عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نامزدهایی که همواره خود را در معرض مبارزه با فساد قرار داده‌اند قطعا در انتخابات حرفی برای گفتن خواهند داشت گفت:‌ ساده‌زیستی، مبارزه با فساد و شفافیت حرف اول و آخر را در اسفند 98 خواهد زد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در انتخابات آنهایی که با شفافیت به میدان آمده‌اند و در تمامی امورات خود (زندگی، کار، عملکرد، اموال) شفاف بوده‌اند و با فساد مبارزه همیشگی کرده‌اند قطعاً با اقبال عمومی مواجه خواهند شد.

وی افزود:‌ نامزدهایی که در طول زندگی خود همواره خود را در معرض مبارزه با فساد قرار داده‌اند می‌توانند در انتخابات حرفی برای گفتن داشته باشند اما افرادی که در ایام انتخابات به یکباره یادشان می‌افتد که باید در این زمینه کارنامه‌ای را از خود به یادگار داشته باشند برای مردم خوشایند نیست. 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه گاهی اوقات برخی طرح‌ها در مجلس 170 امضا دارد که در نهایت فقط 50 یا 60 نفر به آن رأی می‌دهند که به هیچ وجه مورد قبول و پذیرش ما نیست. چرا که در راستای ظاهرسازی و نفاق است.

امیرآبادی گفت: نباید در بحث مبارزه با فساد به دنبال عوام‌فریبی باشیم لذا باید تلاش کنیم در تمامی امورات زندگی خود با فساد مقابله کرده و شفافیت را سرلوحه کارهای خود بدانیم.

وی افزود: آنهایی که در طول سالیان گذشته با فساد مبارزه کرده و دادگاه رفته و هزینه داده‌اند در انتخابات آینده با اقبال عمومی بیشتری مواجه خواهند شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید افرادی که ادای مبارزه با فساد را درمی‌آورند ضد فساد بدانیم.

وی گفت:‌ ساده‌زیستی، مبارزه با فساد و شفافیت از جمله مسائلی است که می‌تواند در انتخابات آینده تأثیرگذار بوده و با اقبال عمومی از سوی مردم مواجه شده و از نامزدهای انتخابات در این زمینه سؤال شود.