فارس نوشت: فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به سکوت اصلاح‌طلبان در مورد پرونده فساد مالی حسین فریدون و مهدی جهانگیری گفت: اصلاح‌طلبان اگر خواهان ریشه‌کن کردن فساد مالی در باره این دو نفر سکوت اختیار نمی‌کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا در خصوص هجمه‌های تخریب قالیباف در روزهای نزدیک به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هجمه‌های گروه‌های اصلاح‌طلب به آقای قالیباف به خاطر ادعای آن‌ها نسبت به مفاسد اقتصادی نیست. این ادعای اصلاح‌طلبان بی‌مورد است چرا که آن‌ها در اوج فساد مالی قرار دارند.

وی با اشاره به سکوت اصلاح‌طلبان در مورد پرونده فساد مالی حسین فریدون و مهدی جهانگیری گفت: اصلاح‌طلبان اگر نسبت به فساد مالی و ریشه‌کن کردن آن توجه داشتند نسبت به فساد مالی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور و مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌جمهور سکوت اختیار نمی‌کردند.

فعال سیاسی اصولگرا درباره هجمه‌ها و انتقادهای برخی از نیروهای انقلابی به قالیباف گفت: تصور برخی از گروه‌های جریان‌های انقلابی نسبت به عملکرد قالیباف منفی است که این موضوع با هجمه و تخریب گروه‌ها و جریان‌ها اصلاح‌طلب متفاوت است چراکه برخی نیروهای انقلابی به برخی برنامه‌های قالیباف انتقاد دارند اما جریان‌های اصلاح‌طلب که به قالیباف هجمه آورده‌اند به دلیل حسادت آن‌ها به عملکرد مثبت قالیباف است و این‌یک امر طبیعی است.

قدیری ابیانه، با اشاره به عملکرد مثبت قالیباف در دوران مدیریت شهرداری تهران عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح‌طلبان به دنبال تخریب قالیباف هستند چراکه عملکرد مثبت قالیباف به دلیل ضعف عملکرد مدیران اصلاح‌طلب فعلی شهرداری برجسته‌تر شده است و آن‌ها به دلیل واهمه‌ای که از این موضوع دارند هجمه تخریب خود را به قالیباف افزایش داده‌اند.