عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: سرویس‌های جاسوسی آمریکا، صهیونیست‌ها و وهابیون تلاش می‌کنند تا نیروهایی که کمر داعش را شکسته‌اند اکنون در مقابل مردم قرار دهند تا شکست‌های سابق خود را تلافی کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسن نوروزی در خصوص استعفای دولت لبنان و استعفای مشروط نخست وزیر عراق، اظهار داشت: سعد حریری آن طور که باید و شاید موفق عمل نکرده و استعفای وی آرامشی را در کشور لبنان برقرار کرده است، فکر می کنم اوضاع در صورت انتخاب یک نخست وزیر جدید در لبنان بهتر شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در عراق اعتراضات مردمی با تحریک بعثیون، وهابیون، ریشه‌های داعش و روحانیون التقاطی به سمت وضیعیت آشفته‌ای می‌‍رود و به نظرم می‌رسد که مردم عراق متوجه شده‌اند که چه دست هایی در پشت پرده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد در عراق به جای مطالبه مساله کسب و کار، بیشتر بحث اردوکشی جریانی است و برخی افراد به دنبال این هستند که سیطره خود را بر دولت عراق حاکم کنند و به فکر مردم نیستند.

نوروزی ادامه داد: برخی تلاش می‌کردند مردم عراق را در مقابل حشدالشعبی و مردم لبنان را در مقابل حزب الله در لبنان قرار دهند که این مسائل، دسیسه سرویس‌های جاسوسی آمریکا، صهیونیست‌ها و وهابیون است زیرا پس از شکست داعش، به نحوی به دنبال جبران هستند و می‌خواهند از نیروهای مقاومتی که داعش را عراق و سوریه درهم کوبیده‌اند، انتقام بگیرند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عراق در روزهای اخیر بیشتر متوجه اتفاقات شده‌اند و رفتار آن‌ها نشان می‌دهد که متوجه دست‌های پشت پرده شده‌اند، بعثی‌های منافق در دامن آمریکا قرار گرفته‌اند و برای ایجاد ناآرامی در عراق تلاش می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: دولت عراق در چند سال اخیر نتوانسته بعثی‌ها را تصفیه کند و دشمنان از حضور این نیروها سوءاستفاده می‌کنند و به دنبال احیای قدرت از دست رفته خود در عراق هستند و مردم عراق متوجه شده اند که حزب بعث پشت فتنه قرار گرفته است.