​معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم گفت: برای حضور در انتخابات مجلس هم احساس تکلیف کرده‌ام و هم از سمت گروه‌هایی از معتدلین و اصولگرایان درخواست هایی برای حضور داشتم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم که برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره هدف خود از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: هدف من خدمت به کشور است؛ من حقوقدان هستم و در همین زمینه با توجه به اینکه سابقه نمایندگی دارم و اینکه اغلب حقوقدانان می‌توانند قانون گذاری را انجام دهند، احساس کردم که می‌توانم به عنوان یک قانونگذار برای کشور مفید باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از طرف گروهی برای حضور در انتخابات دعوت شده اید یا اینکه احساس تکلیف باعث شد در انتخابات ثبت‌نام کنید؟ اظهار کرد: هم احساس تکلیف کرده‌ام و هم از سمت گروه‌هایی از معتدلین و اصولگرایان درخواست هایی برای حضور داشتم.

معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم خاطرنشان کرد: از مجلس دهم انتظار بیشتری برای تعامل بهتر با مردم، کار کارشناسی بیشتر و همچنین حذف قوانین زائد و نظارت بر اجرای صحیح قوانین وجود داشت.

امین‌زاده در پایان گفت: در مجلس بعدی مشارکت پارلمانی در تحولات اقتصادی و دیپلماسی پارلمانی از جمله موضوعاتی است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.