استاندار تهران گفت: تا ساعت ۸:۵۸ دقیقه بیش از صد هزار نفر در سطح استان رای خود را وارد صندوق‌های رای کردند و بیش از ۹۲درصد شعب دارد فرآیند اخذ رای شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز (جمعه) در نخستین ساعات آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در محل استانداری تهران اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف و با امنیت فراهم شده و با توجه به اثرگذاری و‌ نقش مجلس در تقویت سیاست های داخلی و خارجی، اهمیت نقش این قوه در این مسئله قابل اهمیت است.

وی با بیان اینکه در استان تهران ما انتخابات ۳۰ نماینده برای حوزه انتخابیه تهران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می‌کنیم گفت: در حوزه انتخابیه شهریار برای انتخاب یک نماینده، برای حوزه انتخابیه دماوند یک نماینده، برای حوزه رباط کریم یک نماینده، در حوزه انتخابیه ورامین یک نماینده و در حوزه انتخابیه پاکدشت هم یک نماینده انتخاب خواهد شد و انتخاب ۴نماینده از اقلیت‌های دینی در تهران انجام می شود.

وی افزود: تا ساعت ۸:۵۸ دقیقه بیش از صد هزار نفر در سطح استان رای خود را وارد صندوق‌های رای کردند و بیش از ۹۲درصد شعب دارد فرآیند اخذ رای شدند و ۸درصدی مشکل فناوری اطلاعات داشتند که به سرعت در حال رفع آن هستیم.