عضو هیات رئیسه مجلس می گوید: اگر مسولان کشورهای منطقه مانند عراق و لبنان مراقب نباشند، هراز چندگاهی باید منتظر اغتشاشات و اقدامات مداخله جویانه آمریکایی-صهیونیستی و سعودی‌ باشند.

رنجبرزاده: مانور رسانه های مرتجع عربی برای محور نشان دادن ایران در اغتشاشات عراق
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اکبر رنجبر زاده با اشاره به ناآرامی های منطقه به ویژه در لبنان و عراق و نفوذ آمریکا و همدستانش در صف اغتشاشگران، گفت: ناآرامی هایی که در منطقه لبنان و در عراق و به بعضی کشورهای دیگر اتفاق می‌افتد نشان از طراحی‌ها و نقشه‌های شوم آمریکایی -صهیونیستی  دارد.

وی ادامه داد: این طراحی های دشمنان برای ناامنی منطقه  از قبل هم بوده و الان هم تداوم دارد، بنابراین کشورها  باید مراقبت شده عمل کنند و مواظب باشند؛ مسئولان عراقی فکر نکنند که در وضعیت آرامی هستند و خودشان می‌توانند تصمیم بگیرند و عمل کنند بلکه حتماً باید یک محافظت هایی از نفوذ دشمن را در برنامه کاری عراقی‌ها باشد.

عضو فراکسیون دفاع و اقتدارملی مجلس ادامه داد: اگر مسولان کشورهای منطقه مانند عراق و لبنان  مراقب نباشند؛ هراز چندگاهی باید منتظر اغتشاشات و اقدامات مداخله جویانه آمریکایی-صهیونیستی و سعودی‌ باشند و همه اینها بستگی به تدابیر خود عراق دارد که چگونه عمل کنند و چقدر مسائل را جدی بگیرند. این صحبت‌هایی که می‌گوییم برای ما تجربه شده و لذا حاصل تجربیات خودمان را با آن ها منتقل می‌کنیم که اگر مواظب نباشد مراقبت نکنند خسارت‌های زیادی متوجه آنها خواهد بود و روند رو به رشد مسائل انقلاب آن ها به تاخیر می‌افتد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه می بینیم که در میان مطالبه‌گری به حق مردم عراقی‌ برخی جریان های نفوذی و مزدور محور عبری-عربی-غربی در تلاش برای تحریک مردم برای سردادن شعار و اقدام علیه محور مقاومت به‌ویژه ایران و مرجعیت شیعه هستند، تصریح کرد: از هر جهتی حکومت عراق مردمی و اسلامی است بنابراین و پشتوانه مرجعیت را حتما باید به همراه خودشان داشته باشند. 

مانور رسانه های مرتجع عربی برای محور نشان دادن ایران در اغتشاشات عراق

رنجبرزاده ادامه داد: دشمنان می خواهند درانقلابی که در عراق صورت گرفته و حکومتی که می‌تواند مبنای دموکراسی و مردم باشد و با آموخته‌های اسلامی، انسانی،مکتبی و مذهبی آنها آمیخته باشد و بتواند پشتوانه محکمی برای تداوم راه آنها باشد؛ را جنجالی به پا کند و مشکلاتی در این کشورها ایجاد کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رسانه‌های وابسته و رسانه های مرتجع عربی مانور رسانه‌ای به راه می اندازند تا این باور غلط را در ذهن مردم عراق ایجاد کنند که عامل اصلی ناآرامی‌ها و مشکلات اقتصادی کشورشان حضور ایران است، مطرح کرد:کشور مسلمانی مانند عراق حتماً باید پشتیبان های مذهبی قوی آنها از جمله مرجعیت شیعه برای اقشار شیعه و مراجع سنی برای اهل سنت باید با نگاه و توجه به مسائل اسلامی و مذهبی مسائل را حل کنند، که اگر پشتوانه مراجع را داشته باشند؛ مطمئنا آسیب نمی بینند و قطعاً رو به رشد خواهند رفت.

پشتوانه مرجعیت در عراق  نقشه‌های دشمن زودتر نقش بر آب می کند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه با پشتوانه مرجعیت در عراق  ترفندها و نقشه‌های دشمن زودتر نقش بر آب می شود، مطرح کرد: تمام گروه‌های سیاسی باید بپذیرند که هر گروهی در عراق متناسب با وزن گروه باید جایگاه داده شود و نادیده گرفته نشوند و همه گروه ها هم باید بدانند ؛این مردم هستند که نهایتا تصمیم می‌گیرند.

عضوهیات رئیسه مجلس با تاکید براینکه اگر در برنامه‌های کاری مسولان در وضع قوانین، چگونگی دستگاه های اجرایی؛ اگر بین آنها و مردم فاصله بیفتد، روند ادامه دولت عراق با سختی مواجه می‌شود، خاطرنشان کرد: مسولان هیچ وقت کاری نکنند که از مردم فاصله بگیرند؛ همیشه باید همان طور که در جنگ با صدام توانستند هزینه های جانی و مالی بپردازند تا به پیروزی برسند، الان هم یک گروهی مسئولیت را بپذیرند و در جریان های سیاسی قرار بگیرد. مسولان فکر نکنند که بر سر سفره پیروزی نشسته اند و فراموش کنند که هنوز راه طولانی است؛ برای رسیدن به قله های بلند و اهداف بلند و کلان جهان اسلام به ویژه منطقه باید تلاش کنند.