​رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: نرخ ارز مسیر اصلی قیمت‌گذاری روی سکه را تعیین می‌کند و با توجه به وضعیت قیمت دلار، سرعت قیمت سکه در مسیر صعودی قرار گرفته است.

افزایش عجیب قیمت سکه در بازار امروز | قیمت سکه چند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 قیمت سکه  امروز هم افزایش یافت. قیمت سکه طبق روال قبل روند صعودی خود راحفظ کرد. قیمت سکه امروز 300 هزارتومان نسبت به دیروز بیشتر معامله شد. قیمت سکه امروز 14 میلیون 400 هزار تومان معامله شد. پیش بینی قیمت سکه نشان میدهد روند صعودی همچنان ادامه دارد. 

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: نرخ ارز مسیر اصلی قیمت‌گذاری روی سکه را تعیین می‌کند و با توجه به وضعیت قیمت دلار، سرعت قیمت سکه در مسیر صعودی قرار گرفته است.

ابراهیم محمد ولی رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: این روزها قیمت سکه تابع نرخ ارز و از همه مهم‌تر انتظارات تورمی در جامعه است. این در حالی است که سال‌های گذشته سکه نرخ بالاتر از ۱۶میلیون تومان را نیز تجربه کرده، اما بیش از این رقم قابل افزایش نبوده و نیست.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: متاسفانه نوسانات قیمت این روزها باعث رکود شدید در بازار سکه و طلا شده است. نرخ ارز مسیر اصلی قیمت‌گذاری روی سکه را تعیین می‌کند و با توجه به وضعیت قیمت دلار، سرعت قیمت سکه در مسیر صعودی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: زمانی سکه به قیمت بالای ۱۶ میلیون تومان هم رسید و تجربه دوباره این رقم در بازار سکه موجب افزایش نگرانی شده است. در حال حاضر جهش شدید قیمت سکه بعید است، اما غیرممکن نیست!