محسن مهرعلیزاده در نامه‌ای خطاب به بهزاد نبوی نوشت که استدعا دارم فرصتی را جهت حضور و ارائه برنامه‌های اینجانب در جلسه مجمع عمومی آن جبهه محترم تعیین فرمایید که در پی این نامه سخنگوی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: آخرین موضع همانی است که در کانال جبهه اعلام شده است.

نهاد اجماع‌ساز آب پاکی را روی دست مهرعلیزاده ریخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: محسن مهرعلیزاده در نامه‌ای خطاب به بهزاد نبوی که ریاست جبهه اصلاحات ایران یا همان نهاد اجماع‌ساز را برعهده دارد، نوشته است: «جناب آقای بهزاد نبوی، ریاست محترم جبهه اصلاحات ایران، با سلام و آرزوی سربلندی. همان‌گونه که مستحضرید اینجانب محسن مهرعلیزاده، معاون جناب آقای خاتمی رئیس محترم دولت اصلاحات، کاندیدای اصلاح‌طلب سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری تأیید صلاحیت شده‌ام. استدعا دارم فرصتی را جهت حضور و ارائه برنامه‌های اینجانب در جلسه مجمع عمومی آن جبهه محترم تعیین فرمایید».
متعاقب این نامه آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات در کلاب هاوس گفت: «در هیچ یک از جلسات جبهه اصلاحات از جمله جلسه دیروز چنین بحثی مطرح نشده است و باید ببینیم این درخواست چه می‌شود چه موضعی را مجمع عمومی می‌گیرد. این یک بحث است که به عنوان سخنگو نمی‌توانم چیزی بگویم و آخرین موضع همانی است که در کانال جبهه اعلام شده است».