امام جمعه موقت اصفهان گفت: سردار شهید سلیمانی سال های متمادی با کفر و استکبار و جریان ضد دینی داعش جنگیدند و برای شهادت انسانی مثل او نباید گریست، بلکه باید این رستگاری بزرگ را تبریک گفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد تقی رهبر در گفت و گو با ایسنا در خصوص شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی که شب گذشته در اثر حمله موشکی آمریکا در عراق به شهادت رسید، اظهار کرد: شهید بزرگوار قاسم سلیمانی به آرمان و آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید چرا که مردان بزرگ در بستر نمی میرند و در میدان نبرد به شهادت می رسند.

وی افزود: ایشان سال های متمادی با کفر و استکبار و جریان ضد دینی داعش جنگیدند و برای شهادت انسانی مثل او نباید گریست بلکه باید این رستگاری بزرگ را تبریک گفت.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امام راحل فرمودند "مردان بزرگ شایسته نیست در بستر بمیرند". به واقع این سخن شایسته افرادی مانند شهید سلیمانی است.

رهبر ادامه داد: شهید سلیمانی با قطب آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع کثیف منطقه نبرد کردند و نگذاشتند کفر و الحاد بر مسلمانان چیره شود. همان طور که رهبری فرمودند ایران اسلامی انتقام این جنایت را خواهد گرفت و آمریکایی ها باید غرامت سختی بدهند.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی تنها به مردم ایران تعلق نداشت و به کل جهان اسلام تعلق دارد. ایشان زنده هستند و یاران با وفایش انتقام او را خواهند گرفت و شهادت هنر مردان بزرگی مانند او است.

انتهای پیام