ساعت دیدار استقلال و پرسپولیس تغییر کرد .

ساعت بازی استقلال و پرسپولیس تغییر کرد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رصدورزشی : ساعت بازی استقلال و پرسپولیس قرار بود روز شنبه 13 آذر از شبکه سه سیما در ساعت 16 پخش گردد این بازی با تاخیر مواجه شد و ساعت بازی تغییر کرد . شهرآورد تهران قرار است در با یک ربع تاخیر در ساعت 16:15 روی آنتن برود . این بازی با توجه به شرایط دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است . فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و یک امتیاز به درد هیچ کدوم از دو تیم نمی خورد . او درباره این بازی نیز گفت که با ترکیب هجومی بازی خواهد کرد فرهاد مجیدی در ادامه تاکید کرد که بهترین تیم لیگ برتر را دارد و به استفاده از جوانان در ترکیب استقلال اهمیت ویژه ای می دهد . 

در دیگر سوی میدان در نشست خبری سرمربی پرسپولیس حاضر نشد و مربی این تیم علت غیبت یحیی گل محمدی را کسالت عنوان کرد اما بعد از گذشت چند ساعت سرمربی سرخ ها با حضور در تمرین این تیم روی کارهای تاکتیکی شاگردانش نظارت داشت . 

پرسپولیس دو غایب در دیدار مقابل استقلال دارد و و سیدجلال حسینی و احسان پهلوان را در اختیار ندارد در آن سوی میدان نیز استقلال بدون کاپیتان خودش به مصاف رقیب قدیمی خواهد رفت .