جنگ دربی ۹۷ را مدیرعامل‌های پرسپولیس و استقلال دو روز پیش از سوت داور استارت زدند. جایی که مصطفی آجورلو قهرمان نشدن استقلال را به جریان های سیاسی ربط داد.

آقایان شما مدیرعامل هستید نه بوقچی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

درگیری لفظی دو مدیر پرسپولیس و استقلال پیش از دربی به اوج خود رسیده است.

جنگ دربی ۹۷ را مدیرعامل‌های پرسپولیس و استقلال دو روز پیش از سوت داور استارت زدند. جایی که مصطفی آجورلو قهرمان نشدن استقلال را به جریان های سیاسی ربط داد. حالا تنها چند ساعت بعد از حرفهای عجیب آجورلو، صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس هم در سطح یک هوادار و کانالهای هواداری بیانیه صادر کرد و به مدیرعامل استقلال تاخت. او هم مثل همتای خودش قهرمانی سردار با پاس را به جایگاه نظامی او ربط داد و آجورلو را به شاخ‌های اینستاگرامی تشبیه کرد. 

صحبت‌های این دو به اصطلاح مدیرعامل خنده‌دارتر از کری‌ها و کل‌کل‌های هواداران روی سکوهای استادیوم و کانالهای هواداری است. آنها فکر می کنند با چنین حرف‌هایی می توانند دل هواداران را به دست بیاورند و جایگاه خود را محکم‌تر کنند اما همین حرف‌ها و تحلیل‌های کوچه و بازاریی که دیگر رنگ و بویش را از دست داده، تنها استرس بازیکنان و کادرفنی را بیشتر می کند و هواداران نوجوان را به جان هم دیگر می اندازند.

آقایان بجای کری خواندن بچگانه و تحلیل‌های آب‌دوغ‌خیاری، به دنبال اسپانسر و زمین تمرین برای تیم تان باشید. شما مدیرعامل دو تیم بزرگ آسیا هستید نه بوقچی جایگاه ۳۶ و ۸.

منبع: خبر آنلاین