مثلث آنلاین: این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: اصل وحدت را همه اصولگرایان امروز مورد تأکید قرار می دهند و آن را ضروری می دانند بنابراین حالا اگر پایداری نظر متفاوتی غیر از این را مطرح کند، اتفاقی نمی‌افتد.

سلیمی‌نمین: پایداری‌ها مستقل بیایند منزوی می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عباس سلیمی نمین درباره جدایی پایداری از حرکت جمعی اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده گفت: اگر یک تشکل برخلاف حرکت گروهی در جریان اصولگرایی ساز دیگری را کوک کند، مشکلی برای اصولگرایان ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: الان جبهه پایداری موقعیت گذشته را ندارد، اولا از درون دچار تغییرات جدی شده و جایگاه خودش را در میان اصولگرایان از دست داده است بنابراین اصولگرایان امروز دیگر جای نگرانی ندارند از اینکه جبهه پایداری خودش مستقل عمل کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: اصل وحدت را همه اصولگرایان امروز مورد تأکید قرار می دهند و آن را ضروری می دانند بنابراین حالا اگر پایداری نظر متفاوتی غیر از این را مطرح کند، اتفاقی نمی افتد و این مسئله سبد رأی اصولگرایی را در انتخابات تهدید نخواهد کرد چون قطعا لیستی که مجموعه اصولگرایان بر آن اجماع کنند شانس اول را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه الان هیچ شخصیت یا مجموعه اصولگرایی معتقد نیست که حرکت فردی و انفرادی شانس پیروزی به همراه دارد. ادامه داد: اگر پایداری در انتخابات حرف متفاوتی بزند اصولگرایان به دنبالش نخواهند رفت، حرکت مستقل پایداری قطعا مورد انتقاد جدی قرار خواهد گرفت.

سلیمی نمین درباره سوابق اعطای امتیازهای ویژه از طرف اصولگرایان به پایداری برای همگرا کردن این مجموعه با خود گفت: خیلی ضرورتی نمی بینم که اصولگرایان دنبال جلب نظر پایداری باشند. چون امروز دیگر پایداری مقبول پایگاه اصولگرایان نیست. یعنی کسی امروز نمی پسندد هر نیرویی یک جهتی خاص خود را دنبال کند. چون پایگاه اصولگرایان تأکید به همگرایی دارد لذا اگر کسی یا مجموعه ای ساز مخالف بزند این مسئله موجب انزوای خود او می شود. حالا اگر برخی شخصیت ها، پایداری را به عمل عقلایی تر نصیحت کنند بحث دیگری است.

23214214