​نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: قالیباف قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را ندارد، اما شاید سعید جلیلی بخواهد از شهرهای دیگر در انتخابات آینده کاندیدا شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش نامه نیوز، رضا شیران خراسانی با در مورد احتمال کاندیدا شدن سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مشهد، گفت: قطعا جلیلی و قالیباف از حوزه مشهد کاندیدا نمی‌شوند و صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح می شود، درست نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در مشهد پروسه‌ای چیده شده است که همه جبهه‌های اصولگرا اعم از پایداری‌ و سایر جبهه به لیست واحد برای انتخابات مجلس برسند.

وی ادامه داد: قطعا علاوه بر نمایندگان فعلی، نمایندگان ادوار و افراد جدیدی هم در این لیست خواهند بود، شورایی که در این زمینه تصمیم‌گیری می کند، معیارهایی دارد که براساس آن افراد را انتخاب و بعد در مورد هر کدام از افراد رای‌گیری می‌شود.

شیران خراسانی درباره حضور قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم گفت: با قطعیت می‌گویم آقای قالیباف نه از مشهد و نه از تهران کاندیدا نمی‌شود، چرا که قصدی برای حضور در انتخابات مجلس ندارد، اما اینکه لیستی در مشهد ارائه ندهند بحث دیگری است و شاید لیستی از جانب آقای قالبیاف ارائه شود.

وی درباره احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی هم گفت: آقای جلیلی نیز از مشهد کاندیدا نمی‌شود،‌اما شاید از شهرهای دیگر در انتخابات مجلس کاندیدا شود.

صبح امروز عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات اعلام کرد: آقای عارف وارد مجلس آینده نخواهد شد. او برای آنکه راحت تر بتواند برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 تلاش کند، نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمی شود.