فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان برای مقابله با مردم ایران علائم بالینی حیاتی ندارند، گفت: هم در مقابل دشمن و هم در مقابل مشکلات مردم تا آخر ایستاده ایم و مردم را تنها نمی گذاریم همانطور که مردم ما را تنها نگذاشته اند و تکیه گاه ما برای نبرد با دشمن آنها هستند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرلشکرسلامی: دشمنان برای مقابله با ملت ایران علائم حیاتی ندارند

به گزارش ایسنا،‌ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز (پنج‌شنبه) در آیین افتتاح مصلی نماز جمعه شهر پاتاوه در جمع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد آنان را مردمی وفادار، ولایی، عاشق وطن و عاشق اسلام دانست و اظهار کرد: خدمت به شما مردم بزرگ‌ترین افتخار ماست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما سرنوشت سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را خوار و ذلیل کرده‌ایم، نه فقط شکست داده‌ایم بلکه ذلیل و عاجز شده‌اند.

وی افزود: دشمنان در بیرون از مرزها، در مرزها، در دریاها، آسمان‌ها و هر کجا که بودند تهدیدشان کردیم و سر جایشان نشستند و فهمیدند که نباید با این ملت دست و پنجه نرم کنند، اما ما به این دشمن اکتفا نکردیم و علاوه بر آمریکا، اسرائیل غاصب ، انگلیس و متحدان و مزدوران آنها، با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آنها را هم دشمن ملت ایران می‌دانیم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما اجازه نمی دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد، اظهار کرد: دشمن هم می داند که باید سلاحش را زمین بگذارد و دستانش را به نشانه تسلیم در مقابل ملت ایران بالا ببرد؛ درود خداوند بر اراده این ملت که با اطاعت از رهبرشان باشکوه‌ترین حماسه های تاریخ را خلق کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: اکنون دشمنان را می‌بینیم که چگونه سلاح‌هایشان و مغزهایشان از کار افتاده و قلبشان متوقف شده و برای مقابله با مردم ایران علائم بالینی حیاتی ندارند، اما این کافی نیست.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: ما احساس می کنیم که در میان مردم زنده‌ایم و حیات و عزت ما از ملت ما است؛ چرا که این ملت نشان داد هر چه دشمن بیشتر فشار می آورد، او بیشتر موفق می شود؛ ما در تحریم بیشتر ساختیم و بیشتر به فکر مردمان فقیر و محروممان بودیم و یاد گرفته ایم برای مردم خدمت صادقانه و بی منت کنیم و حتی منت مردم را بکشیم.

وی تصریح کرد: هم در مقابل دشمن و هم در مقابل مشکلات مردم تا آخر ایستاده ایم و مردم را تنها نمی گذاریم همانطور که مردم ما را تنها نگذاشته اند و تکیه گاه ما برای نبرد با دشمن آنها هستند.

فرمانده کل سپاه در پایان با تشکر صمیمانه از کسانی که برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد: ما فرستادگان رهبری معظم انقلاب هستیم همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم. هر چه امروز ساخته می‌شود از آن قلب نورانی است چرا که دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت و رفاه و عزت و سربلندی ملت است.