سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از مأموریت به سه عضو هیأت رئیسه برای رایزنی با ستاد مقابله با بیماری کرونا به منظور چگونگی و نحوه برگزاری جلسات مجلس خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه «مسعود پزشکیان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده و اکبر رنجبرزاده» مأموریت داد تا رایزنی‌هایی را با ستاد مقابله با بیماری کرونا داشته باشند که به چه نحوه و با چه کم و کیفی جلسات مجلس برگزار شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 نفر از نمایندگان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: طبق تصمیم هیأت رئیسه تا زمان جمع‌بندی لایحه بودجه سال 99 در کمیسیون تلفیق مجلس جلسه نخواهد داشت و پس از اتمام کار بررسی لایحه بودجه در تلفیق در مورد نحوه بررسی و تصویب آن در مجلس در هیأت رئیسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس روز دوشنبه هفته جاری جلسه علنی نخواهد داشت، اظهار داشت: درباره رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی نیز طبق نامه رئیس جمهور به رهبر معظم انقلاب و اذن ایشان تا زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد سرپرست فعلی ادامه خواهد داشت.