با توجه به شاخص آلودگی هوا در تهران مدارس در روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه تعطیل اعلام شد حال باید دید مدارس در روز چهارشنبه هم تعطیل اعلام می شود.

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت | کدام مدارس روز چهارشنبه تعطیل هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش شمانیوز: با توجه به شاخص آلودگی هوا در تهران مدارس  در روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه تعطیل اعلام شد حال باید دید مدارس در روز چهارشنبه هم تعطیل اعلام می شود.روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید و از تعطیلی مدارس مطلع شوید

غلامرضا شهبازی اظهار کرد: بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا در پی ورود توده گرد و غبار از غرب استان کرمانشاه، همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب و دالاهو تعطیل اعلام شدند.

وی ادامه داد: غلظت گرد و غبار در این شهرستان‌ها بالاست و برای تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس نوبت ظهر مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط وجود ریزگردها توصیه می‌شود مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

وی افزود: در زمان آلودگی شیشه‌های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه‌ای تنفسی دارند و نشانه‌های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد با پزشک خود مشورت کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه احتمال سرایت ریزگردها به سایر شهرستان‌های کرمانشاه در ساعات آتی وجود دارد.