سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور محمد جواد ظریف در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر امور خارجه در این نشست گزارشی از تحولات اخیر مرتبط با برجام و بدعهدهای آمریکا ارائه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا،«علی نجفی خوشرودی» در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به منظور پاسخگوی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، سلام امینی نماینده ایلام، مسعود گودرزی نماینده ممسنی و محمود صادقی نماینده مردم تهران پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با سیاست خارجی، سوالاتی را مطرح کردند که وزیر امور خارجه به این سوالات پاسخ گفت.
نماینده مردم بابل در مجلس بیان کرد: برخی از نمایندگان از پاسخ های ظریف قانع شدند و برخی قانع نشدند که طبق آیین نامه مجلس این سوالات به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.
نجفی خوشرودی یادآورشد: در ادامه وزیر امور خارجه گزارشی از اقدامات اخیر در رابطه با برجام و بدعهدی آمریکا ارائه کرد.
وی از قول وزیر امور خارجه گفت که از مدت ها قبل از خروج آمریکا از برجام مکاتباتی را با سایر طرف ها درخصوص نقض تعهدات از سوی آمریکا داشته است.