وزیر کشور با بیان اینکه برای زلزله آمادگی کامل داریم،گفت: مقرر شد که 22 منطقه تهران را بین 22 استان تقسیم کنیم و با شهردار هماهنگ کردیم تا در همه استان‌ها در مناطق امکانات، انبار و سوله‌ها و محل استقرار نیروها مشخص شود

آمادگی کامل در برابر زلزله داریم/ مناطق تهران را بین 22 استان تقسیم کردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین  عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با توجه به زلزله شب گذشته تهران، گفت: در اینگونه مواقع سارقان سوءاستفاده کرده و ممکن است سرقت انجام گیرد که باید به این نکته توجه شود.

وی با بیان اینکه ما اطلاع‌رسانی مردم را دقیق انجام می‌دهیم،‌ افزود: مردم باید تنها به اطلاعات رسمی توجه کنند و باید در این مواقع همه دست به دست هم داده و مدیریت کنیم.

وزیر کشور با اشاره به ترافیک پس از زلزله تهران، گفت: قطعا اگر شرایط خاص پیش بیاید کار خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود .

وی درباره اینکه چند درصد آمادگی برای زلزله در تهران دارید، بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم و مقرر شد که ۲۲ منطقه تهران را بین ۲۲ استان تقسیم کنیم و با شهردار هماهنگ کردیم تا در همه استان‌ها در مناطق امکانات انبار و سوله‌ها و محل استقرار نیروها مشخص شود تا در شرایط لازم اگر نیاز بود استانها بتوانند با کمترین مشکل و در کمترین زمان خدمت‌رسانی کنند.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه باید ضریب کمک‌رسانی به تهران را بالا ببریم،‌ تاکید کرد: امیدواریم اتفاق خاصی نیفتد و امروز هم با متخصصان امر زلزله جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار می ‌شود که دقیقا آخرین وضعیت را مطرح می‌کنیم تا بتوانیم در تصمیم گیری‌هایمان لحاظ کنیم.