عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان قسم‌خورده ما به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که می‌خواهند بسیج‌هراسی در جامعه به راه اندازند و ما باید با این رویکرد آنها به مبارزه بپردازیم.

دشمن درپی ایجاد «بسیج‌هراسی» است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ، محمدباقر قالیباف صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: دشمنان قسم‌خورده ما به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که می‌خواهند بسیج‌هراسی در جامعه به راه اندازند و ما باید با این رویکرد آنها به مبارزه بپردازیم.

وی با بیان اینکه راه مبارزه عملی با این حربه دشمنان این است که بسیج در قلب مردم جای گیرد افزود: باید کاری انجام دهیم که مردم هنگامی که مشکلی برای آنها ایجاد می‌شود برای رفع آن اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد بسیج باشد. اگر اینگونه عمل کنیم می‌توانیم به آرمانهای انقلاب برسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: مهمترین راه برای نشان دادن انقلابی بودن باز کردن گره از زندگی مردم است و بسیج باید در حل مشکلات مردم فارغ از تمام جناح‌بندی‌ها، سلایق و اعتقادات مردم و تنها با دید انسانیت به مردم نگاه کند و برای حل مشکلات آنها اقدام کند و این روحیه است که باعث مردم‌باوری می‌شود.

قالیباف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران چه دشمنان ما بخواهند و چه نخواهند به عنوان قدرت منطقه‌ای مطرح است، ابرقدرت‌ها دیگر توانایی تصمیم‌گیری برای ایران را در منطقه ندارند و آمریکایی‌ها نمی‌توانند هر اقدامی که دلشان بخواهد در منطقه انجام دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما در حوزه اقتصادی نیز می‌توانیم به این مرحله برسیم چرا که رسیدن به اقتدار نظامی بسیار دشوارتر از موفقیت در عرصه‌های اقتصادی است. رمز رسیدن به موفقیت مبارزه با ظلم در هر شرایطی است چرا که اسلام، اهل بیت و قرآن این اجازه را به ما نمی‌دهند که با ظلم مبارزه نکنیم.