عضو فراکسیون مستقلین مجلس می گوید:«ما نخواهیم گذاشت آقای لاریجانی وارد کارزار انتخابات مجلس نشود. ایشان یک سرمایه ملی است و نمی شود که در مقابل یک سری تازه به دوران رسیده ها ایشان برود و در خانه بنشیند.»

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون مستقلین احتمالات درباره عدم کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات مجلس را رد می کند و در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: «این اخبار منتشر شده خلاف واقع است. من معتقدم آقای لاریجانی با قدرت در انتخابات مجلس حضور پیدا می کند. »

وی گفت: «مردم قم این بار نیاز به لیستی از اصولگرایان آرام تر دارند و پیشنهاد ما (چهره های نزدیک به آقای لاریجانی) به ایشان این بوده که با دو نفر از چهره های معتدل ملی ائتلاف کند و گروهی سه نفره تشکیل دهد. آن موقع مشخص می‌شود که مردم قم به دنبال ایجاد تندروی در کشور نیستند و مخالف رویه فعلی هستند.

او تاکید می کند:«ما نخواهیم گذاشت آقای لاریجانی وارد کارزار انتخابات مجلس نشود. ایشان یک سرمایه ملی است و نمی شود که در مقابل یک سری تازه به دوران رسیده ها ایشان برود و در خانه بنشیند.»

وی درباره احتمال حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز گفت:«هرچند به نظر من حضور ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ منتفی نیست اما فعلا انتخابات مجلس برای ما مطرح است و برای آن برنامه ریزی داریم.»