معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: اگر آمریکا علیه ایران اقدام نظامی کند پایگاه های این کشور در منطقه از بین می رود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی بلانی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم کاشان با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه ها و دسیسه های شرق و غرب بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، اظهار داشت: از ۲۰۰ سال گذشته با هر حمله ای بر علیه ایران گوشه ای از خاک وطن را از ایران جدا کردند که آخرین نمونه آن جدایی بحرین در سال ۱۳۵۱ بود که بر اثر بی کفایتی خاندان پهلوی اتفاق افتاد.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی عراق بر علیه مردم و کشور ایران ابراز داشت: در جنگ حدود ۳۸ کشور جهان پشتیبانی کامل سیاسی و تسلیحاتی از دولت بعثی صدام داشتند.

شهدا ستاره های هدایت جامعه هستند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه شهدای گرانقدر وطن اسلامی اجازه ندادند در مدت هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران اسلامی از کشور جدا شود، تصریح کرد: شهدا ستاره های هدایت جامعه هستند و به همین دلیل زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها باعث می شود که ما راه را پیدا کرده و گمراه نشویم.

وی با اشاره به صبر و استقامت خانواده شهدا و اجر و پاداش آن ها در نزد خداوند متعال اذعان داشت: شهدا در نزد خداوند قدرت شفاعت دارند چون طبق آیه صریح قرآن آن ها زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.

ایران در زمان دفاع مقدس از ۱۱ کشور دنیا اسیر داشت

سردار بلانی با بیان اینکه ما در زمان دفاع مقدس از ۱۱ کشور دنیا اسیر داشتیم، بیان داشت: در زمان هشت سال دفاع مقدس مهمات ما جیره بندی بود در حالیکه دشمن بعثی با حمایت کامل مالی و تسلیحاتی ابرقدرت های شرق و غرب تا دندان مسلح بود.

وی با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های سردار شهید حسن طهرانی مقدم در طراحی و ساخت موشک در زمان دفاع مقدس و بعد از آن افزود: در زمان دفاع مقدس جمعی از کارشناسان دفاعی ایران آموزش ساخت موشک را در سوریه فرا گرفتند و کشور لیبی هم در مدت زمان کوتاهی برای شلیک موشک ها با ایران همکاری می کرد که بعد از مدتی این کشور هم با فشار کشورهای متخاصم از همکاری با ایران صرفنظر کرد.

استفاده از جوانان و ظرفیت های بومی یکی از علل قدرت موشکی ایران

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نگاه شهید طهرانی مقدم به جوانان و استعدادها و توانائی های نیروهای بومی را یکی از علل قدرت موشکی ایران دانست و اظهار داشت: در زمان جنگ دقت موشک های ایران در محدوده مکانی ۱/۵ کیلومتر در ۲/۵ کیلومتر بود در حالیکه با مجاهدت و تلاش های انجام شده هم اکنون دقت موشک های ایران به چند متر رسیده است.

تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب یکی از علل اقتدار نیروهای مسلح ایران

وی اقتدار نیروهای مسلح ایران را ناشی از ایمان، توکل به خدا و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی، دستگیری سربازان و ملوانان آمریکائی و همچنین توقیف نفتکش انگلیسی نمونه هایی از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل ابرقدرت های پوشالی دنیاست.

سردار بلانی با اشاره به تحرکات و تهدیدات امریکا بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی گفت: اگر آمریکا علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام نظامی کند پایگاه های این کشور در منطقه از بین می رود.

دشمنان و استکبار جهانی از قدرت ما ترسیده اند

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی از قدرت ما ترسیده اند، ابراز داشت: اگر ما از قدرت خود در راه خدا و رضای او استفاده کنیم خداوند نیز به ما کمک کرده و باعث می شود که دشمن از قدرت و عظمت ایران ترس و دلهره داشته باشد.