بعدازظهر سومین روز ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مراجعه تعداد زیادی از چهره های شاخص سیاسی و پارلمانی همراه شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 بعدازظهر سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور تعداد زیادی از چهره های سیاسی و پارلمانی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب همراه شد و در بین آن ها چهره تعدادی از اعضای کابینه دولت های نهم و دهم نیز به چشم می خورد.

عزت جلالیان نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس هشتم به صورت مستقل از همین حوزه انتخابیه برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

اشتغال و رفع مشکلات حوزه اقتصادی مهم ترین موضوعاتی بود که جلالیان تاکید داشت باید در مجلس یازدهم برای آن ها چاره اندیشی شود.

علیرضا دهقان نماینده دوره هشتم مجلس چهره نام آشنای برنامه های ورزشی رسانه ملی از دیگر افرادی بود که از حوزه انتخابیه لنجان برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات به روز مردم باید از اولویت اقدامات مجلس باشد بر ضرورت احیای وزارت ورزش و جوانان که از  آن به عنوان مولود مجلس هشتم یاد کرد تاکید کرد.

محمدرضا امیری کهنوج نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی که در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست فعالیت داشته نیز از همین حوزه انتخابیه برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده و معتقد است مجلس آینده باید برای اجرای گام دوم انقلاب، رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان تلاش کند.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین نیز به صورت مستقل از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه اوضاع اقتصادی کشور باید سامان دهی شود، تاکید کرد که باور و اصل حاکمیت قانون و شفافیت باید در دستورکار مجلس یازدهم قرار گیرد.

رحمت الله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس هشتم، علی خضریان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، سیدقاسم جاسمی عضو کنونی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حوزه انتخابیه کرمانشاه و علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران نیز امروز برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

البته محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت و درمان دولت دهم و محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت پیشین نیز برای ورود به پارلمان ثبت نام کردند./