حسین مرعشی گفت: اگر فکر کنیم دیدار، روی ایشان موثر است، درخواست می دهیم. ما برنامه جامع و خوبی را برای آینده ایران آماده کرده بودیم می‌توانیم این برنامه را به ایشان بدهیم.

احتمال دیدار کارگزاران با رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث‌آنلاین، سید حسین مرعشی در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» گفته است که ممکن است کارگزاران سازندگی با سید ابراهیم رئیسی دیدار داشته باشد. او در این‌باره گفته است: «اگر فکر کنیم روی ایشان موثر است، درخواست می دهیم. ما برنامه جامع و خوبی را برای آینده ایران آماده کرده بودیم می‌توانیم این برنامه را به ایشان بدهیم».

او همچنین درباره  احمدی‌نژاد هم بیان کرد: «آقای احمدی نژاد پدیده‌ای منحصر به فر بود و او هیچ گاه در تاریخ ایران تکرار نخواهد شد باید او را فراموش کرد چون اساسا از هیچ منطقی غیر از منطق خودپرستی تبعیت نمی‌کرد احمدی نژاد اصلا با عرف دیپلماسی سازگار نبود هیچ کدام از اقداماتش، مبنا نداشت. نه شخصیت، نه توانایی اش و نه اخلاصش مبنا نداشت من احمدی نژاد را در تاریخ ایران یک پدیده استثنایی می دانم... در دوره احمدی نژاد به ناحق صورت گرفت احمدی نژاد انتخاب آیت الله خامنه‌ای نبود این اشتباهی است که همه در تاریخ سیاسی ایران مرتکب می‌شوند. از نگاه من آیت الله خامنه‌ای ابتدا به عنوان رئیس جمهور تا سال ۶۴ و تا امروز به عنوان رهبری، پس از رحلت حضرت امام، اولین باری است که شاید بتوانیم بگوییم دولت مورد توجه ایشان در حال روی کار آمدن است یعنی از سال ۶۴ که دولت دوم آقای موسوی روی کار آمد(آیت الله خامنه ای علاقه مند نبود آقای موسوی را معرفی کند و بنا به خواست امام، این کار را انجام داد) تا امروز، هیچ کدام از این دولت‌هایی که روی کار آمدند(شاید دولت اول آقای هاشمی تا حدودی) با آنچه که مطلوب رهبری بوده، فاصله داشتند جز دولت آقای رئیسی. الان به نظر می رسد آقای رئیسی اولین کسی است که مطلوب و مقبول است».

او همچنین گفت: «احمدی نژاد اصلا جریان نیست همه وزرای احمدی نژاد از وی تبری جستند، تفکرات نادرست است. یک سوالی از بنده پرسیدند که بنده در پاسخ آن ماندم سوال این بود چه مسئله ای وجود داشته که نظام حاضر شد این هزینه سنگین را برای رئیس جمهوری آقای رئیسی پرداخت کند یعنی بالاخره هدف از یکپارچگی حکومت چه بوده است. حتی بگویند جانشینی. در حالی که جانشینی این همه هزینه نیاز نداشت. یعنی آقای لاریجانی یا آقای جهانگیری با جانشینی فرد خاصی مشکل نداشتند علت چه بوده؟ جمهوری اسلامی چه پروژه ای مدنظرش بوده که لازم بود با این هزینه سنگین عمل کند. اگر محمد شریعتمداری، ناطق، لاریجانی و جهانگیری و بقیه برنجند و همه حذف شوند که یک اتفاق اینطوری رخ دهد این سوالی است که من نتوانستم پاسخ دهم».