نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما عموماً تصمیمی می‌گیریم که فاقد مأخذ عقل و علم است و فقط قانونی است.

عضو فراکسیون امید: دولت با کدام نظارت میخواهد میلیون‌ها کانون توزیع را اداره کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه 4 آذر ماه 98 پارلمان) در جریان بررسی آثار افزایش قیمت بنزین بر قیمت کالاها و خدمات اظهار داشت: دستمزد و سهم کارگران در سال گذشته به میزان 6 درصد کاهش داشته است. حال با این تصمیم، دستمزد حقیقی کارگران مجدد کاهش پیدا خواهد کرد. 
وی افزود: 28 درصد دستمزد حداقل کارگران صرف غذا می‌شود لذا اگر سهم 32 درصدی می‌بینیم یعنی برای سایر اجناس 5 در نظر می‌گیریم حال کارگران با این حقوق چه کنند؟
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تصمیماتی می‌گیریم که نه مأخذ عقلی دارد و نه علمی و فقط قانونی است.
محجوب همچنین تأکید کرد که قیمت طبیعی کالاها را نمی‌شود عوض کرد. اگر ما برای عبور موقت تصمیم می‌گیریم حق داریم که این تصمیمات را بعد از آزمایش مکرر به اطلاع مردم برسانیم. دولت بداند که آزموده را آزمودن خطاست.
وی خطاب به دولت ادامه داد چگونه می‌توانید با نظارت محدود میلیون‌ها کانون توزیع را اداره کنید.
وی همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که تأثیر بنزین بیشتر از تأثیر ارز روی قیمت کالاهاست اجحاف و بی‌رحمی بر مردم است که این گونه بازار را کنترل کنید.   
محجوب همچنین بیان کرد: آیا مردم نجیب ما ارزش این را ندارند که امروز بنشینیم و قیمت هوشمند را به صورت علمی بیان کنیم حرف احساسی به چه درد مردم می‌خورد. آقایان عقلاً بگویند می‌خواهند چه کنند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خاتمه سخنانش تصریح کرد: باید راهکارهای علمی و عملی با هم دیده شوند نه احساسی و فوری.