ایرنا- خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را مسئول دامن زدن به ناآرامی های منطقه می دانند.

شینهوا: رهبر ایران آمریکا را مسئول ناآرامی های منطقه می داند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شینهوا روز پنجشنبه در گزارشی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در جمع مسئولان نظامی کشور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) نوشت که رهبر ایران در این دیدار تاکید کردند آمریکا، عمال و جاسوسان این کشور در حال فرافکنی و دامن زدن به ناآرامی ها در کشورهای منطقه هستند.
گزارش می افزاید از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، برخی کشورهای متحد آمریکا و سرویس های اطلاعاتی غربی و آمریکایی با کمک های مالی خود باعث تندروی های شدیدی در منطقه شده اند لذا مسئولان و ملت های منطقه باید در برابر این دسیسه ها هوشیار باشند.

بنا به این گزارش، رهبر ایران ضمن تاکید بر هوشیاری ملت های منطقه تاکید کردند امنیت برای منطقه اهمیت بسیار بالایی دارد و باید برای حفظ آن تلاش کرد و نباید اجازه داد این دسیسه ها به نتیجه برسد.

شینهوا نوشت که رهبر ایران در مراسم دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کردند فتنه هایی که از سوی سرویس های غرب و آمریکا به آن دامن می زنند، خطر بزرگی است و ملت ها و دولت های منطقه باید از بالاترین درجه هوشیاری برخوردار باشند.

گزارش می افزاید در روزهای گذشته اعتراضاتی در لبنان و عراق رخ داده است که به باور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سرویس های غربی و آمریکا از طرق مختلف به دنبال موج سواری روی این شرایط و دامن زدن به به ناآرامی ها هستند.