یازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

مهمترین رویداد مادر، کودک و نوزاد ۱۱ ساله شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدیر برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: پس از یک دهه برگزاری موفق نمایشگاه مادر و کودک با عنوان تجاری MBC در تهران، امسال نیز بر آن شدیم تا با حضور متخصصان و فعالان این حوزه دوره یازدهم را از ۲۱ تا ۲۴ دی ماه  در فضایی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع کلید بزنیم.

علی محتشم امیری در خصوص ماهیت این رویداد تجاری افزود: نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی گرفته تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد.

عضو هیات مدیره انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی مختلفی از جمله  اهمیت شیر مادر و ضرورت تغذیه نوزادان با شیر مادر، یادگیری در محیط خانه و چالش‌های خانواده‌ها با آموزش های آنلاین کودکان، بازی در محوطه های مسکونی و بازی های گروهی و تعاملی با همسالان، مسئولیت های اجتماعی عاملی برای حرکت به سوی شهرهای دوستدار کودک، مسئولیت های اجتماعی در مسیر بهبود زندگی کودکان با نیازهای ویژه، بهترین زمان تشخیص و درمان اوتیسم و ... برگزار خواهد شد.

وی افزود: با هدف سهولت بازدیدهای تخصصی از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به سمت ۴ مسیر پرتردد و اصلی شهر تهران، اتوبوس های مخصوصی به صورت رایگان مسئولیت جابجایی بازدیدکنندگان را بر عهده خواهند داشت. بدین ترتیب شهروندان می توانند بدون نگرانی از طریق حمل و نقل عمومی بازدیدهای خود را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت میلاد نور در ادامه تاکید کرد: اتوبوس های مذکور از سئول به سمت میدان هفت تیر، میدان آزادی، میدان انقلاب و میدان رسالت در حرکت بوده و این روند در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

محتشم امیری در پایان گفت: در کلیه سالن ها پرتکل های بهداشتی با جدیت دنبال خواهد شد و بازدیدهای تخصصی صرفا با همراه داشتن ماسک و از ۸ صبح الی ۱۵ عصر امکان پذیر است.