعال می‌شوند،هم براندازان هم اصولگرایان فحاشی های خودشان را می‌کنند.