وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران کاری برای انجام دادن در سوریه ندارد، تهدید کرد که به فشار علیه تهران برای خارج شدن از این کشور ادامه می‌دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌رغم اینکه تل‌آویو بیش از یک سال است که کابینه رسمی ندارد و همزمان با بحران شیوع ویروس کرونا دست به گریبان است، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باز هم به تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه ایران پرداخت.

بنت بامداد در واپسین دقایق روز سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «کان» تهدید کرد که اسرائیل به حملات نظامی علیه سوریه ادامه می‌دهد تا زمانی که ایران به صورت کامل از این کشور خارج شود.

به نوشته وبگاه «دیلی میل»، وی در این باره مدعی شد: «ایران هیچ کاری برای انجام دادن در سوریه ندارد... ما هم تا زمانی که آنها سوریه را ترک نکنند، [حملات] را متوقف نمی‌کنیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود اظهار داشت که ایران قصد دارد به صورت نظامی خود را در مرز فلسطین اشغالی مستقر کند تا بتواند مستقیما تل‌آویو، قدس اشغالی و حیفا را تهدید کند.

به نوشته این پایگاه خبری، بنت با اذعان به اینکه موشک‌های محور مقاومت در منطقه تمام رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد، افزود: «اگر به آنها اجازه دهیم که در سوریه مستقر شوند، در عرض یک سال با ۱۰ هزار یا ۲۰ هزار موشک از خواب بیدار خواهیم شد که ما در خطر قرار می‌دهد».

وی پیشتر نیز با ادعای اینکه ایران در حال ارزیابی مجدد در مسیر خود در سوریه است، گفته بود تل‌آویو نیز رویکرد خود را به استراتژی تهاجمی علیه تهران تغییر می‌دهد. (جزئیات بیشتر)

بنت پیشتر هم با ادعای تقسیم وظیفه با واشنگتن برای جنگ با تهران، گفته بود آمریکا در عراق با ایران می‌جنگد و اسرائیل در سوریه. تداوم اینگونه اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که روزنامه «هاآرتص» چندی پیش در گزارشی نوشته بود این بیانیه‌ها بدون هماهنگی با نظامیان صادر شده و خشم فرماندهان اسرائیلی را برانگیخته است.