سخنان رهبر انقلاب در دیدار با کارگران صنایع مختلف مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در آغاز هفته کار و کارگر با هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف دیدارکرد. رهبر انقلاب با تاکید بر بی‌اهمیت بودن تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاکید کردند: تلاش این‌ها به جایی نمی‌رسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می‌کنیم، می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم. دیدار امروز رهبر انقلاب با کارگران و صحبت‌های ایشان مورد توجه رسانه‌های بین المللی قرار گرفت:

رویترز در اخبار خود به این دیدار پرداخت و در این باره نوشت: آیت الله خامنه‌ای در واکنش به تحریم‌های آمریکا گفت که ما می‌توانیم هر چقدر که نیاز داریم و می‌خواهیم نفت صادر کنیم. تلاش‌های آمریکا برای تحریم‌ ایران به جایی نخواهد رسید.

اس اند پی گلوبال نیز رسانه دیگری بود که صحبت‌های رهبر ایران را منتشر کرد و در این باره نوشت: رهبر ایران در واکنش به تصمیم اخیر دولت ترامپ مبنی بر عدم تمدید معافیت‌ها گفت: آمریکا باید بداند دشمنی‌ آنها با مردم ایران بی پاسخ نمی‌ماند و ما در برابر دشمنی آنها ساکت نمی‌مانیم. رهبر ایران در ادامه با تاکید بر بی‌نتیجه بودن تحریم‌ها افزود: ما هر زمان که بخواهیم و هر مقدار که احتیاج داشته باشیم می‌توانیم نفت ایران را صادر کنیم.

ینی شفق هم به این سخنرانی پرداخت و بر صحبت‌های رهبر انقلاب مبنی بر بی‌نتیجه بودن تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاکید کرد.

تایمز هم در خبری، به سخنان آیت الله خامنه‌ای اشاره کرد و در این‌باره نوشت: رهبر ایران، اقدامات اخیر آمریکا را بی‌پاسخ ندانست و تاکید کرد که ایران در مقابل این دشمنی ساکت نخواهد نشست. وی در ادامه با تاکید بر بی‌اهمیت بودن تحریم‌ها گفت که ما نفت خود را به فروش خواهیم رساند.

د ویک نیز رسانه دیگری بود که سخنان رهبر ایران در واکنش به تحریم‌های آمریکا را منتشر کرد و به سخنان رهبر ایران مبنی بر بی اهمیت بودن تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد.

یورو نیوز هم، در خبری به سخنان آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و در این باره نوشت: رهبر ایران تهدید کرد که اقدامات دولت آمریکا از سوی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند ما هر مقداری که نیاز داشته‌باشیم و بخواهیم نفت را صادر می‌کنیم.

رودآ نیز در خبری به سخنان رهبر انقلاب پرداخت و بر سخنان آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر تداوم صادرات نفت از سوی ایران تاکید کرد.

منافن هم در خبری به سخنان امروز رهبری پرداخت و در این خصوص نوشت: رهبر ایران در دیدار خود با کارگران صنایع مختلف به مناسبت هفته کارگر، بر مقاومت ایران در مقابل تحریم‌ها تاکید کرد و گفته تحریم‌های آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران نمی‌تواند موثر باشد. ما هر زمانی که بخواهیم نفت صادر می‌کنیم، آمریکا نخواهد توانست به زانو درآمدن ایران را ببیند.

شینهوآ، نیز در اخبار خود، بر سخنان رهبر انقلاب مبنی بر بی‌نتیجه بودن تحریم‌ها تاکید کرد کرد. این رسانه در ادامه افزود که رهبر ایران بر بی پاسخ نماندن دشمنی آمریکا از سوی ایران تاکید کرد.

ترند ، هم رسانه دیگری بود که سخنان امروز رهبر انقلاب ایران را منتشر کرد.

جروزالم پست نیز در خبری به سخنان آیت‌الله خامنه‌ای پرداخت و نوشت: رهبر ایران در سخنان امروز خود به تهدید ایالات متحده آمریکا پرداخت و گفتکه آمریکا باید بداند که اقداماتش از سوی ایران بی‌جواب نخواهد ماند. ما هر زمان که اراده کنیم می‌توانیم نفت خود را به فروش برسانیم.

اسپوتنیک هم خبری را به سخنان رهبر انقلاب اختصاص داد و بر بی‌نتیجه بودن تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاکید کرد.

اسوشیتدپرس رسانه دیگری بود که در اخبار امروز خود به سخنان رهبر انقلاب ایران در مورد تحریم‌ها پرداخت و در این باره نوشت: آیت الله خامنه‌ای در دیدار امروز خود با کارگران صنایع ایران گفت تحریم‌های آمریکا راه به جایی نخواهد برد و ما هر زمان که بخواهیم می‌توانیم نفت را صادر کنیم.